CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Camp Grimsby, Årjäng

Go down 
5 posters
AvInnlegg
P.kaill
CARAVANER
CARAVANER
P.kaill


Male
Antall Innlegg : 91
Age : 52
Localisation : Averøy
Registration date : 29.05.2009

Camp Grimsby, Årjäng Empty
PosteTema: Camp Grimsby, Årjäng   Camp Grimsby, Årjäng Icon_minitimeLør 15 Aug 2009 - 23:53

Hei

Vi skulle prøve Sommarvik i Årjäng i fjor sommer, etter å ha fått den anbefalt. Det viste seg at de hadde 2 plasser ledige, og tomtene var 9x9 meter med høy hekk som tomtegrense. Det var helt umulig å komme inn der med vogn på 7,80 total + sykkelstativ, og i tillegg måtte runde telt og parkerte biler.
Det var veldig varmt den dagen, så gjeipen hang på både kona og ungene når jeg fortalte at dette dessverre var umulig.
Vi kjørte videre mot Karlstad til en plass som heter "Camp Grimsby".
Du verden for en flott plass. Very Happy Very Happy Very Happy
Ligger langt inni skogen ved innsjøen Stora Bör. Stor sandstrand, langgrunt, kano/ båtutleie, ridning, turstier, fisking, og nytt sanitæranlegg. Den har bare 2 eller 3 stjerner, men de dagene vi var her hadde vi det virkelig flott Very Happy Det eneste som var litt dumt var at det på kveldene ble tent en masse bål, med dertil røyk som kom inn i vogna. (Måtte lufte pga varmen)Dette hadde nok enkelt vært løst med aircondition.

Dette er en plass jeg virkelig kan anbefale for alle med barn, eller de som ønsker en stille og rolig ferie. Vi skal ihvertfall tilbake. Very Happy Very Happy
Til Toppen Go down
P.kaill
CARAVANER
CARAVANER
P.kaill


Male
Antall Innlegg : 91
Age : 52
Localisation : Averøy
Registration date : 29.05.2009

Camp Grimsby, Årjäng Empty
PosteTema: Re: Camp Grimsby, Årjäng   Camp Grimsby, Årjäng Icon_minitimeSøn 16 Aug 2009 - 0:42

Hei igjen

Fant websiden og jeg...

http://www.campgrinsby.se/
Til Toppen Go down
Danskepølsen
CARAVANER
CARAVANER
Danskepølsen


Male
Antall Innlegg : 130
Age : 53
Localisation : Fredrikstad
Registration date : 28.06.2009

Camp Grimsby, Årjäng Empty
PosteTema: Re: Camp Grimsby, Årjäng   Camp Grimsby, Årjäng Icon_minitimeSøn 16 Aug 2009 - 11:26

Vi hadde vinterseson plass på Sommarvik for et par år tilbake, vi var nå ikke ovenud imponert over plassen,
set i forhold til hva de reklamerer med på nett.

På våren var det veldig sølete, og folks biler sat fast
på tomterne, men jeg hørte eieren kjørte rundt og trakk dem fri med traktor for noen hundrelapper pr bil. Smart bi-inntekt.

Grimsby ser ut som en veldig koselig plass.
Til Toppen Go down
martin10

martin10


Antall Innlegg : 5
Registration date : 10.07.2010

Camp Grimsby, Årjäng Empty
PosteTema: Re: Camp Grimsby, Årjäng   Camp Grimsby, Årjäng Icon_minitimeTir 13 Jul 2010 - 23:36

Var på besøk hos noen som lå på Camp Grinsby sist helg. Utrolig flott plass. For tilfeldige campere var plassen innerst på plassen, like ved vannet. Disse plassene hadde lengst kveldssol av alle. Vi henter ny vogn i morgen og reiser garantert tilbake til Grinsby. Very Happy
Til Toppen Go down
lange
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
lange


Male
Antall Innlegg : 182
Age : 54
Localisation : Moss
Registration date : 21.08.2010

Camp Grimsby, Årjäng Empty
PosteTema: Re: Camp Grimsby, Årjäng   Camp Grimsby, Årjäng Icon_minitimeSøn 22 Aug 2010 - 21:37

Høres ut som en bra plass dersom man liker friluftsliv og natur Smile

Ser at det er mulig å leie både kano og båt. Videre skal vannet være av drikkevannskvalitet. Da lurer jeg på om det er restreksjoner på bruk av påhengsmotor? Hadde vært fint å kunne tatt med gummibåten for å utforske vannene.

Uansett; sikkert en plass som jeg kommer til å besøke!
Til Toppen Go down
Svein Olav
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER



Antall Innlegg : 27
Registration date : 12.10.2008

Camp Grimsby, Årjäng Empty
PosteTema: Re: Camp Grimsby, Årjäng   Camp Grimsby, Årjäng Icon_minitimeFre 22 Okt 2010 - 17:20

lange skrev:
Høres ut som en bra plass dersom man liker friluftsliv og natur Smile

Ser at det er mulig å leie både kano og båt. Videre skal vannet være av drikkevannskvalitet. Da lurer jeg på om det er restreksjoner på bruk av påhengsmotor? Hadde vært fint å kunne tatt med gummibåten for å utforske vannene.

Uansett; sikkert en plass som jeg kommer til å besøke!
Påhengeren kan du bruke.Du kan leie sykkel også.
Det er maange vann innover i Glaskogen som er ett stort naturreservat.Fra Camp Grinsby er det fint å sykkle,både rundt Stora Bør ca39,2 km.Eller oppover til Stora Gla.Eller ned til Sillebotten osv.. Smile
Til Toppen Go down
lange
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
lange


Male
Antall Innlegg : 182
Age : 54
Localisation : Moss
Registration date : 21.08.2010

Camp Grimsby, Årjäng Empty
PosteTema: Re: Camp Grimsby, Årjäng   Camp Grimsby, Årjäng Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010 - 12:17

Svein Olav skrev:
lange skrev:
Høres ut som en bra plass dersom man liker friluftsliv og natur Smile

Ser at det er mulig å leie både kano og båt. Videre skal vannet være av drikkevannskvalitet. Da lurer jeg på om det er restreksjoner på bruk av påhengsmotor? Hadde vært fint å kunne tatt med gummibåten for å utforske vannene.

Uansett; sikkert en plass som jeg kommer til å besøke!
Påhengeren kan du bruke.Du kan leie sykkel også.
Det er maange vann innover i Glaskogen som er ett stort naturreservat.Fra Camp Grinsby er det fint å sykkle,både rundt Stora Bør ca39,2 km.Eller oppover til Stora Gla.Eller ned til Sillebotten osv.. Smile

Høres bra ut det her. Blir nok en tur dit en langhelg til neste sesong. Takk for innspill Smile
Til Toppen Go down
Svein Olav
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER



Antall Innlegg : 27
Registration date : 12.10.2008

Camp Grimsby, Årjäng Empty
PosteTema: Re: Camp Grimsby, Årjäng   Camp Grimsby, Årjäng Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010 - 15:11

Bare en liten komentar.
Campingen heter Camp Grinsby.Altså ikke noen M i campingnavnet. N59 18 10.6 E12 26 41.
Den ligger som du vet ved Stora Bør.
Grunnen til at jeg nevner dette er følgende;Dersom man fortsetter noen km til,ca 9, langs E-18 og passerer Rudsbyn det faktisk ett sted til som heter Grinsbyn.Det skal ikke være alt for enkelt i Sverige heller
cheers
Til Toppen Go down
lange
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
lange


Male
Antall Innlegg : 182
Age : 54
Localisation : Moss
Registration date : 21.08.2010

Camp Grimsby, Årjäng Empty
PosteTema: Re: Camp Grimsby, Årjäng   Camp Grimsby, Årjäng Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010 - 16:32

Svein Olav skrev:
Bare en liten komentar.
Campingen heter Camp Grinsby.Altså ikke noen M i campingnavnet. N59 18 10.6 E12 26 41.
Den ligger som du vet ved Stora Bør.
Grunnen til at jeg nevner dette er følgende;Dersom man fortsetter noen km til,ca 9, langs E-18 og passerer Rudsbyn det faktisk ett sted til som heter Grinsbyn.Det skal ikke være alt for enkelt i Sverige heller
cheers

Ja, selvfølgelig Smile Hadde nok sneket seg inn en liten trykkleif der, ja! Takk for korrekturen Smile
Til Toppen Go down
P.kaill
CARAVANER
CARAVANER
P.kaill


Male
Antall Innlegg : 91
Age : 52
Localisation : Averøy
Registration date : 29.05.2009

Camp Grimsby, Årjäng Empty
PosteTema: Ny feil, rettelse kommer... :-)   Camp Grimsby, Årjäng Icon_minitimeSøn 21 Nov 2010 - 19:41

Bare så det var sagt så fant jeg kvitteringen her under en ryddeaksjon i lommeboka...

Der stod det Camp GRIMSBY, Grinsbyn, Sverige... så det så Razz

men den har nok byttet navn nå Smile
Til Toppen Go down
Sponsored content





Camp Grimsby, Årjäng Empty
PosteTema: Re: Camp Grimsby, Årjäng   Camp Grimsby, Årjäng Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Camp Grimsby, Årjäng
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» sesongplass på first camp Umeå eller first camp i karlstad
» Sommarvik i Årjäng
» Camp-o-rama
» Odense City Camp
» Flexi Camp

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: