CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hobby-forhandler i Ålesund!

Go down 
+7
Elisabeth
Sten Rune
Endre
harrystein
BT
Jan
TTB
11 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Elisabeth
BARON!
BARON!
Elisabeth


Female
Antall Innlegg : 2482
Age : 54
Localisation : Bergen
Registration date : 12.03.2007

Hobby-forhandler i Ålesund! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! - Page 2 Icon_minitimeTir 4 Aug 2009 - 22:15

Vi hadde bestemt oss for vogn, så for oss var det bare å gå inn og si at vi vil bestille denne. Men hadde jeg ikke visst på forhånd hva jeg skulle ha, da er jeg jammen ikke sikker på om det hadde blitt handel.
Nå skal det vel i rettferdightens navn nevnes at den andre caravanforhandleren i bergen er like uinteressert i å yte service synes jeg, og de har en tipp, topp moderne sjappe.( Men her tenker jeg nok at Harald ikke er enig med meg.)
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Hobby-forhandler i Ålesund! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! - Page 2 Icon_minitimeTir 4 Aug 2009 - 22:17

Elisabeth skrev:

Nå skal det vel i rettferdightens navn nevnes at den andre caravanforhandleren i bergen er like uinteressert i å yte service synes jeg, og de har en tipp, topp moderne sjappe.( Men her tenker jeg nok at Harald ikke er enig med meg.)
Nei, det hjelper jo lite med flotte lokaler om servicen er bedriten!
Til Toppen Go down
Per Olav
CARAVANER
CARAVANER
Per Olav


Male
Antall Innlegg : 70
Age : 64
Localisation : Molde
Registration date : 04.11.2007

Hobby-forhandler i Ålesund! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010 - 21:00

Hei!

Kjøpte ny vogn i 2007 hos Møre caravan,vi hadde all kontakt med Knut i Aureosen.
Kjempegod service både ved kjøp , og i ettertid.
Til Toppen Go down
forsiktig




Antall Innlegg : 1
Registration date : 21.10.2010

Hobby-forhandler i Ålesund! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! - Page 2 Icon_minitimeTor 21 Okt 2010 - 13:57

Per Olav skrev:
Hei!

Kjøpte ny vogn i 2007 hos Møre caravan,vi hadde all kontakt med Knut i Aureosen.
Kjempegod service både ved kjøp , og i ettertid.

Den samme erfaringen hadde vi i 2009, at kvaliteten på Hobby ikke er den beste kan ikke disse karene lastes for Very Happy
Til Toppen Go down
campingpia:)
CARAVANER
CARAVANER



Female
Antall Innlegg : 97
Age : 43
Localisation : ålesund
Registration date : 20.04.2008

Hobby-forhandler i Ålesund! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! - Page 2 Icon_minitimeMan 17 Jan 2011 - 11:11

Hei alle sammen! Smile

Tenkte bare jeg ville legge igjen en kommentar her, vi har faktisk kjøpt en vogn av Petter i
Ålesund. Vi fikk kjempegod service og ikke minst en veldig bra pris (ny vogn). Men jeg er helt enig at det ikke er spesielt velstelt og ryddig der hos han, skjønner egentlig heller ikke hvordan det går an å drive et firma slik. Men vi har mange bekjente som også har handlet hos han og de er også fornøyde, han kommer og ordner hvis det er noe. Men som sagt, et bedre lokale og litt mer orden i sakene så burde jo dette firmaet gå enda bedre, det er nok endel som snur i døra der desverre...
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Hobby-forhandler i Ålesund! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! - Page 2 Icon_minitimeMan 24 Jan 2011 - 18:48

ja og merkelig nok selger han likevel nesten like mange vogner som de andre forhandlerne tilsammen scratch
Til Toppen Go down
Kjempestor




Antall Innlegg : 8
Registration date : 02.06.2010

Hobby-forhandler i Ålesund! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! - Page 2 Icon_minitimeTor 12 Mai 2011 - 23:29

Nå har ikke jeg handla vogn hos Ålesund Caravan, men ved et par tilfeller handlet tilbehør der. Og det gjør jeg ikke flere ganger! Tror faktisk aldri jeg har vært innom noen butikk i noen som helst slags sammenheng, der det tar mer tid å få hjelp eller bli ekspedert enn i denne sjappa. Å stå i 15-30 minutter for å få betalt en vare er dessverre ikke noe uvanlig, jeg tror det korteste jeg har stått der må vere 7-8 minutter, og en gang da jeg passeret 25 minutter, la jeg fra meg varene og gikk. Så denne butikken unngår jeg i det aller lengste. Kunden foran meg lurte også på om de kunne hjelpe han med boltsirkelen på en 1987 Knaus. "Nei det er så gammelt at det vet vi jeg ikke om vi kan hjelpe med" var svaret han fikk, før han snakket med en annen kar som sa at "det kan være forskjellig". Nå er ikke jeg en vognekspert, men innbiller meg at alle vet at det er 4x100 ?
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hobby-forhandler i Ålesund! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Hobby-forhandler i Ålesund!
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Fra Eidfjord til Ålesund med vogn

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: