CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720?

Go down 
+2
Sten Rune
TTB
6 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720?   Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Icon_minitimeOns 5 Aug 2009 - 23:55

ArneO:

Tja, det er ikke gulvet som er verst, det er veggene og gjerne dusjforhenget som smyger seg inntil deg som er verst affraid
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720?   Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Icon_minitimeOns 5 Aug 2009 - 23:56

Jan skrev:

ved angst for fellesanlegg så har du vel med det selv allerede bestemt vogn Very Happy
gå for burstnern dere
Kan dusje i Dethleffsen også Wink

Og NÅ tusser jeg meg til seng! God natt Very Happy
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720?   Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Icon_minitimeTor 6 Aug 2009 - 0:00

*TorunnB* skrev:
Jan skrev:

ved angst for fellesanlegg så har du vel med det selv allerede bestemt vogn Very Happy
gå for burstnern dere
Kan dusje i Dethleffsen også Wink

Og NÅ tusser jeg meg til seng! God natt Very Happy
dethleffsen er flott den
liker bare løsningen i burstner 700 bedre
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720?   Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Icon_minitimeTor 6 Aug 2009 - 13:54

May Britt: Er innlegget ditt slettet? Skulle takke deg for langt og informativt svar nemlig, jeg har IKKE tenkt på alt det du skrev!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720?   Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Icon_minitimeTor 6 Aug 2009 - 14:12

TorunnB

Jeg slettet det selv, tenkte jeg skulle spare deg for meninga mi siden du har lyst på dusj Very Happy


Sist endret av May-Britt den Tor 6 Aug 2009 - 14:24, endret 1 gang
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720?   Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Icon_minitimeTor 6 Aug 2009 - 14:22

Mine tanker om dusj og vogn:
- Jeg har vært borti noen dusjer med forheng (2 eller 3) hvorav bare det ene var av "klistretype". På de(n) andre var det større rom hvor jeg kunne ha nok glippe på siden til at det ikke ble klistring og vannet sprutet ikke utover heller.
- vann som brukes i vogna må stort sett bæres til vogna og bort fra vogna etterpå
- Om alle skal dusje kan det bli mye bæring
- Om vanntanken er liten, kan det bli skriking med sjampo i håret og ikke noe vann
- Om det er lite kapasitet på varmt vann kan det bli skriking i kulda
- Dusjen brukes ikke så mye pr. døgn i forhold til arealet den beslaglegger, kanskje arealet kunne vært utnyttet bedre uten dusj?
- Det blir damp/fuktighet i lufta ved dusjing og den må ut en vei

- Jeg ønsker meg stor dass, dusj med ordentlig kabinett er "bonus", men ikke nødvendig. Kan jo om ikke annet brukes til å henge vått tøy i...
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720?   Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Icon_minitimeTor 6 Aug 2009 - 14:23

Glemte å nevne at jeg vet navnet på han som må bære i vårt tilfelle...
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720?   Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Icon_minitimeTor 6 Aug 2009 - 14:25

May-Britt skrev:
TorunnB

Jeg slettet det selv, tenkte jeg skulle spare deg for meninga mi Very Happy
Nei - jeg setter stor pris på meninga di jeg!!! Er glad for tankene du har gjort rundt det med dusj, for jeg har tenkt lite på det med byvannstilkobling på campingplasser andre steder enn på fastplassen vår. Og det er også et poeng det du sier om at et rom man bruker 10 minutt hver dag tar opp mye plass Smile
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720?   Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Icon_minitimeTor 6 Aug 2009 - 14:28

Og jeg må nok komme meg over angsten min for fellesdusj Wink Campingplassen vi var på og lånte svigers sin vogn, var ikke så tiltrekkende. Og der var dusjforheng... Større plasser har kanskje litt bedre fellesanlegg. Men uansett vil jeg tro at dusj i vogna kan være kjekt å ha når vi står på vår faste plass med vann og kloakk rett til plassen. Men vi får vel kanskje ikke koblet gråvannet rett på kloakken, gjør vi?

Og ArneO: Du er snill som bærer alt for kona di, jeg måtte nok tatt min del av arbeidet ja Very Happy
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720?   Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Icon_minitimeTor 6 Aug 2009 - 14:30

På 700 er det nok ikke bare dusjen jeg tenker på, men plassen vi står og pusser tenner, jeg sminker meg/ordner håret, vasker oss, henger opp klær osv. Det er jo godt med et stort rom til det også vil jeg tro?
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720?   Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Icon_minitimeTor 6 Aug 2009 - 14:32

TorunnB
Hva med bad/vaskerom i spikerteltet? Kanskje det hadde vært en løsning? Om dere har vann, avløp og strøm der så skulle vel det kunne gå greit?
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720?   Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Icon_minitimeTor 6 Aug 2009 - 14:33

ArneO skrev:
TorunnB
Hva med bad/vaskerom i spikerteltet? Kanskje det hadde vært en løsning? Om dere har vann, avløp og strøm der så skulle vel det kunne gå greit?
Ja, vi har vurdert det. Men vi bygger ikke spikertelt med det første, vi vil først se om vi liker oss der og så må penger spares opp til byggingen Smile Men om og når vi bygger så kommer der nok do og dusj der ja.
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720?   Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Icon_minitimeTor 6 Aug 2009 - 16:44

Tror denne smilien beskriver oss veldig godt akkurat nå:

Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Disse



Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Knegg
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720?   Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Icon_minitimeTor 6 Aug 2009 - 16:45

*TorunnB* skrev:
Tror denne smilien beskriver oss veldig godt akkurat nå:

Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Disse



Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Knegg

lol! lol! lol!

Men det er jo litt morro og da.... Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 928394

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Caravan
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720?   Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Icon_minitimeTor 6 Aug 2009 - 16:48

Ja, det ER morro!! Og litt frustrerende at vi ikke skal kjøpe enda Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Engel_3
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720?   Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Icon_minitimeTor 6 Aug 2009 - 17:17

Om dusjen som brukes bare 10 min for dag er waste of space kan dere jo kjøpe en import Dethleffs? Tenk tanken i 27 sekunder og se om dere liker den.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720?   Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Icon_minitimeTor 6 Aug 2009 - 18:13

Jan Ole skrev:
Om dusjen som brukes bare 10 min for dag er waste of space kan dere jo kjøpe en import Dethleffs? Tenk tanken i 27 sekunder og se om dere liker den.

Evil or Very Mad Evil or Very Mad

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Caravan
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720?   Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Icon_minitimeTor 6 Aug 2009 - 19:03

Dethleffs uten dusj? Trenger et nanosekund på å si nei til den Wink
Til Toppen Go down
Sponsored content





Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720?   Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720? - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Lite kjøpere på bruktmarkedet for Dethleffs 720?
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» For lite sengeplass...
» Dethleffs -11
» Dethleffs 740 TK
» Hvor mye er lite gass igjen i gassflaske?
» Dethleffs 570 DB

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: DETHLEFFS-
Gå Til: