CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Erfaringer fra 720 TK?

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Gjest
Gjest

Erfaringer fra 720 TK? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer fra 720 TK?   Erfaringer fra 720 TK? - Page 2 Icon_minitimeTir 16 Feb 2010 - 17:19

Takk for initiativet JanP Very Happy

Og til trådstarter Kjetil :

Vi har erfaringer med en halv vintersesong i ei LMC 720. Det kan du lese om her om du er interessert :
http://web.me.com/maybritthu/Websted/Vintervogn_-_trengs_det.html

Vi trengte vel ikke så mye annen info enn en tur i nabovogna for å finne ut hvor varm / ikke varm vogna vår var i forhold til ei anna vogn på campingen........

Men jeg må legge til at jeg mener at campingopplevelsen ikke avhengig av utstyrsnivået i vogna. Har det like fint på camping uansett vogn jeg, men på vinteren HATER jeg å fryse...... Very Happy
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas

Male
Antall Innlegg : 3084
Registration date : 20.05.2007

PosteTema: Re: Erfaringer fra 720 TK?   Erfaringer fra 720 TK? - Page 2 Icon_minitimeTir 16 Feb 2010 - 18:20

Tom RS skrev:
JanP skrev:
Fint navn du har på vogna til Jan Ole.......

Blue lefse skulle tatt seg ut.

Ok, visste ikke noe om at Vegard sitt hat stikker dypt. Noen vogner er vel dårligere konstruert eller har litt enklere løsninger. Helt vel frivillig hva man kjøper. Jeg hater ikke alt jeg ikke liker; har andre, positive ting å bruke energi på (jada, vannslanger i "lefsa" mi er glemt).

Vegard er en fin type som har peiling på det meste når det gjelder vogner. Om mann går Hobby i sømmene er det ganske mange ting som mann kunne tenkt seg anderledes, (jeg begynner å bli sjør-i-huet som skriver slikt Laughing ). om mann er mer opptatt av og se etter kvalitet enn å campe. Nå har jeg hatt vogna siden 2006, har brukt den sommer og vinter. 2 turer til Venezia og det som har gått i stykker er 1 stykk omformer (garanti) og myggnettingen i døra knærta minstemann i sommer (ikke garanti). Dette er for meg helt akseptabelt. Jeg har også limt noen detaljer på badet pga at noen har forsøkt og dytte en litt for stor flaske inn i en litt for liten hylle.
Savner kanskje litt mer fokus på de gode campingopplevelsene cheers

Dette innlegget skal jeg "kopier og lagre". For det første, du snakker tilnærmet "nedsettende" om Hobby Erfaringer fra 720 TK? - Page 2 Icon_twisted og du innrømmer at innpå kvelden aner du ikke hvilket skap cognacen skal inn i... Tsk tsk tsk. Erfaringer fra 720 TK? - Page 2 Suspect
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas

Male

PosteTema: Re: Erfaringer fra 720 TK?   Erfaringer fra 720 TK? - Page 2 Icon_minitimeTir 16 Feb 2010 - 18:21

Vannmåler???? Litersmål????? Nå er jeg ikke helt med her. Kan IKKE huske å ha sett..
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Erfaringer fra 720 TK?   Erfaringer fra 720 TK? - Page 2 Icon_minitimeTir 16 Feb 2010 - 18:24

Thomas skrev:
Tom RS skrev:
JanP skrev:
Fint navn du har på vogna til Jan Ole.......

Blue lefse skulle tatt seg ut.

Ok, visste ikke noe om at Vegard sitt hat stikker dypt. Noen vogner er vel dårligere konstruert eller har litt enklere løsninger. Helt vel frivillig hva man kjøper. Jeg hater ikke alt jeg ikke liker; har andre, positive ting å bruke energi på (jada, vannslanger i "lefsa" mi er glemt).

Vegard er en fin type som har peiling på det meste når det gjelder vogner. Om mann går Hobby i sømmene er det ganske mange ting som mann kunne tenkt seg anderledes, (jeg begynner å bli sjør-i-huet som skriver slikt Laughing ). om mann er mer opptatt av og se etter kvalitet enn å campe. Nå har jeg hatt vogna siden 2006, har brukt den sommer og vinter. 2 turer til Venezia og det som har gått i stykker er 1 stykk omformer (garanti) og myggnettingen i døra knærta minstemann i sommer (ikke garanti). Dette er for meg helt akseptabelt. Jeg har også limt noen detaljer på badet pga at noen har forsøkt og dytte en litt for stor flaske inn i en litt for liten hylle.
Savner kanskje litt mer fokus på de gode campingopplevelsene cheers

Dette innlegget skal jeg "kopier og lagre". For det første, du snakker tilnærmet "nedsettende" om Hobby Erfaringer fra 720 TK? - Page 2 Icon_twisted og du innrømmer at innpå kvelden aner du ikke hvilket skap cognacen skal inn i... Tsk tsk tsk. Erfaringer fra 720 TK? - Page 2 Suspect

lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Hva står det egentlig på denne boksen jeg drikker av OLUT ÔL scratch
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas

Male

PosteTema: Re: Erfaringer fra 720 TK?   Erfaringer fra 720 TK? - Page 2 Icon_minitimeTir 16 Feb 2010 - 18:33

Jaja... Du klarte da i hvertfall å tolke "OLUT ÔL". Ikke dårlig det Tom. Men du, det er litt tidlig enda Smile Smile Husk på å ta den daglig rapporteringstelefonen hjem til Hege før det bærer galt avgårde da. Ellers vet du hvordan det går.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Erfaringer fra 720 TK?   Erfaringer fra 720 TK? - Page 2 Icon_minitimeTir 16 Feb 2010 - 18:43

Thomas skrev:
Jaja... Du klarte da i hvertfall å tolke "OLUT ÔL". Ikke dårlig det Tom. Men du, det er litt tidlig enda Smile Smile Husk på å ta den daglig rapporteringstelefonen hjem til Hege før det bærer galt avgårde da. Ellers vet du hvordan det går.....

Sitter og prater nå! Very Happy
Til Toppen Go down
kjetil

kjetil

Antall Innlegg : 8
Registration date : 08.08.2007

PosteTema: Re: Erfaringer fra 720 TK?   Erfaringer fra 720 TK? - Page 2 Icon_minitimeFre 19 Feb 2010 - 10:52

May-Britt skrev:
Takk for initiativet JanP Very Happy

Og til trådstarter Kjetil :

Vi har erfaringer med en halv vintersesong i ei LMC 720. Det kan du lese om her om du er interessert :
http://web.me.com/maybritthu/Websted/Vintervogn_-_trengs_det.html

Vi trengte vel ikke så mye annen info enn en tur i nabovogna for å finne ut hvor varm / ikke varm vogna vår var i forhold til ei anna vogn på campingen........

Men jeg må legge til at jeg mener at campingopplevelsen ikke avhengig av utstyrsnivået i vogna. Har det like fint på camping uansett vogn jeg, men på vinteren HATER jeg å fryse...... Very Happy

Takk for tilbakemeldingen, dette var det jeg var ute etter..... håper noen flere kan komme med tilsvarende bruker erfaringer.

Blir mye CHAT her syns jeg.....

Mvh
Kjetil
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Erfaringer fra 720 TK?   Erfaringer fra 720 TK? - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down

Erfaringer fra 720 TK?
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2