CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 selger 2 stk fortelt,

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Bjølseth86




Antall Innlegg : 5
Registration date : 19.08.2009

selger 2 stk fortelt, Empty
PosteTema: selger 2 stk fortelt,   selger 2 stk fortelt, Icon_minitimeOns 19 Aug 2009 - 11:02

Hei jeg har 2 fortelt som jeg skal selge.
Det ene er et orginalt Penta fortelt som er til 1986 Bjølseth 550, detter har farge Blå og hvit. pris 3000

Det andre teltet er et vinter fortelt av typen Ventura 180x240 universal, jeg har brukt det 1 sesong på Hemsedal nå vinteren 09 å det har vært kjempe bra, eneste feilen med dette er at den ene glidlåsen er ødelagt da min valp tygde litt på den uten at jeg så det, ellers er det 100% pent . jeg har som sagt brukt det hele vinteren å det har vært tett å godt. pris 2500
Til Toppen Go down
Tommy
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Tommy


Antall Innlegg : 300
Registration date : 21.03.2008

selger 2 stk fortelt, Empty
PosteTema: Re: selger 2 stk fortelt,   selger 2 stk fortelt, Icon_minitimeOns 19 Aug 2009 - 12:01

Og om du må fikse litt på teltet så syr de og impregnerer telt og kalesjer her...

http://fritidsvask.no/
Til Toppen Go down
Bjølseth86




Antall Innlegg : 5
Registration date : 19.08.2009

selger 2 stk fortelt, Empty
PosteTema: Re: selger 2 stk fortelt,   selger 2 stk fortelt, Icon_minitimeOns 19 Aug 2009 - 12:03

takker for det
Til Toppen Go down
emmy_kris




Antall Innlegg : 5
Registration date : 22.04.2010

selger 2 stk fortelt, Empty
PosteTema: Re: selger 2 stk fortelt,   selger 2 stk fortelt, Icon_minitimeTor 22 Apr 2010 - 21:53

hei, hva er amål på penta teltet? og hvordan er det i stand?
Til Toppen Go down
Sponsored content





selger 2 stk fortelt, Empty
PosteTema: Re: selger 2 stk fortelt,   selger 2 stk fortelt, Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
selger 2 stk fortelt,
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Andre som selger telt og utstyr
» fortelt
» Inaca
» fortelt
» Fortelt

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: FORTELT-
Gå Til: