CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Gardasjøen - her kan jeg trenge gode råd...

Go down 
3 posters
AvInnlegg
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist

Male
Antall Innlegg : 1132
Registration date : 16.09.2008

Gardasjøen - her kan jeg trenge gode råd... Empty
PosteTema: Gardasjøen - her kan jeg trenge gode råd...   Gardasjøen - her kan jeg trenge gode råd... Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009 - 10:27

Jeg har begynt å bli gammel og planlegger neste års ferie allerede. Det vil si det har vi gjort siden vi var på Marina di Venezia i år. Dit skal vi igjen.
Men enten før eller etter har vi tenkt oss en tur om Gardasjøen - for å tilbringe noen dager der.
Jeg ser for meg at vi finner en plass i den"nederste og flate" enden. Jeg har ikke noe spesielt lyst til å havne på en av de smaleste veiene med vogna. Blir sikkert ikke er enn tre, maks fire netter her siden vi skal være en uke og vel så det på Marina'n.

Spørsmålet er enkelt: Har noen erfaring fra disse plassene - et godt råd? Vi er kun to stykker, og ser ikke på campingplassen som det vi skal besøke. Det viktigste er at den er rein og har bra sanitærforhold - og gjerne ligger inntil selve sjøen.
Finnes like plasser?
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO

Male
Antall Innlegg : 2903
Registration date : 16.08.2008

PosteTema: Re: Gardasjøen - her kan jeg trenge gode råd...   Gardasjøen - her kan jeg trenge gode råd... Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009 - 10:45

Kanskje noen tips å finne her?
http://www.petersencamping.dk/Garda%202009.htm

Ellers tror jeg det kan være trangt om plassen der til tider, så det er nok litt avhengig av når dere skal nedover. En svenske vi traff i sommer mente at det ikke var noe vits i å prøve seg på drop-in i det området når vi dro nedover. Han mente det meste var fullt eller bestilt, det var 11. juli vi møtte på han.
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist

Male
Antall Innlegg : 1132
Registration date : 16.09.2008

PosteTema: Re: Gardasjøen - her kan jeg trenge gode råd...   Gardasjøen - her kan jeg trenge gode råd... Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009 - 11:13

Glimrende! Jeg har allerde printet ut.
Vi reiser tidlig, litt over midten av juni - forhåpentligvis. Vi kan også bestille å forhånd, hvis vi ikke føler vi blir for mye bundet opp :-)
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai

Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

PosteTema: Re: Gardasjøen - her kan jeg trenge gode råd...   Gardasjøen - her kan jeg trenge gode råd... Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009 - 21:48

Hei.

Vi lå på Cisano i Lasize, vi droppet inn to vogner og fikk plass ved siden av hverandre. Helt grei plass, dette var i slutten av JULI.
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Gardasjøen - her kan jeg trenge gode råd...   Gardasjøen - her kan jeg trenge gode råd... Icon_minitime

Til Toppen Go down

Gardasjøen - her kan jeg trenge gode råd...
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» GODE OPPSLAGSVERK FOR OSS CAMPISTER!
» Oslo - Nordkapp, gode campingplasser og fricampmuligheter.
» Gode rimelige dekk - en selvmotsigelse?
» Gode erfaringer med Caravelair Antares Luxe 487
» Alternative gode campingplasser i tyskland og frankrike?