| Bra campingplasser i Danmark,med badeland | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
maxim26
Antall Innlegg : 2 Registration date : 05.08.2009
| Tema: Bra campingplasser i Danmark,med badeland Man 28 Sep 2009 - 22:31 | |
| Da dette er nytt for oss, og vi skal feriere i Danmark i høstferien,så er jeg ute etter noen gode tips på campingplaser i Danmark som har innendørs badeland. Litt greit for ungene. Det er samme hvor i Danmark det er, kommer i land ved Hirtshals, så muligheten for å flytte seg rundt er greit. | |
|
| |
ArneO GENERAL!
Antall Innlegg : 2903 Age : 59 Localisation : Asker Registration date : 16.08.2008
| Tema: Re: Bra campingplasser i Danmark,med badeland Man 28 Sep 2009 - 22:40 | |
| Jeg har sett meg ut denne og vi hadde en plan om å prøve denne i sommer, men det ble ikke noe av. http://www.hvidbjerg.dk/camping/ Ser jo bra ut, så det er vel mulig vi prøver den en annen gang. | |
|
| |
maxim26
Antall Innlegg : 2 Registration date : 05.08.2009
| Tema: Re: Bra campingplasser i Danmark,med badeland Man 28 Sep 2009 - 22:56 | |
| Jeg satt akkurat å leste om den, ser veldig bra ut. Et godt allternativ. Men føler av og til at bilder kan lett lure deg, så vis noen kan anbefale noe,så er vel det et godt utgangspunkt. | |
|
| |
André ROYAL CARAVANER
Antall Innlegg : 506 Localisation : Bodø Registration date : 29.08.2008
| Tema: Re: Bra campingplasser i Danmark,med badeland Lør 25 Sep 2010 - 23:34 | |
| Tar opp denne tråden igjen. Noen som har tips om campingplasser i Danmark? Tenker litt fremover, til neste sommer. | |
|
| |
Jan Ole MODERATOR
Antall Innlegg : 13247 Age : 57 Localisation : Måløy. Registration date : 11.03.2007
| Tema: Re: Bra campingplasser i Danmark,med badeland Lør 25 Sep 2010 - 23:45 | |
| Tror det er generelt bra nivå på campingene i Danmark, har ikke noen som jeg vil anbefale foran andre. Tipper du blir fornøyd uansett. _________________ Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08 Vw Crafter MBM -14 Vw E-Golf -16 Vw T3 Syncro MBM -89
| |
|
| |
ulla BARON!
Antall Innlegg : 2170 Localisation : Ski Registration date : 30.09.2007
| Tema: Re: Bra campingplasser i Danmark,med badeland Søn 26 Sep 2010 - 20:41 | |
| - Jan Ole skrev:
- Tror det er generelt bra nivå på campingene i Danmark, har ikke noen som jeg vil anbefale foran andre. Tipper du blir fornøyd uansett.
Hvis jeg ikke tar fejl lå det i Caravan bladet for 2nr tilbake med eget bilag kjempe god oversikt om badeland og campingplasser i DK for store og små.. Ta vare på alle blad.. Bladet heter TOPCAMPING.DK www.TopCamp.dk | |
|
| |
André ROYAL CARAVANER
| Tema: Re: Bra campingplasser i Danmark,med badeland Søn 26 Sep 2010 - 22:31 | |
| | |
|
| |
mr.T CARAVANER
Antall Innlegg : 109 Age : 56 Registration date : 13.08.2008
| Tema: Re: Bra campingplasser i Danmark,med badeland Tir 28 Sep 2010 - 18:46 | |
| Booket 7 dager ved hvidbjerg strand camping i sommer. Brosjyre og nettside er misvisende. Har ikke noen gode ord å si om denne plassen. Det eneste positive var at stranden som lå et stykke nedenfor var fin, her ble jeg så rosa første dag at jeg ikke kom meg ned flere ganger :-) Elendig service, ekstremt trange plasser for de som har vogn over 5m. Slår du opp teltet til vognen må ungene sitte å leke på veien. (de har noen komfortplasser som er større) Hvis man ikke tør slippe ungene fri, må man følge dem rundt til de plassene hvor barneaktiviteten er. Kø for å komme inn, kø for å komme ut, kø for å handle i butikken. Elendige tømmestasjoner. Pakket ned etter 5 dager.Vi sverget på at dit skulle vi aldri mer. Terningkast 1 i høysesong. | |
|
| |
André ROYAL CARAVANER
| Tema: Re: Bra campingplasser i Danmark,med badeland Tir 28 Sep 2010 - 23:14 | |
| - mr.T skrev:
- Booket 7 dager ved hvidbjerg strand camping i sommer. Brosjyre og nettside er misvisende.
Har ikke noen gode ord å si om denne plassen. Det eneste positive var at stranden som lå et stykke nedenfor var fin, her ble jeg så rosa første dag at jeg ikke kom meg ned flere ganger :-) Elendig service, ekstremt trange plasser for de som har vogn over 5m. Slår du opp teltet til vognen må ungene sitte å leke på veien. (de har noen komfortplasser som er større) Hvis man ikke tør slippe ungene fri, må man følge dem rundt til de plassene hvor barneaktiviteten er. Kø for å komme inn, kø for å komme ut, kø for å handle i butikken. Elendige tømmestasjoner. Pakket ned etter 5 dager.Vi sverget på at dit skulle vi aldri mer. Terningkast 1 i høysesong. Hmm, det var ikke noen anbefaling skjønner jeg. Har inntrykk av at antall stjerner på campingplassene i Danmark ikke ligger på stort mer enn ***. Har ikke funnet noen ennå som bærer preg av super akkurat. Var å kikket på Billund, men det var ei elendig nettside, fikk ikke noe info i det hele tatt, men det er nettopp åpnet et gigantisk badeanlegg rett ved Legoland. Leste om det på nett, mener det ble kalt for Lalandia. Så spennende ut, men hvis campingen ikke holder mål, så bør de gjøre tiltak. Nå ble det en del negativt her, sikker på at det finnes fine plasser også. Får se litt mer... | |
|
| |
mr.T CARAVANER
Antall Innlegg : 109 Age : 56 Registration date : 13.08.2008
| Tema: Re: Bra campingplasser i Danmark,med badeland Ons 29 Sep 2010 - 7:40 | |
| En god anbefaling for alle som camper med barn, prioriter campingplasser med badestrand så nært vognen som mulig, denne blir mye mer brukt av barna en de få timene de raser fra seg i et fancy badeland. Kan man sitte i vognveggen og samtidig følge med hva barna gjør ved stranden har dere lagt grunnlaget for en koselig ferie for voksne og barn. Vestkysten av danmark har fine strender, men campingene ligger gjerne noen hundre meter innenfor stranden. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Bra campingplasser i Danmark,med badeland | |
| |
|
| |
| Bra campingplasser i Danmark,med badeland | |
|