CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Må lampa byttes?

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Janita
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Janita

Antall Innlegg : 274
Registration date : 17.10.2008

Må lampa byttes? Empty
PosteTema: Må lampa byttes?   Må lampa byttes? Icon_minitimeMan 21 Sep 2009 - 8:44

Jeg skulle bytte pære i utelyset, men da jeg tar ut pæren sitter noe av den ene "stikkeren" igjen inne i holderen.
Er det noen som vet om det finnes en måte å få denne ut på eller må jeg bytte hele lampa?
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan

Male
Antall Innlegg : 15679
Registration date : 11.03.2007

Må lampa byttes? Empty
PosteTema: Re: Må lampa byttes?   Må lampa byttes? Icon_minitimeMan 21 Sep 2009 - 10:09

Janita skrev:
Jeg skulle bytte pære i utelyset, men da jeg tar ut pæren sitter noe av den ene "stikkeren" igjen inne i holderen.
Er det noen som vet om det finnes en måte å få denne ut på eller må jeg bytte hele lampa?
slå av sikringen og finn ei tang og vri ut det som står igjen
Til Toppen Go down
Janita
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Janita

Må lampa byttes? Empty
PosteTema: Re: Må lampa byttes?   Må lampa byttes? Icon_minitimeMan 21 Sep 2009 - 13:29

Jan skrev:
Janita skrev:
slå av sikringen og finn ei tang og vri ut det som står igjen

Ja, hadde det bare vært så enkelt... Pliggen sitter igjen helt innerst slik at det går ikke an å få tak i den med en tang Mad
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas

Male
Antall Innlegg : 3084
Registration date : 20.05.2007

Må lampa byttes? Empty
PosteTema: Re: Må lampa byttes?   Må lampa byttes? Icon_minitimeMan 21 Sep 2009 - 13:52

Ta et supertynt borr og drypp superlim på tuppen. Hold inntil piggen i to sek og dra den ut Smile
Til Toppen Go down
Janita
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Janita

Må lampa byttes? Empty
PosteTema: Re: Må lampa byttes?   Må lampa byttes? Icon_minitimeMan 21 Sep 2009 - 15:26

Thomas skrev:
Ta et supertynt borr og drypp superlim på tuppen. Hold inntil piggen i to sek og dra den ut Smile

Tusen takk, det skal jeg prøve. Klarte ikke å se noen løsning selv, bortsett fra å bytte hele lampa flower
Til Toppen Go down
Janita
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Janita

Må lampa byttes? Empty
PosteTema: Re: Må lampa byttes?   Må lampa byttes? Icon_minitimeMan 21 Sep 2009 - 16:10

Det fungerte dessverre ikke med superlim Mad
Må nok prøve å få tak i innmaten til lampa i stedet...
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas

Male
Antall Innlegg : 3084
Registration date : 20.05.2007

Må lampa byttes? Empty
PosteTema: Re: Må lampa byttes?   Må lampa byttes? Icon_minitimeMan 21 Sep 2009 - 16:37

Okei.. Verdt et forsøk Smile Ikke noen små skruer der da? Så det er mulig å demontere noe. Kjipt å bytte hele lampa for en liten metallpinne da Smile
Til Toppen Go down
Janita
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Janita

Må lampa byttes? Empty
PosteTema: Re: Må lampa byttes?   Må lampa byttes? Icon_minitimeMan 21 Sep 2009 - 19:05

Thomas skrev:
Okei.. Verdt et forsøk Smile Ikke noen små skruer der da? Så det er mulig å demontere noe. Kjipt å bytte hele lampa for en liten metallpinne da Smile

Nei, ikke en eneste liten skrue No , støpt godt sammen...
Jeg har demontert det som går an og håper å få tak i den plastdingsen som pæra skal settes inn i. Klarer jeg det, kan jeg bare skru over ledningene.
Til Toppen Go down
Sponsored content

Må lampa byttes? Empty
PosteTema: Re: Må lampa byttes?   Må lampa byttes? Icon_minitime

Til Toppen Go down

Må lampa byttes?
Til Toppen 
Side 1 av 1