CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Oppslagsverk om steder i Sverge

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Oppslagsverk om steder i Sverge Empty
PosteTema: Oppslagsverk om steder i Sverge   Oppslagsverk om steder i Sverge Icon_minitimeTor 15 Apr 2010 - 22:01

Er det noen som kjenner til om det finnes noen bok eller nett sted hvor jeg kan finne en liten beskrivelse om di forskjellige stedene i Sverge, I likhet med NAF boka her i Norge? Question

Til sommeren tenker jeg å dra fra Trøndelag og nedover til Stockholm. Og videre ned langs Bottenviken til Malmø. Det har vert interessant å lese litt om di stedene man stopper eller kjører for den sak forbi. Cool
Til Toppen Go down
jsoleng
CARAVANER
CARAVANER
jsoleng


Male
Antall Innlegg : 46
Localisation : Troms
Registration date : 19.05.2010

Oppslagsverk om steder i Sverge Empty
PosteTema: Re: Oppslagsverk om steder i Sverge   Oppslagsverk om steder i Sverge Icon_minitimeFre 4 Jun 2010 - 22:54

Kanskje ikke svar på spørsmålet ditt men et tips om camping i Stockholm. Bredæng Camping er en bra plass. Litt trangt på noen steder, men perfekt plassering. Kort vei til Tbane og da er du i sentrum på 15 min. Også meget bra badeplass og mulighet for båt til Sentrum Stockholm og Drottningholm.

Jeg fant mye info på camping.se
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Oppslagsverk om steder i Sverge Empty
PosteTema: Re: Oppslagsverk om steder i Sverge   Oppslagsverk om steder i Sverge Icon_minitimeLør 5 Jun 2010 - 19:06

Jeg bruker denne:
Oppslagsverk om steder i Sverge Gyldendals-reiseguider-Sverige_productimage
Ikke som NAF-boka men ganske god. I tillegg leter jeg litt på nettet for de områdene vi planlegger å besøke.
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Oppslagsverk om steder i Sverge Empty
PosteTema: Re: Oppslagsverk om steder i Sverge   Oppslagsverk om steder i Sverge Icon_minitimeLør 5 Jun 2010 - 19:07

Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Oppslagsverk om steder i Sverge Empty
PosteTema: Re: Oppslagsverk om steder i Sverge   Oppslagsverk om steder i Sverge Icon_minitimeSøn 6 Jun 2010 - 9:33

Knall bra ! Den skall jeg kjøpe.

I år går mest sannsynlig turen til Stockholm. Så da skall jeg sjekke om det er ledig på Bredæng Camping.

Sist vi var i Stockholm lå vi på Rösjöbadens Camping 15 km nord for stokcholm.
Også det en fin plass med meget rent og pent sanitær anlegg.
http://www.rosjobaden.se/

Takk for hjelpen.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Oppslagsverk om steder i Sverge Empty
PosteTema: Re: Oppslagsverk om steder i Sverge   Oppslagsverk om steder i Sverge Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Oppslagsverk om steder i Sverge
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» GODE OPPSLAGSVERK FOR OSS CAMPISTER!
» steder å fricampe i sør norge?
» steder å campe i det fri et par netter?
» Steder å fri campe i Østfold
» Steder å fricampe i Agder

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: Langs Vegen :: Langs Svenske veier-
Gå Til: