CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Overskrider tillat totalvekt på henger

Go down 
+5
Ronny
Harald
Jan Ole
ArneO
Lars Egil
9 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Overskrider tillat totalvekt på henger Empty
PosteTema: Overskrider tillat totalvekt på henger   Overskrider tillat totalvekt på henger Icon_minitimeMan 17 Aug 2009 - 9:44

Jeg har en Volkswagen Touran 1,9 105 hk TDI Med tillat totalvekt på 1500 kg . Nå har jeg kjøpt meg en vogn med tillat totalvekt på 1600 kg. No
Det jeg nå er litt usikker på er . Om jeg kommer ut for kontroll , er det den faktiske vekta på vogna der og da som gjelder eller er det vekta i vognkortet til vogna som er avgjørende ? Med andre ord : Om jeg er påpasselig med å ikke overskride 1500 kg på vogna , er det lovlig å kjøre med den da ? scratch
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 52
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Overskrider tillat totalvekt på henger Empty
PosteTema: Re: Overskrider tillat totalvekt på henger   Overskrider tillat totalvekt på henger Icon_minitimeMan 17 Aug 2009 - 9:54

Så lenge du har BE burde vel det gå greit.
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 52
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Overskrider tillat totalvekt på henger Empty
PosteTema: Re: Overskrider tillat totalvekt på henger   Overskrider tillat totalvekt på henger Icon_minitimeMan 17 Aug 2009 - 9:55

Men har du kun B så er det 3500kg vogntogvekt som gjelder og så vidt jeg vet så er tillatt totalvekt på Touran 2210kg noe som betyr at vogna du skal trekke kun kan ha tillatt totalvekt på 1290kg.
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 59
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Overskrider tillat totalvekt på henger Empty
PosteTema: Re: Overskrider tillat totalvekt på henger   Overskrider tillat totalvekt på henger Icon_minitimeMan 17 Aug 2009 - 11:29

Med bare B er det også tillatt totalvekt på vogna som regnes og ikke aktuell vekt.
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 59
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Overskrider tillat totalvekt på henger Empty
PosteTema: Re: Overskrider tillat totalvekt på henger   Overskrider tillat totalvekt på henger Icon_minitimeMan 17 Aug 2009 - 11:32

Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Overskrider tillat totalvekt på henger Empty
PosteTema: Re: Overskrider tillat totalvekt på henger   Overskrider tillat totalvekt på henger Icon_minitimeMan 17 Aug 2009 - 12:39

Morten !

I og med at vi hat lik vogn drister jeg meg i å komme med noen råd. først og fremst vil du oppdage at vogna ikke er så lett som egenvekta i brosjyren sier, vår skulle være 1360 men var 1420 og da var kun sykkelstativ og takrails montert som ekstrautstyr.

Du vil nok oppdage at du trenger lastekapasitet opp til 1600kg og vel så det. Som skrevet i en anen tråd har vi fått oppgradert vekta til 1700kg, og det trenger vi.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Overskrider tillat totalvekt på henger Empty
PosteTema: Re: Overskrider tillat totalvekt på henger   Overskrider tillat totalvekt på henger Icon_minitimeMan 17 Aug 2009 - 12:44

Har kun hørt om vektavvik på vogner som innebærer økning i forhold til oppgitt vekt.
Vi blir med andre ord lurt.
Eller vi får mer for pengene enn avtalt, alt etter hvordan man ser det.
Dessverre.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 52
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Overskrider tillat totalvekt på henger Empty
PosteTema: Re: Overskrider tillat totalvekt på henger   Overskrider tillat totalvekt på henger Icon_minitimeMan 17 Aug 2009 - 12:47

Har samme erfaring med min Bjølseth 600. Oppgitt egenvekt er 1410, men jeg har aldri vært under 1500kg når jeg har veid "tom" vogn...
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Overskrider tillat totalvekt på henger Empty
PosteTema: Re: Overskrider tillat totalvekt på henger   Overskrider tillat totalvekt på henger Icon_minitimeMan 17 Aug 2009 - 16:23

Eg vet heller ikke om noen som har lavere vekt enn oppgitt, bare noe mer.....kanskje med ett unntak da Very Happy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Overskrider tillat totalvekt på henger Empty
PosteTema: Re: Overskrider tillat totalvekt på henger   Overskrider tillat totalvekt på henger Icon_minitimeMan 17 Aug 2009 - 18:55

Veide den forrige vogna når jeg hentet den fra forhandleren - BÅDE på aksling og nesehjul-

Med ei gassflaske og ingenting annet veide den som oppgitt 1340 kg.

Den nåværende har jeg ikke veid, men i og med en del mer utstyr regner jeg med at den er tyngre (større kjøleskap, tempurmadrass osv.).

I tillegg har vi jo vært så heldige å bli pådyttet 6-kilos brannslukker som i realiteten veier 10 kg. Evil or Very Mad
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Overskrider tillat totalvekt på henger Empty
PosteTema: Re: Overskrider tillat totalvekt på henger   Overskrider tillat totalvekt på henger Icon_minitimeMan 17 Aug 2009 - 20:51

ArneO skrev:
Her finner du en "kalkulator" hvor du kan sjekke http://www.nocc.no/forside.cfm?pArticleId=12598&pWebprofilfunkid=32783&STARTROW=1&pArticleCollectionId=1652
Ok Jeg har BE ,og i følge "Kalkulatoren så kan jeg lovlig kjøre vogntoget. Smile
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Overskrider tillat totalvekt på henger Empty
PosteTema: Re: Overskrider tillat totalvekt på henger   Overskrider tillat totalvekt på henger Icon_minitimeMan 17 Aug 2009 - 20:52

Men det at vogna har i vognkortet” Tillatt totalvekt” på 100 til 200 kg tyngre en ”Tillat hengervekt” i følge bilens vognkort . Har ingen ting å si så fremt vogna ikke fysisk veier mer en ”Tillat hengerlast” oppgitt i bilens vognkort. confused
Stemmer det? scratch scratch
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Overskrider tillat totalvekt på henger Empty
PosteTema: Re: Overskrider tillat totalvekt på henger   Overskrider tillat totalvekt på henger Icon_minitimeMan 17 Aug 2009 - 20:58

Tom skrev:
Morten !

I og med at vi hat lik vogn drister jeg meg i å komme med noen råd. først og fremst vil du oppdage at vogna ikke er så lett som egenvekta i brosjyren sier, vår skulle være 1360 men var 1420 og da var kun sykkelstativ og takrails montert som ekstrautstyr.

Du vil nok oppdage at du trenger lastekapasitet opp til 1600kg og vel så det. Som skrevet i en anen tråd har vi fått oppgradert vekta til 1700kg, og det trenger vi.

Takk for opplysningen , jeg setter stor pris på at du / dere deler erfaring med meg som er svært fersk i faget. Vogna er ikke produsert anda . Så jeg skall i morgen snakke med Stjørdal Caravan om det er mulig at fabrikken oppgraderer egenvekta. bounce
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Overskrider tillat totalvekt på henger Empty
PosteTema: Re: Overskrider tillat totalvekt på henger   Overskrider tillat totalvekt på henger Icon_minitimeMan 17 Aug 2009 - 20:59

Om jeg forstår deg korrekt så stemmer det ja! problemet ligger vel i å laste lite nok...
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Overskrider tillat totalvekt på henger Empty
PosteTema: Re: Overskrider tillat totalvekt på henger   Overskrider tillat totalvekt på henger Icon_minitimeMan 17 Aug 2009 - 21:02

Jeg har ca 500kg å laste på i vogntoget mitt og brukte hvert et tilgjengelig kg i sommer..
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Overskrider tillat totalvekt på henger Empty
PosteTema: Re: Overskrider tillat totalvekt på henger   Overskrider tillat totalvekt på henger Icon_minitimeMan 17 Aug 2009 - 21:04

Ronny skrev:
Om jeg forstår deg korrekt så stemmer det ja! problemet ligger vel i å laste lite nok...

Ja det blir nok en utfordring. Blir vell nød til å se meg om etter en ny bil snart igjen affraid
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Overskrider tillat totalvekt på henger Empty
PosteTema: Re: Overskrider tillat totalvekt på henger   Overskrider tillat totalvekt på henger Icon_minitimeMan 17 Aug 2009 - 21:53

Harald skrev:
Eg vet heller ikke om noen som har lavere vekt enn oppgitt, bare noe mer.....kanskje med ett unntak da Very Happy

ler ler ler ler ler

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Overskrider tillat totalvekt på henger Caravan
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Overskrider tillat totalvekt på henger Empty
PosteTema: Re: Overskrider tillat totalvekt på henger   Overskrider tillat totalvekt på henger Icon_minitimeMan 17 Aug 2009 - 21:59

Litt off topic men.. Var en tur i Drammen i dag. Litt før Drammen møter vi en eldre Mazda 323 med 1,5 ltr's motor. Han dro på en stor bilhenger. kke nok med hengeren, på den stod det en Volvo feltvogn!!! Her snakker vi vel overvekt vil jeg tro!
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Overskrider tillat totalvekt på henger Empty
PosteTema: Re: Overskrider tillat totalvekt på henger   Overskrider tillat totalvekt på henger Icon_minitimeMan 17 Aug 2009 - 22:01

Thomas skrev:
Litt off topic men.. Var en tur i Drammen i dag. Litt før Drammen møter vi en eldre Mazda 323 med 1,5 ltr's motor. Han dro på en stor bilhenger. kke nok med hengeren, på den stod det en Volvo feltvogn!!! Her snakker vi vel overvekt vil jeg tro!
vil tro at bare overvekta der var mer enn bilen i utgangspunktet hadde lov å dra
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Overskrider tillat totalvekt på henger Empty
PosteTema: Re: Overskrider tillat totalvekt på henger   Overskrider tillat totalvekt på henger Icon_minitimeMan 17 Aug 2009 - 22:02

Jan skrev:
Thomas skrev:
Litt off topic men.. Var en tur i Drammen i dag. Litt før Drammen møter vi en eldre Mazda 323 med 1,5 ltr's motor. Han dro på en stor bilhenger. kke nok med hengeren, på den stod det en Volvo feltvogn!!! Her snakker vi vel overvekt vil jeg tro!
vil tro at bare overvekta der var mer enn bilen i utgangspunktet hadde lov å dra

Nemlig.. Vil tro den hadde mer enn nok med bare hengeren. Den var stor..
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Overskrider tillat totalvekt på henger Empty
PosteTema: Re: Overskrider tillat totalvekt på henger   Overskrider tillat totalvekt på henger Icon_minitimeMan 17 Aug 2009 - 22:38

Sten Rune skrev:
Harald skrev:
Eg vet heller ikke om noen som har lavere vekt enn oppgitt, bare noe mer.....kanskje med ett unntak da Very Happy

ler ler ler ler ler

Humre, humre...... Overskrider tillat totalvekt på henger 265129
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Overskrider tillat totalvekt på henger Empty
PosteTema: Re: Overskrider tillat totalvekt på henger   Overskrider tillat totalvekt på henger Icon_minitimeMan 17 Aug 2009 - 22:53

Moro på andres bekostning er best moro sies det.......... Laughing

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Overskrider tillat totalvekt på henger Empty
PosteTema: Re: Overskrider tillat totalvekt på henger   Overskrider tillat totalvekt på henger Icon_minitimeTor 12 Nov 2009 - 17:37

Tom skrev:
Morten !

I og med at vi hat lik vogn drister jeg meg i å komme med noen råd. først og fremst vil du oppdage at vogna ikke er så lett som egenvekta i brosjyren sier, vår skulle være 1360 men var 1420 og da var kun sykkelstativ og takrails montert som ekstrautstyr.

Du vil nok oppdage at du trenger lastekapasitet opp til 1600kg og vel så det. Som skrevet i en anen tråd har vi fått oppgradert vekta til 1700kg, og det trenger vi.

Tom
Nå har vi endelig vogna stående i gården.
Jeg må rette en stor takk for at du hintet meg om tillatt totalvekt burde økes til 1.700 kg. Når jeg hentet vogna veide jeg den å den veide 1.450 kg .
Nå har jeg vert hos biltilsynet og vist vogna. Når jeg koblet vogna fra bilen å veide den, var vekta 1.540 kg. Vi hadde da på forhånd fått plasser en del utstyr inn i skuffer og skap men langt fra alt og ikke noen matvarer. Og alt vann var tappet av vogna. cheers
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 52
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Overskrider tillat totalvekt på henger Empty
PosteTema: Re: Overskrider tillat totalvekt på henger   Overskrider tillat totalvekt på henger Icon_minitimeTor 12 Nov 2009 - 17:38

Grattis med ny vogn! Trenger ny bil nå da? Very Happy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Overskrider tillat totalvekt på henger Empty
PosteTema: Re: Overskrider tillat totalvekt på henger   Overskrider tillat totalvekt på henger Icon_minitimeTor 12 Nov 2009 - 17:55

Ja!
Har bestilt meg en Mondeo Titanium 140HK 2010 mod med automat. cheers
Bare en utfordring. Jeg må selge gammel bilen. No
Så er noen som skall kjøpe ny bil. Så har jeg en til salgs
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19459868
Prisen blir vi sikker enig om.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Overskrider tillat totalvekt på henger Empty
PosteTema: Re: Overskrider tillat totalvekt på henger   Overskrider tillat totalvekt på henger Icon_minitimeTor 12 Nov 2009 - 18:08

morten skrev:
Ja!
Har bestilt meg en Mondeo Titanium 140HK 2010 mod med automat. cheers
Bare en utfordring. Jeg må selge gammel bilen. No
Så er noen som skall kjøpe ny bil. Så har jeg en til salgs
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19459868
Prisen blir vi sikker enig om.

Hei, jeg har en 08 mondeo ghia x. 130hk. 6 gear. Mondeo er DRØMMEBIL å trekke vogn med. Du har 2 tonn tillatt tilhengervekt med automat, min kan trekke 1800kg.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Overskrider tillat totalvekt på henger Empty
PosteTema: Re: Overskrider tillat totalvekt på henger   Overskrider tillat totalvekt på henger Icon_minitimeTor 12 Nov 2009 - 19:37

anton skrev:
morten skrev:
Ja!
Har bestilt meg en Mondeo Titanium 140HK 2010 mod med automat. cheers
Bare en utfordring. Jeg må selge gammel bilen. No
Så er noen som skall kjøpe ny bil. Så har jeg en til salgs
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19459868
Prisen blir vi sikker enig om.

Hei, jeg har en 08 mondeo ghia x. 130hk. 6 gear. Mondeo er DRØMMEBIL å trekke vogn med. Du har 2 tonn tillatt tilhengervekt med automat, min kan trekke 1800kg.
Ja nå ser jeg frem til våren. bounce Med vogn som tillater 1.700 kg totalvekt og en bil som er godkjent for 2t.
Ut på tur! Aldri sur. Laughing
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Overskrider tillat totalvekt på henger Empty
PosteTema: Re: Overskrider tillat totalvekt på henger   Overskrider tillat totalvekt på henger Icon_minitimeTor 12 Nov 2009 - 19:45

Det er alfor lenge til våren!!! Min hobby er solgt og vi er vel nesten i havn på en ny adria 563pt. Men vakler litt frem og tilbake, men vi har avtalt pris og levering før påske, med et ørlite forbehold. Må ta en FAST beslutning i løpet av noen dager. det er vel en vogn til oppunder 200000kr så det er mye pæng for en vanlig f........n!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Overskrider tillat totalvekt på henger Empty
PosteTema: Re: Overskrider tillat totalvekt på henger   Overskrider tillat totalvekt på henger Icon_minitimeTor 12 Nov 2009 - 20:14

Ja det er lenge til våren.
Det er rene torturen å få levert ny vogn i oktober samtidig med at den første snøen la seg. affraid affraid
Kjøp av vogn er alltid litt i dyreste laget. Vi bestilte ny vogna i juni i år, men det å kjøpe bil var ikke med i planen. men har man sakt A må man vell også si B bom
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Overskrider tillat totalvekt på henger Empty
PosteTema: Re: Overskrider tillat totalvekt på henger   Overskrider tillat totalvekt på henger Icon_minitimeFre 13 Nov 2009 - 11:13

morten skrev:
Tom skrev:
Morten !

I og med at vi hat lik vogn drister jeg meg i å komme med noen råd. først og fremst vil du oppdage at vogna ikke er så lett som egenvekta i brosjyren sier, vår skulle være 1360 men var 1420 og da var kun sykkelstativ og takrails montert som ekstrautstyr.

Du vil nok oppdage at du trenger lastekapasitet opp til 1600kg og vel så det. Som skrevet i en anen tråd har vi fått oppgradert vekta til 1700kg, og det trenger vi.

Tom
Nå har vi endelig vogna stående i gården.
Jeg må rette en stor takk for at du hintet meg om tillatt totalvekt burde økes til 1.700 kg. Når jeg hentet vogna veide jeg den å den veide 1.450 kg .
Nå har jeg vert hos biltilsynet og vist vogna. Når jeg koblet vogna fra bilen å veide den, var vekta 1.540 kg. Vi hadde da på forhånd fått plasser en del utstyr inn i skuffer og skap men langt fra alt og ikke noen matvarer. Og alt vann var tappet av vogna. cheers

Først og fremst : GRATTIS MED NY VOGN.

Hyggelig å kunne være til hjelp. Dere har fått rn kjempevogn som dere blir å få mye glede av.
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 59
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Overskrider tillat totalvekt på henger Empty
PosteTema: Re: Overskrider tillat totalvekt på henger   Overskrider tillat totalvekt på henger Icon_minitimeFre 13 Nov 2009 - 12:17

Morten
Gratulerer med vogna. Kanskje du skulle tatt den opp på fjellet, så slipper du å vente til våren med å bruke den...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Overskrider tillat totalvekt på henger Empty
PosteTema: Re: Overskrider tillat totalvekt på henger   Overskrider tillat totalvekt på henger Icon_minitimeFre 13 Nov 2009 - 15:38

Takker Smile
Ja jeg burde hatt vogna på fjellet . Men nå er ikke jeg særlig rask på avtrekkeren. Så jeg ble nokk for sent ute i år til å skaffe meg noen fast plass. Får gjøre et nytt forsøk neste år.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Overskrider tillat totalvekt på henger Empty
PosteTema: Re: Overskrider tillat totalvekt på henger   Overskrider tillat totalvekt på henger Icon_minitimeFre 13 Nov 2009 - 16:18

Noen bilder av herligheten
Polar 590 TRDB

Overskrider tillat totalvekt på henger Sittegruppe


Overskrider tillat totalvekt på henger Fra_vaskerom_mot_stue2

Overskrider tillat totalvekt på henger Komode_soverom


Overskrider tillat totalvekt på henger Soverom


Overskrider tillat totalvekt på henger Vaskerom


Sist endret av morten den Tor 26 Nov 2009 - 8:17, endret 3 ganger
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Overskrider tillat totalvekt på henger Empty
PosteTema: Re: Overskrider tillat totalvekt på henger   Overskrider tillat totalvekt på henger Icon_minitimeFre 13 Nov 2009 - 17:56

Gratulerer med en flott vogn! Denne burde kunne gi mange fine opplevelser og tur opplevelser om den blir brukt skikkelig.
Ser ut som du har glemt lyset på nede i benken? Eller skinner solen bak rullegardinen?

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Overskrider tillat totalvekt på henger Empty
PosteTema: Re: Overskrider tillat totalvekt på henger   Overskrider tillat totalvekt på henger Icon_minitimeFre 13 Nov 2009 - 18:20

Gratulerer med ei flott vogn. Må si jeg liker Polar av de nordiske.

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Overskrider tillat totalvekt på henger Caravan
Til Toppen Go down
Sponsored content





Overskrider tillat totalvekt på henger Empty
PosteTema: Re: Overskrider tillat totalvekt på henger   Overskrider tillat totalvekt på henger Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Overskrider tillat totalvekt på henger
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Henger med alternativ fremkomstmiddel
» Navigasjon som forstår at det henger campingvogn bak:-)
» Mistet hengerfestet og en stor henger
» Oversikt tilhengervekt og totalvekt
» Øke totalvekt Hobby 720

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TREKKBILER-
Gå Til: