| LOFOTEN | |
|
+7Harald Tasle asghegg SantaFeCM07 Johnny Elisabeth Jan 11 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Jan MODERATOR
Antall Innlegg : 15679 Age : 51 Localisation : Varierende Registration date : 11.03.2007
| Tema: LOFOTEN Tir 13 Mar 2007 - 23:41 | |
| må vel nevne disse steinene langt ut i havet nordpå og det er vel en av de plassene som garantert vekker følelser hos de som er der. til og med hos meg som er født og oppvokst der oppe. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: LOFOTEN Ons 14 Mar 2007 - 6:34 | |
| jrh
Der er da en av de flotteste landsdeler og feriere i og da... de gangene vi har vært der, har været og stort sett vært flott!
Folk som reiser sørover, og ut av landet, før de har besøkt denne landsdelen vet jo ikke hva de går glipp av...
Vegard |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: LOFOTEN Ons 14 Mar 2007 - 7:39 | |
| Hei. Har sagt det før , og sier det igjen ja hmmmmm....Vi bor i et vakkert land. |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: LOFOTEN Ons 14 Mar 2007 - 18:57 | |
| Bubbe
Hva med en tur til Lofoten til sommeren?? du kan ligge i dragsuget bak meg oppover.... så blir det en rimelig tur også...
Vegard |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: LOFOTEN Ons 14 Mar 2007 - 19:03 | |
| Vegard .......hehehehehehe. Time vil sjåv. Du, kansje det. Må en tur nord-over også men om det blir denne sommeren er litt usikkert. Vil ikke planlegge det enda. Har hørt mye fint om den nordnorske sommeren. Har jo sett bildene dine... |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: LOFOTEN Ons 14 Mar 2007 - 19:13 | |
| Bubbe
eneste skår i gleden er jo at det nord for Mo i Rana, er dårlig med Hydro-Texaco.... har jo kaffe-avtalen... Får jeg ikke kaffe under veis, må jeg jo ikke tisse, og må jeg ikke tisse så får jeg heller ikke tatt tissepauser....
derved går jo hele systemet mitt i ball.... men med vogna bakpå, så får en jo gjøre noen kok der da...
Vegard |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: LOFOTEN Ons 14 Mar 2007 - 19:22 | |
| Hva med Statoil. Har Statoil kopp serru. Men vi har jo selvfølgelig trakter i vogna. |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: LOFOTEN Ons 14 Mar 2007 - 19:30 | |
| Bubbe
Statoil, Esso og Shell er jo hva nordlenningene tilbyr.... Jeg øyner en mulighet i fusjonen mellom hydro-Texaco og Statoil, så jeg får ta dette opp med de som en konsern-sak i mai.... sånn at de får orden på dette til jeg fyrer opp Ur-Santa'n...
Vegard |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: LOFOTEN Ons 14 Mar 2007 - 19:42 | |
| Vegard En felles kopp med alle disse logoene på hadde vært fint. Omtrent som Q-Free brikken som kan brukes hos flere selskaper. |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: LOFOTEN Ons 14 Mar 2007 - 19:43 | |
| Bubbe
he-he..... det er jo en forretnings-idè!!!
Vegard |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: LOFOTEN Ons 14 Mar 2007 - 19:57 | |
| Vegard Synes det er litt kjipt med 4 kopper på dæsjen til far og 4 til mor for å holde seg med kaffe gjennom Norges land.. |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: LOFOTEN Ons 14 Mar 2007 - 19:59 | |
| Bubbe
I toyota'n har jeg 8 kopper på dachen.... i en treseter.... Det blir bønnhørlig kommentert til stadighet...
Vegard |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: LOFOTEN Ons 14 Mar 2007 - 20:01 | |
| Vegard ......heheheheh ja se det kan jeg tro. 8 kopper ja. Hadde nok også stusset litt da. |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: LOFOTEN Ons 14 Mar 2007 - 20:07 | |
| Bubbe
de har bare blitt stående der etter hver som de har gått ut på dato.... 7 er mine, og den siste er årets kopp til læregutten... Bilen er en 2000 mod...
etterhvert ble det jo et prinsipp i å la de stå, siden så mange stikker nesa si oppi og spør om det med de koppene....
Bruker å svare at jeg har de der, for å finne ut hvem som stikker nesa si opp i noe de ikke har noe med.... da blir det stilt....
Vegard |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: LOFOTEN Ons 14 Mar 2007 - 20:11 | |
| Vegard
Må si som bartemannen fra Skarnes.....kjekt å ha
....det kan nok helt sikkert brukes til no´ ...hehe |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: LOFOTEN Ons 14 Mar 2007 - 20:14 | |
| Bubbe
fine å ha nøkler i når jeg må ha med meg det.... de ramler ikke ut og blir borte da...
Vegard |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: LOFOTEN Ons 14 Mar 2007 - 20:16 | |
| - Vegard skrev:
- Bubbe
fine å ha nøkler i når jeg må ha med meg det.... de ramler ikke ut og blir borte da...
Vegard Praktisk tenkning går ikke av mote . |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: LOFOTEN Ons 14 Mar 2007 - 20:19 | |
| Bubbe
I høst, var jeg innom på en stasjon i Vennesla... der var det en sånn kaffe-kampanje, og i den forbindelse så var det og noen der fra hydro-texaco sentralt... de gikk helt bananas da de så disse koppene.... Det ble jo fotografert mere der, enn da Valla gikk.....
Havna i internavis deres og greier....
Vegard |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: LOFOTEN Ons 14 Mar 2007 - 20:21 | |
| - Vegard skrev:
- Bubbe
I høst, var jeg innom på en stasjon i Vennesla... der var det en sånn kaffe-kampanje, og i den forbindelse så var det og noen der fra hydro-texaco sentralt... de gikk helt bananas da de så disse koppene.... Det ble jo fotografert mere der, enn da Valla gikk.....
Havna i internavis deres og greier....
Vegard Kaffekjendis..... hehe Men nå får du jo ny bil, flytter du koppene eller? |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: LOFOTEN Ons 14 Mar 2007 - 20:23 | |
| Bubbe
He-he.... har faktisk tenkt det.... siden det er så mange som stikker nesa oppi dette.... Vi prata om akkurat det i dag...
Vegard |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: LOFOTEN Ons 14 Mar 2007 - 20:57 | |
| Bubbe og Vegard.
Lofoten hen 'a ?
Arve |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: LOFOTEN Ons 14 Mar 2007 - 21:02 | |
| Arve
Nord for Sinsen..... et stykke nordover på E-6, og så til venstre....
Vegard |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: LOFOTEN Ons 14 Mar 2007 - 21:06 | |
| Arve når du tror at du er kommet til verdens ende, og alt håp ser ut til å være ute......... Da er du halveis.....hehe |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: LOFOTEN Ons 14 Mar 2007 - 21:06 | |
| Vegard.
Hehe,vet det,bare lekte Moderator ei stund da det ble mye kaffeprat i Lofoten tråden.Er i det strenge hjørnet i dag vet du. Snart kan nok du sette meg på plass,for så ivrige som vi er,så glemmer vi oss hele tida.
Lofoten,Lofoten,Lofoten,som Martin Kolberg sier når han er der.(om noen tok den ?) |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: LOFOTEN Ons 14 Mar 2007 - 21:07 | |
| Everyone´s a star, shinin´ in the spotlight tonight. |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: LOFOTEN Ons 14 Mar 2007 - 21:08 | |
| Nei,dæven,han er CARAVAN KING.
Legger meg flat.
Fikk du mail ?
Nevner og Lofoten. Arve |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: LOFOTEN Ons 14 Mar 2007 - 21:14 | |
| Arve
er du streng sier du.... beklager, men jeg skjelver ikke i buksene....
Men du, ser du, jeg har stjenene!!! full pakke!!!
Vegard |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: LOFOTEN Ons 14 Mar 2007 - 21:23 | |
| Vegard.
I de buksene der skjelves det ikke mye tror jeg.er jo skjært bort det meste.Og legen var fra Lofoten.Hehe,sleip ja.
Arve. |
|
| |
Jan MODERATOR
Antall Innlegg : 15679 Age : 51 Localisation : Varierende Registration date : 11.03.2007
| Tema: Re: LOFOTEN Tir 29 Mai 2007 - 9:26 | |
| | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: LOFOTEN Tir 29 Mai 2007 - 9:44 | |
| Jan.
Nesten magisk det der. |
|
| |
Jan MODERATOR
| Tema: Re: LOFOTEN Tir 29 Mai 2007 - 9:49 | |
| - ARVE skrev:
- Jan.
Nesten magisk det der. helt vanlig utsikt fra de fleste fjell i lofoten. du ser vesterålen i bakgrunnen | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: LOFOTEN Tir 29 Mai 2007 - 10:00 | |
| Jan.
Du får være guide for oss en gang i fremtida.Lækkert der oppe. |
|
| |
Jan MODERATOR
| Tema: Re: LOFOTEN Tir 29 Mai 2007 - 10:03 | |
| | |
|
| |
Elisabeth BARON!
Antall Innlegg : 2482 Age : 55 Localisation : Bergen Registration date : 12.03.2007
| Tema: Re: LOFOTEN Tir 29 Mai 2007 - 10:11 | |
| Nyyydelig.
Hvordan er det med campinger der oppe da? Mange???
Sikkert dumt spørsmål, men... | |
|
| |
Jan MODERATOR
| Tema: Re: LOFOTEN Tir 29 Mai 2007 - 10:15 | |
| - Elisabeth skrev:
- Nyyydelig.
Hvordan er det med campinger der oppe da? Mange???
Sikkert dumt spørsmål, men... det er mange perler å sette vogna på, eller å komme uten vogn. store deler av lofoten er bygget opp rundt det at det faktisk er 2-300 000 turister der i året. å finne campingplasser er ikke noe problem http://www.lofoten-info.no/Norsk/worth.htm | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: LOFOTEN | |
| |
|
| |
| LOFOTEN | |
|