CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Vognrulle selges på Finn.no

Go down 
5 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Vognrulle selges på Finn.no Empty
PosteTema: Vognrulle selges på Finn.no   Vognrulle selges på Finn.no Icon_minitimeMan 22 Mar 2010 - 15:49

Ikke meg som selger, men ser ut som et godt kjøp ??..... for de som bruker den type utstyr Laughing

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=21484204
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Vognrulle selges på Finn.no Empty
PosteTema: Re: Vognrulle selges på Finn.no   Vognrulle selges på Finn.no Icon_minitimeMan 22 Mar 2010 - 17:24

Absolutt, er vel halv pris det der. Camping Kai har sikkert lyst på dem..... eller ikke?

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vognrulle selges på Finn.no Empty
PosteTema: Re: Vognrulle selges på Finn.no   Vognrulle selges på Finn.no Icon_minitimeMan 22 Mar 2010 - 17:31

Ikke er det langt å kjøre for ham heller !
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vognrulle selges på Finn.no Empty
PosteTema: Re: Vognrulle selges på Finn.no   Vognrulle selges på Finn.no Icon_minitimeMan 22 Mar 2010 - 18:18

Det er jo akkurat disse jeg trenger. Men jeg bor for langt unna, dessverre. Tar ikke sjansen å handle med noen som bor så langt unna. Om noen kommer over noen til denne prisen gi meg en tilbakemelding!!

Noe besynderlig at det er avbildet for enkel- og boggiaksel....

EDIT: Er det noen av dere som er her inne nå som bor i nærheten og kan ta en kikk for meg? Snakket nettopp med gubbe, en grei nordlending virket det som. Men man skal ikke skue hunden på håret...




Sist endret av JanP den Man 29 Mar 2010 - 21:35, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Vognrulle selges på Finn.no Empty
PosteTema: Re: Vognrulle selges på Finn.no   Vognrulle selges på Finn.no Icon_minitimeMan 22 Mar 2010 - 18:32

Tror det bildet der er lånt fra en salgsannonse for produsenten, har sett det før.
Er ikke mye som kan gå galt med disse her. Hadde kjøpt dem tvert om jeg trengte sånne.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vognrulle selges på Finn.no Empty
PosteTema: Re: Vognrulle selges på Finn.no   Vognrulle selges på Finn.no Icon_minitimeMan 22 Mar 2010 - 18:34

Gubben har dem og skulle holde dem av, men jeg er usikker på å handle med private over nettet. Kan jo kumme ett lass med plank og stein på posten også..

Har ingen bekjente i nærheten, dessverre. Tips for handel på nettet?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vognrulle selges på Finn.no Empty
PosteTema: Re: Vognrulle selges på Finn.no   Vognrulle selges på Finn.no Icon_minitimeMan 22 Mar 2010 - 18:37

JanP skrev:
Det er jo akkurat disse jeg trenger. Men jeg bor for langt unna, dessverre. Tar ikke sjansen å handle med noen som bor så langt unna. Om noen kommer over noen til denne prisen gi meg en tilbakemelding!!

Noe besynderlig at det er avbildet for enkel- og boggiaksel....

EDIT: Er det noen av dere som er her inne nå som bor i nærheten og kan ta en kikk for meg? Snakket nettopp med gubbe, en grei nordlending virket det som. Men man skal ikke skue hunden på håret...

Er å treffe på 4541 7507.

Jeg bor ikke så langt unna, men har litt dårlig tid nå før påske.

Har du veeeeldig lyst og rullene virker greie får jeg vel ta meg en tur Rolling Eyes
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Vognrulle selges på Finn.no Empty
PosteTema: Re: Vognrulle selges på Finn.no   Vognrulle selges på Finn.no Icon_minitimeMan 22 Mar 2010 - 18:39

Detalj bilder med dagens VG ved siden av, da er du trygg nok for 3 laken.

Vognrulle selges på Finn.no 928394 Vognrulle selges på Finn.no 928394 Vognrulle selges på Finn.no 928394 Vognrulle selges på Finn.no 928394 Vognrulle selges på Finn.no 928394

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vognrulle selges på Finn.no Empty
PosteTema: Re: Vognrulle selges på Finn.no   Vognrulle selges på Finn.no Icon_minitimeMan 22 Mar 2010 - 18:45

Hvor bor du jkl? Plager deg ikke om det er mange mil å kjøre.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vognrulle selges på Finn.no Empty
PosteTema: Re: Vognrulle selges på Finn.no   Vognrulle selges på Finn.no Icon_minitimeMan 22 Mar 2010 - 18:48

3 mil og 25 minutter unna.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vognrulle selges på Finn.no Empty
PosteTema: Re: Vognrulle selges på Finn.no   Vognrulle selges på Finn.no Icon_minitimeMan 22 Mar 2010 - 18:54

Prøver å følge rådet til Jan Ole såser jeg hva gubben sier!
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Vognrulle selges på Finn.no Empty
PosteTema: Re: Vognrulle selges på Finn.no   Vognrulle selges på Finn.no Icon_minitimeMan 22 Mar 2010 - 18:58

Dagbladet går ganske greit også...

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vognrulle selges på Finn.no Empty
PosteTema: Re: Vognrulle selges på Finn.no   Vognrulle selges på Finn.no Icon_minitimeMan 22 Mar 2010 - 18:59

OK.
Men han kan jo fortsatt sende deg en plankehaug i oppkrav, selv om du får foto med dagens avis.

Han er uansett ikke en av de lokale gangstere man leser om i avisene her i området.

Tenker han abbonerer på Romeriksen eller Indre Laughing
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vognrulle selges på Finn.no Empty
PosteTema: Re: Vognrulle selges på Finn.no   Vognrulle selges på Finn.no Icon_minitimeMan 22 Mar 2010 - 19:00

Han har bare Menighetsbladet, julenummer fra ifjor. Skeptisk...

Bare tuller, skal ringe opp igjen og be om et bilde. Kan jo være noe hærpet, er ikke godt å vite!

EDIT: Han betalte 79000 i skatt i fjor, kjekt med skattelister...

EDIT2: Kan jo si at en jeg kjenner kommer og henter de ikveld, får jo litt føling med seriøsiteten da tenker jeg. Er det plutselig ikke så interessant er det lett å skjønne hvorfor...
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Vognrulle selges på Finn.no Empty
PosteTema: Re: Vognrulle selges på Finn.no   Vognrulle selges på Finn.no Icon_minitimeMan 22 Mar 2010 - 19:16

Enkle og robuste disse rullene her.

EDIT: Husk at disse ikke er laget med skrutilsidenfunksjon

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Jørn O
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Jørn O


Antall Innlegg : 236
Localisation : Brumunddal
Registration date : 19.06.2008

Vognrulle selges på Finn.no Empty
PosteTema: Re: Vognrulle selges på Finn.no   Vognrulle selges på Finn.no Icon_minitimeMan 22 Mar 2010 - 19:25

Jan Ole skrev:
Enkle og robuste disse rullene her.

EDIT: Husk at disse ikke er laget med skrutilsidenfunksjon

Jeg har maken. Kommer fra Ansø produkter og funker bra. www.anso.no
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vognrulle selges på Finn.no Empty
PosteTema: Re: Vognrulle selges på Finn.no   Vognrulle selges på Finn.no Icon_minitimeMan 22 Mar 2010 - 19:32

Har veldig lyst på skrufunksjon, har en drill med høyt moment som er perfekt. Ca 70 nm tror jeg.

Ser en nabo som sliter litt av og til, tror det er Ansø sine han har. Kom litt skeivt ut en gang, slik at hele plattformen kilte seg. Tror det var Ansø sin, men den ser da ikke slik ut at den kan vri seg? Trenger du å ha noen til å hjelpe deg, Jørn?
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Vognrulle selges på Finn.no Empty
PosteTema: Re: Vognrulle selges på Finn.no   Vognrulle selges på Finn.no Icon_minitimeMan 22 Mar 2010 - 19:39

JanP

Hvorfor ikke bruke "Trygg betaling"-funksjonen? Da blir ikke pengene overført til han fiduren før du har sett hva som er i pakken. Tror jeg.... Mener å ha lest et sted at det fungerer så der.
Til Toppen Go down
Jørn O
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Jørn O


Antall Innlegg : 236
Localisation : Brumunddal
Registration date : 19.06.2008

Vognrulle selges på Finn.no Empty
PosteTema: Re: Vognrulle selges på Finn.no   Vognrulle selges på Finn.no Icon_minitimeMan 22 Mar 2010 - 19:41

JanP skrev:
Har veldig lyst på skrufunksjon, har en drill med høyt moment som er perfekt. Ca 70 nm tror jeg.

Ser en nabo som sliter litt av og til, tror det er Ansø sine han har. Kom litt skeivt ut en gang, slik at hele plattformen kilte seg. Tror det var Ansø sin, men den ser da ikke slik ut at den kan vri seg? Trenger du å ha noen til å hjelpe deg, Jørn?

Må dra på bremsen så det ikke vrir seg så lett. Når jeg skal dytte inntil bua dytter jeg rett over hjula alene, mens de andre ser etter på andre sida så vogna ikke kommer for nære bua. Når vi skal dytte unna igjen bruker vi en person i hver ende, og prøver å dytte likt. Det er viktig at brekket er på.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Vognrulle selges på Finn.no Empty
PosteTema: Re: Vognrulle selges på Finn.no   Vognrulle selges på Finn.no Icon_minitimeMan 22 Mar 2010 - 19:46

Går veldig fint å montere skrufunksjon på dem.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Vognrulle selges på Finn.no Empty
PosteTema: Re: Vognrulle selges på Finn.no   Vognrulle selges på Finn.no Icon_minitimeMan 22 Mar 2010 - 19:53

[quote="JanP"]Har veldig lyst på skrufunksjon, har en drill med høyt moment som er perfekt. Ca 70 nm tror jeg.

Batteri? Type?

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vognrulle selges på Finn.no Empty
PosteTema: Re: Vognrulle selges på Finn.no   Vognrulle selges på Finn.no Icon_minitimeMan 22 Mar 2010 - 19:57

Snakket med gubben nettopp, tror ikke det er noen som lurer en. Fikk ettersent de påkjøringsrampene i fjor høst, han hadde tenkt å grave dem ned, derfor hadde han ikke kjøpt de med om jeg forstod ham rett. Og han kunne godt vente til at en kjenning kom og kjøpte de imorgen, det var ikke noe stress med salget så det var ok.

Jan Ole: Er man litt fingernem går det, som du sier; å lage en mekanisme for å bruke drill og skru de til og fra. Perfekt jobb for ei kone, så kan far styre nesehjulet og/eller dirigere fra sidelinjen med en paraplydrink eller noe annet leskende. Og selvsagt rive litt kjeft om fruen ikke lykkes. Vognrulle selges på Finn.no Affraid
Vogna er forresten registrert på henne...Vognrulle selges på Finn.no Lol
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vognrulle selges på Finn.no Empty
PosteTema: Re: Vognrulle selges på Finn.no   Vognrulle selges på Finn.no Icon_minitimeMan 22 Mar 2010 - 20:28

JanP skrev:
Og han kunne godt vente til at en kjenning kom og kjøpte de imorgen, det var ikke noe stress med salget så det var ok.

Er det meg som er kjenningen der kommer og kjøper de i morgen ??
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vognrulle selges på Finn.no Empty
PosteTema: Re: Vognrulle selges på Finn.no   Vognrulle selges på Finn.no Icon_minitimeMan 22 Mar 2010 - 20:48

Jan Ole: Vil du vite hvilken drill? Bosch blå serie, GSR 14,4 VE-2. Fra nettet:

Robust og kraftig: GSR 14,4 VE-2 Professional
GSR 14,4 VE-2 er lynrask i høyre- og venstregang. Denne akku-bor-/skrumaskinen kommer opp i høye dreiemomenter på opptil 70 Nm takket være den kraftige Bosch motoren.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vognrulle selges på Finn.no Empty
PosteTema: Re: Vognrulle selges på Finn.no   Vognrulle selges på Finn.no Icon_minitimeMan 22 Mar 2010 - 20:51

Neida, JKL, ville prøve meg frem for å se om han er seriøs. Så: relax, man, ingen grunn til å håpe på en liten kveldstur inn mot Finnskogen. (Er vil litt lengre frem kanskje..).
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vognrulle selges på Finn.no Empty
PosteTema: Re: Vognrulle selges på Finn.no   Vognrulle selges på Finn.no Icon_minitimeMan 22 Mar 2010 - 20:58

Ok! men bare si ifra om du trenger hjelp..... Laughing
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Vognrulle selges på Finn.no Empty
PosteTema: Re: Vognrulle selges på Finn.no   Vognrulle selges på Finn.no Icon_minitimeMan 22 Mar 2010 - 20:59

JanP skrev:
Jan Ole: Vil du vite hvilken drill? Bosch blå serie, GSR 14,4 VE-2. Fra nettet:

Robust og kraftig: GSR 14,4 VE-2 Professional
GSR 14,4 VE-2 er lynrask i høyre- og venstregang. Denne akku-bor-/skrumaskinen kommer opp i høye dreiemomenter på opptil 70 Nm takket være den kraftige Bosch motoren.

Ok. Har en sånn, pensjonert i kjelleren. Sprengt.
Kjøpte meg en 18V Makita nå, utviklingen går fremover.

De lyver på seg en del moment tyskera, de måler vist ikke på samme måte som andre.Vognrulle selges på Finn.no Suspect Vognrulle selges på Finn.no Icon_rolleyes

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Vognrulle selges på Finn.no Empty
PosteTema: Re: Vognrulle selges på Finn.no   Vognrulle selges på Finn.no Icon_minitimeMan 22 Mar 2010 - 21:26

bruker kun de-walt
har en 3 girs 18 volter, men har ikke peiling på momentet, men jekker opp bilen med den
har saksejekk med mutter på enden til å sveive på, og det går så det suser, så å betjene en vognrulle skal ikke by på noen utfordring
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Vognrulle selges på Finn.no Empty
PosteTema: Re: Vognrulle selges på Finn.no   Vognrulle selges på Finn.no Icon_minitimeMan 22 Mar 2010 - 21:33

Sprengte en 230V nedgiret slagdrill, billigtype nå, derfor ble det ombygging av en snekkegir, det ser ut til å fungere bra.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Vognrulle selges på Finn.no Empty
PosteTema: Re: Vognrulle selges på Finn.no   Vognrulle selges på Finn.no Icon_minitimeMan 22 Mar 2010 - 21:34

Jan Ole og JKL.

Jeg fikk mine fra Ansø produkter på fredag, men jeg får jo enkel aksel så de der blir litt voldsomme for meg.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Vognrulle selges på Finn.no Empty
PosteTema: Re: Vognrulle selges på Finn.no   Vognrulle selges på Finn.no Icon_minitimeMan 22 Mar 2010 - 21:40

Dyre?

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Vognrulle selges på Finn.no Empty
PosteTema: Re: Vognrulle selges på Finn.no   Vognrulle selges på Finn.no Icon_minitimeMan 22 Mar 2010 - 21:45

3500 pluss frakt. Men som sagt for enkel aksel.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vognrulle selges på Finn.no Empty
PosteTema: Re: Vognrulle selges på Finn.no   Vognrulle selges på Finn.no Icon_minitimeMan 22 Mar 2010 - 22:38

Jan Ole skrev:


Ok. Har en sånn, pensjonert i kjelleren. Sprengt.
Kjøpte meg en 18V Makita nå, utviklingen går fremover.

De lyver på seg en del moment tyskera, de måler vist ikke på samme måte som andre.Vognrulle selges på Finn.no Suspect Vognrulle selges på Finn.no Icon_rolleyes

Ja, løgn og bedrag pleier å selge. Jeg har en annen Bosch 14,4, men den er betydelig svakere. Har fått meg noen kilevinker noen ganger av den første pga momentet. Etter hard bruk i 3-4 år er jeg fornøyd, jeg.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Vognrulle selges på Finn.no Empty
PosteTema: Re: Vognrulle selges på Finn.no   Vognrulle selges på Finn.no Icon_minitimeMan 22 Mar 2010 - 22:52

Fritt fra hukommelsen er riktig tall noen og førti på Boschen, Makitaen 56-57.
Men den store fordelen er balansen og vekten. Den er veldig hendig, også til småting.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vognrulle selges på Finn.no Empty
PosteTema: Re: Vognrulle selges på Finn.no   Vognrulle selges på Finn.no Icon_minitimeMan 22 Mar 2010 - 23:04

Har en Hilti også, ingen over og heller ingen ved siden av. Har brukt Hilti fra over 30 år tilbake. Den overgår tilogmed Duracell-kaninen også...
Til Toppen Go down
Sponsored content





Vognrulle selges på Finn.no Empty
PosteTema: Re: Vognrulle selges på Finn.no   Vognrulle selges på Finn.no Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Vognrulle selges på Finn.no
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Vognrulle
» Finn ikkje bryter for golvvarme i Knaus 580 QS 2013
» 2 STK FORTELT SELGES
» Hobby 540 UK selges.
» Diverse selges

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: Utstyr-
Gå Til: