| Montere brannslukningsapparat | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Lars Egil STATSMINISTER!!!

Antall Innlegg : 3858 Age : 51 Localisation : Bømlo Registration date : 20.06.2007
 | Tema: Montere brannslukningsapparat Fre 29 Jun 2007 - 21:40 | |
| Har kjøpt et lite 1kg apparat til vognen, men lurer litt på hvor og hvordan jeg skal feste det. Ser på Bjølseth at de står over døren, men er det trygt på andre vogner å feste det der? Hva slags skruer bruker en? Treskruer og litt sikaflex? Og dersom jeg skal feste det i et skap, da er jo det laget av superfolie... Må vel ha gjennomgående skruer da med mutter på baksiden? Hao is it dånn i vognene deres?  | |
|
 | |
Elisabeth BARON!

Antall Innlegg : 2482 Age : 54 Localisation : Bergen Registration date : 12.03.2007
 | Tema: Re: Montere brannslukningsapparat Fre 29 Jun 2007 - 21:41 | |
| Hos oss står det bare inne i et skap  | |
|
 | |

Antall Innlegg : 3858 Age : 51 Localisation : Bømlo Registration date : 20.06.2007
 | Tema: Re: Montere brannslukningsapparat Fre 29 Jun 2007 - 21:44 | |
| Har du skrudd det fast inne i skapet? | |
|
 | |
Johnny ALMOST MEMBER OF HONOR!!

Antall Innlegg : 8896 Age : 67 Localisation : Songdalen/Vest Agder Registration date : 12.03.2007
 | Tema: Re: Montere brannslukningsapparat Fre 29 Jun 2007 - 21:45 | |
| Har montert den rett innafor døra nede ved gulvet. Der er den lett å se, rask å få tak i for alle. | |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Montere brannslukningsapparat Fre 29 Jun 2007 - 21:48 | |
| - Johnny U skrev:
- Har montert den rett innafor døra nede ved gulvet.
Der er den lett å se, rask å få tak i for alle. Greit å få tak på der, men ikke så greit om familiens minste får tak i det..... og får ut splinten..... |
|
 | |

Antall Innlegg : 8896 Age : 67 Localisation : Songdalen/Vest Agder Registration date : 12.03.2007
 | Tema: Re: Montere brannslukningsapparat Fre 29 Jun 2007 - 21:52 | |
| - Vegard skrev:
- Johnny U skrev:
Der er den lett å se, rask å få tak i for alle. Greit å få tak på der, men ikke så greit om familiens minste får tak i det..... og får ut splinten..... Den minste er 20 år, i morgen!!!! | |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Montere brannslukningsapparat Fre 29 Jun 2007 - 21:53 | |
| - Johnny U skrev:
- Vegard skrev:
- Johnny U skrev:
Der er den lett å se, rask å få tak i for alle. Greit å få tak på der, men ikke så greit om familiens minste får tak i det..... og får ut splinten..... Den minste er 20 år!!!! He-he.... skrev det ikke for at jeg trodde det var noe problem hos deg, men tenkte det var et moment det var greit å tenke på før plassering hos andre.. |
|
 | |

| Tema: Re: Montere brannslukningsapparat Fre 29 Jun 2007 - 21:56 | |
| Så plassering bør kanskje tenkes litt strategisk i forhold til innbyggerne ja. Med døtre på 3 og 5 så tilsier vel det oppunder taket.
Er det trygt å skru dette på veggen, f.eks. over døren? | |
|
 | |

| Tema: Re: Montere brannslukningsapparat Fre 29 Jun 2007 - 21:58 | |
| - Vegard skrev:
- Johnny U skrev:
- Vegard skrev:
- Johnny U skrev:
Der er den lett å se, rask å få tak i for alle. Greit å få tak på der, men ikke så greit om familiens minste får tak i det..... og får ut splinten..... Den minste er 20 år!!!! He-he.... skrev det ikke for at jeg trodde det var noe problem hos deg, men tenkte det var et moment det var greit å tenke på før plassering hos andre.. Kunne ikke holde meg. måtte komme med en kommentar. Men slik som jeg har montert dett så må en løsne to klemmer og ta apparatet ut av holderen for å komme til splinten. Så skal godt gjøres for små fingre å løse ut denne. | |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Montere brannslukningsapparat Fre 29 Jun 2007 - 22:01 | |
| Lars Egil
Jeg har hatt tre vogner der de har stått under taket.... men alle har jo vært Bjøller da...
Syntes det er ei grei plassering...
pass bare på å feste det skikkelig.... |
|
 | |

| Tema: Re: Montere brannslukningsapparat Fre 29 Jun 2007 - 22:06 | |
| - Vegard skrev:
- Lars Egil
Jeg har hatt tre vogner der de har stått under taket.... men alle har jo vært Bjøller da...
Syntes det er ei grei plassering...
pass bare på å feste det skikkelig.... Er en bra plassering det også. Bare ikke plasser apparatet innerst i et skap under et eller annet der det er umulig å få tak i. | |
|
 | |
Sponsored content
 | Tema: Re: Montere brannslukningsapparat  | |
| |
|
 | |
| Montere brannslukningsapparat | |
|