hei, er det noen som har dekk trykk sensorer på campingvogn? Lurer på å montere slike.
Jan MODERATOR
Antall Innlegg : 15679 Age : 51 Localisation : Varierende Registration date : 11.03.2007
Tema: Re: dekktrykk sensor. Lør 16 Jan 2010 - 13:58
har aldri hørt om at de eksisterer en gang så vidt jeg vet er det en del av elektronikken som er i en del nyere biler men å få det til å virke på ei vogn har jeg aldri hørt om
campist HOFFSJEF!
Antall Innlegg : 1132 Age : 106 Localisation : www.campist.no Registration date : 16.09.2008
Tema: Re: dekktrykk sensor. Lør 16 Jan 2010 - 14:26
Det hadde jo vært lurt, men hvor skulle du fått informasjonen inn hen? Hvis det ikke er originalt til bilen, må du jo ha en eller annen form for skjerm eller noe som viser dekktrykket.
Egentlig hadde det vært flott med et enkelt system som a la de enklere dekktrykkontroll, det vil si et systemt som sier i fra om trykkfall under et visst nivå.
Det hadde jo vært mulig med en rød lampe på campingvogna som du ser i speilet...:-)
Gjest Gjest
Tema: Re: dekktrykk sensor. Lør 16 Jan 2010 - 14:31
jeg mener jeg har sett reklame for det, skal sjekke litt. på min forrige vogn hadde jeg skum i hjulene , slik som på lastebiler, får ny vogn til påske , poenget er jo å bli varslet om lite luft før dekket er tomt og blir ødelagt.
hølje COMBI CAMPER
Antall Innlegg : 29 Age : 55 Localisation : Tysvær Registration date : 22.08.2009
Antall Innlegg : 1132 Age : 106 Localisation : www.campist.no Registration date : 16.09.2008
Tema: Re: dekktrykk sensor. Søn 17 Jan 2010 - 0:49
Supert - og artig!!
Jeg tror jeg fortsetter med den seige guffa som jeg tok i hos Dekkmann, selv om det ser artig ut. Men 5.000 kroner kan du bytte dekk relativt ofte i stedet :-)