CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Bjølseth 600

Go down 
+10
Johnny
Jan Ole
Harald
Øyvind75
Fjellcamping
Admin
Vidar600-06
Jan
Pondus
Lars Egil
14 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 11:50

Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 11:55

Tove skrev:
Razz Razz Razz Det er vel helst bare jeg som sier nei......men denne hadde hvert veeeeeldig fristende da.........

http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=12430440&reference=0/124/304/40_1202559007782.jpg&adheading=Bj%F8lseth+Planl%F8sning+G+2006%2C+kr.+359.000%2C-&sid=10cabUZHZm006936&pos=40&tot=145&adTypeId=26&WT.svl=Hovedbilde

Tove

bare en ting å si.......LØP OG KJØP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 11:57

Tove.

Kan på det varmeste anbefale en 790,selv om denne har en annen løsning enn min.Flott interiør,og generøst med plass overalt.Vi er sofabonder,og elsker den store rundsitteren,som er 180 cm. i begge endene.Og jentungen som er over 170 cm.,sitter veldig godt i den delen mot endevinduet.Fullt sittedyp der.

Og det badet da !!!! Har egentlig ikke syntes at så store bad er nødvendig,men nå setter vi veldig stor pris på det.Har jo som du vet en jåleberte med,som elsker det badet der.Og når venninner er med,kan de jo stå å dolle seg opp samtidig der inne.Puh.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 11:59

Vegard skrev:
Tove skrev:
Razz Razz Razz Det er vel helst bare jeg som sier nei......men denne hadde hvert veeeeeldig fristende da.........

http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=12430440&reference=0/124/304/40_1202559007782.jpg&adheading=Bj%F8lseth+Planl%F8sning+G+2006%2C+kr.+359.000%2C-&sid=10cabUZHZm006936&pos=40&tot=145&adTypeId=26&WT.svl=Hovedbilde

Tove

bare en ting å si.......LØP OG KJØP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vegard

Det blir vel litt dumt å spørre deg om du likte det du så...kan få kjøpt a for 350 000,- uten bu.......en tilsvarende men 2005 mod. gikk for 275 000,- i fjor.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 12:01

Tove

har ingen vansker med å anbefale det der på det sterkeste..... om du kan klare deg med kun dobbeltsenga som faste senger.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 12:02

Tove.

30.000 for høy pris !!!!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 12:05

ARVE skrev:
Tove.

Kan på det varmeste anbefale en 790,selv om denne har en annen løsning enn min.Flott interiør,og generøst med plass overalt.Vi er sofabonder,og elsker den store rundsitteren,som er 180 cm. i begge endene.Og jentungen som er over 170 cm.,sitter veldig godt i den delen mot endevinduet.Fullt sittedyp der.

Og det badet da !!!! Har egentlig ikke syntes at så store bad er nødvendig,men nå setter vi veldig stor pris på det.Har jo som du vet en jåleberte med,som elsker det badet der.Og når venninner er med,kan de jo stå å dolle seg opp samtidig der inne.Puh.......

Arve

Jeg har funnet ut i mitt livslange løp....det er farlig å "bare" se......tør ikke....tør ikke....blir så dyrt....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 12:05

Tove

i fjor lå det på denne tiden, etter konkursen, ca 250 bjøller på finn, nå er det vel ca 130, noe som og gjør at prisene var lettere å presse i fjor...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 12:06

Tove

enig med Arve, ned 30.000 i pris, men det er nok grensa og....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 12:10

Vegard skrev:
Tove

har ingen vansker med å anbefale det der på det sterkeste..... om du kan klare deg med kun dobbeltsenga som faste senger.....

Vegard

Ja jeg kan klare meg med denne løsninga hvis bobbeltsenga er brei nok.....jeg har en attenåring jeg og vettu og han vil ligge i bua litt privatliv vil han ha....og jeg vet hvor for "ungene" vokser........på 5 år har vi jo "vokst" ut av denne franskløsningen vi har nå.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 12:11

Tove skrev:
ARVE skrev:
Tove.

Kan på det varmeste anbefale en 790,selv om denne har en annen løsning enn min.Flott interiør,og generøst med plass overalt.Vi er sofabonder,og elsker den store rundsitteren,som er 180 cm. i begge endene.Og jentungen som er over 170 cm.,sitter veldig godt i den delen mot endevinduet.Fullt sittedyp der.

Og det badet da !!!! Har egentlig ikke syntes at så store bad er nødvendig,men nå setter vi veldig stor pris på det.Har jo som du vet en jåleberte med,som elsker det badet der.Og når venninner er med,kan de jo stå å dolle seg opp samtidig der inne.Puh.......

Arve

Jeg har funnet ut i mitt livslange løp....det er farlig å "bare" se......tør ikke....tør ikke....blir så dyrt....


Tove.

Kom igjen frue,livet går ikke i reprise !!!!!!!! cheers cheers
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 12:14

Vegard skrev:
Tove

i fjor lå det på denne tiden, etter konkursen, ca 250 bjøller på finn, nå er det vel ca 130, noe som og gjør at prisene var lettere å presse i fjor...

Vegard

Blir litt frustrert og tenker litt frem og tilbake i forhold til løsninger.....hva er den mest lettsolgte...er det den med mest sengeplass eller den som blir litt mer egovogn sånn som denne....jeg tror å mene at det er lettest å selge med mest sengeplass..........
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 12:18

ARVE skrev:
Tove skrev:
ARVE skrev:
Tove.

Kan på det varmeste anbefale en 790,selv om denne har en annen løsning enn min.Flott interiør,og generøst med plass overalt.Vi er sofabonder,og elsker den store rundsitteren,som er 180 cm. i begge endene.Og jentungen som er over 170 cm.,sitter veldig godt i den delen mot endevinduet.Fullt sittedyp der.

Og det badet da !!!! Har egentlig ikke syntes at så store bad er nødvendig,men nå setter vi veldig stor pris på det.Har jo som du vet en jåleberte med,som elsker det badet der.Og når venninner er med,kan de jo stå å dolle seg opp samtidig der inne.Puh.......

Arve

Jeg har funnet ut i mitt livslange løp....det er farlig å "bare" se......tør ikke....tør ikke....blir så dyrt....


Tove.

Kom igjen frue,livet går ikke i reprise !!!!!!!! cheers cheers

Arve

Jeg vet det....men nå har vi til og med lyst til å bytte plass (bare til heimen da) og da har jo sagt før at folk selger på plassen....så da vil jeg heller ha muligheten med penger å div. når den tid kommer....det er faktisk bedre med beliggenheten der.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 12:19

Tove.

Skjønner hva du mener her,men man bør vel kjøpe det som passer en best,og ikke tenke for mye på den dagen man skal selge den igjen heller.Den vi har,har jo bare en frokostgruppe der hvor Vegard har tre køyer,og er nok mer tungsolgt enn hans,men for oss hadde Vegards løsning vært bortkasta,men bare en ungdom ombord,så vi lukker øynene litt for hvordan den blir å selge etter hvert.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 12:27

ARVE skrev:
Tove.

Skjønner hva du mener her,men man bør vel kjøpe det som passer en best,og ikke tenke for mye på den dagen man skal selge den igjen heller.Den vi har,har jo bare en frokostgruppe der hvor Vegard har tre køyer,og er nok mer tungsolgt enn hans,men for oss hadde Vegards løsning vært bortkasta,men bare en ungdom ombord,så vi lukker øynene litt for hvordan den blir å selge etter hvert.

Arve

Nei for all del.......jeg tenker på hva jeg kan trives med i forhold til min tidsepoke....tenker heller ikke på verdien etterpå, men mest hvor lenge den vogna ligger på finn og ikke minst hvor mange ganger til jeg skal få se tilsvarende...vet ikke hvor mange eksemplarer den kom i..........

30 000,- for mye er jeg enig i.......mulig en kunne fått til noe her...er vel ett hyttekjøp på gang.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 13:21

Tove skrev:
Vegard skrev:
Tove

har ingen vansker med å anbefale det der på det sterkeste..... om du kan klare deg med kun dobbeltsenga som faste senger.....

Vegard

Ja jeg kan klare meg med denne løsninga hvis bobbeltsenga er brei nok.....jeg har en attenåring jeg og vettu og han vil ligge i bua litt privatliv vil han ha....og jeg vet hvor for "ungene" vokser........på 5 år har vi jo "vokst" ut av denne franskløsningen vi har nå.......

Tove

den dobbeltsenga er mere enn brei nok..... vær du sikker...

Denne G-løsningen er den mest solgte av 790 løsningene, den jeg har, er vel den minst solgte.... godt mulig det skyldes den kundegruppen som er i majoritet for vognkjøpere av vogner i denne prisklassen.

haer du lyst på vogna, så kjøp den uansett løsning.... en prisforskjell vil utgjøre svært lite, da det ikke er noe stort problem å om-innrede soverommene på disse vognene...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 13:26

Tove skrev:
ARVE skrev:
Tove.

Skjønner hva du mener her,men man bør vel kjøpe det som passer en best,og ikke tenke for mye på den dagen man skal selge den igjen heller.Den vi har,har jo bare en frokostgruppe der hvor Vegard har tre køyer,og er nok mer tungsolgt enn hans,men for oss hadde Vegards løsning vært bortkasta,men bare en ungdom ombord,så vi lukker øynene litt for hvordan den blir å selge etter hvert.

Arve

Nei for all del.......jeg tenker på hva jeg kan trives med i forhold til min tidsepoke....tenker heller ikke på verdien etterpå, men mest hvor lenge den vogna ligger på finn og ikke minst hvor mange ganger til jeg skal få se tilsvarende...vet ikke hvor mange eksemplarer den kom i..........

30 000,- for mye er jeg enig i.......mulig en kunne fått til noe her...er vel ett hyttekjøp på gang.....

Tove

hvor lenge en vogn ligger på feks finn, er det nok mere prisen enn løsningen som avgjør..... en selger alt meget raskt, om bare prisen er riktig.....

Har en noe som en ikke får solgt, er prisen for høy.... så enkelt er det.... ¨men som selgere vil vi jo ha mest mulig, mens en kjøper vil gi minst mulig..... så har vo som selgere, ofte lett for å overvurdere det vi selv skal selge.....

Du kan lett selge hestemøkk på finn, men ikke til samme prisen som gull....
Til Toppen Go down
Fjellcamping
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Fjellcamping


Male
Antall Innlegg : 1238
Age : 55
Localisation : Hokksund / Blefjell
Registration date : 28.11.2007

Bjølseth 600 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 18:14

Vegard

Hva mener du er riktig pris på en `06 mod 790M som er behandlet bra og servicer fulgt opp?
Til Toppen Go down
http://www.5-elementer.no
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 18:50

Fjellcaming
Jeg mener riktig pris på en 06mod. 790 er ca 290 000.- det er vel ikke den mest etterspurte vogna i markedet, vi hadde en 03mod som gikk for 225 000.- med a mål telt, den vogna var som ny.Den sto over 1år på gården.
Til Toppen Go down
Fjellcamping
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Fjellcamping


Male
Antall Innlegg : 1238
Age : 55
Localisation : Hokksund / Blefjell
Registration date : 28.11.2007

Bjølseth 600 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 18:54

KS

Ok, såpass... Hva er det som gjør den tungsolgt tror du?
Til Toppen Go down
http://www.5-elementer.no
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 19:00

Fjellcamping skrev:
KS

Ok, såpass... Hva er det som gjør den tungsolgt tror du?
Det som gjør den tungsolgt her hos oss er nok størelsen, men vi ser nå en tendens til at Bjølseth blir stående (har en 550 har stått kun 6mnd...) det virker som om folk er blitt skeptisk pga kokursen.
Til Toppen Go down
Fjellcamping
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Fjellcamping


Male
Antall Innlegg : 1238
Age : 55
Localisation : Hokksund / Blefjell
Registration date : 28.11.2007

Bjølseth 600 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 19:02

KS

Ok, det er jo forståelig med det med konkursen, men når det gjelder størrelsen er det pga at den er i lengste laget til å kjøre med?
Til Toppen Go down
http://www.5-elementer.no
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Bjølseth 600 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 19:04

Fjellcamping skrev:
KS

Ok, det er jo forståelig med det med konkursen, men når det gjelder størrelsen er det pga at den er i lengste laget til å kjøre med?
må si som vegard sier, er da lange nok veier stort sett over alt
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 19:06

ks skrev:
Fjellcaming
Jeg mener riktig pris på en 06mod. 790 er ca 290 000.- det er vel ikke den mest etterspurte vogna i markedet, vi hadde en 03mod som gikk for 225 000.- med a mål telt, den vogna var som ny.Den sto over 1år på gården.

ks

den prisen er nok godt under hva de selges for her nede...... her går 790 unna så det griner, men det er nok mere tungsolgt om en prater om modeller før 05, som ikke har det nye badet..... de går nok litt tregere her og, men ikke så tregt....

Noe av det mest tung-solgte du kan få her nede, i bruktmarkedet, er faktik Solofer, og da med S-20 som den tyngste..... vet flere forhandlere som vegrer seg svært for å ta de inn...... og det er ikke spesielt her bare på sørlandet, vet øst-Norge og er mye det samme....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 19:09

Jan skrev:
Fjellcamping skrev:
KS

Ok, det er jo forståelig med det med konkursen, men når det gjelder størrelsen er det pga at den er i lengste laget til å kjøre med?
må si som vegard sier, er da lange nok veier stort sett over alt

Jan, helt sant...... og jeg har jo vært en del Nordover..... i Alta ligger det greie rundkjøringer på rekke og rad, som en greit får snudd i...... og skulle en bomme på de, så har de grei kai der, så får en bare kjøre den på en båt, og snu båten på fjorden.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 19:11

Fjellcamping skrev:
KS

Ok, det er jo forståelig med det med konkursen, men når det gjelder størrelsen er det pga at den er i lengste laget til å kjøre med?

Fjellcamping

den er suveren til kjørevogn..... ikke noe annet å si om det... nå har jeg jo kjørt den en del tusen km.... problemet sitter nok mere mellom øra på føreren, enn i vogna.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 19:11

Vegard skrev:
ks skrev:
Fjellcaming
Jeg mener riktig pris på en 06mod. 790 er ca 290 000.- det er vel ikke den mest etterspurte vogna i markedet, vi hadde en 03mod som gikk for 225 000.- med a mål telt, den vogna var som ny.Den sto over 1år på gården.

ks

den prisen er nok godt under hva de selges for her nede...... her går 790 unna så det griner, men det er nok mere tungsolgt om en prater om modeller før 05, som ikke har det nye badet..... de går nok litt tregere her og, men ikke så tregt....

Noe av det mest tung-solgte du kan få her nede, i bruktmarkedet, er faktik Solofer, og da med S-20 som den tyngste..... vet flere forhandlere som vegrer seg svært for å ta de inn...... og det er ikke spesielt her bare på sørlandet, vet øst-Norge og er mye det samme....

Får det ikke helt til å stemme det du sier om S20, se på finn.no 1stk S20 og 15stk 790 tilsalgs..........
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 19:13

ks skrev:
Vegard skrev:
ks skrev:
Fjellcaming
Jeg mener riktig pris på en 06mod. 790 er ca 290 000.- det er vel ikke den mest etterspurte vogna i markedet, vi hadde en 03mod som gikk for 225 000.- med a mål telt, den vogna var som ny.Den sto over 1år på gården.

ks

den prisen er nok godt under hva de selges for her nede...... her går 790 unna så det griner, men det er nok mere tungsolgt om en prater om modeller før 05, som ikke har det nye badet..... de går nok litt tregere her og, men ikke så tregt....

Noe av det mest tung-solgte du kan få her nede, i bruktmarkedet, er faktik Solofer, og da med S-20 som den tyngste..... vet flere forhandlere som vegrer seg svært for å ta de inn...... og det er ikke spesielt her bare på sørlandet, vet øst-Norge og er mye det samme....

Får det ikke helt til å stemme det du sier om S20, se på finn.no 1stk S20 og 15stk 790 tilsalgs..........

KS

ja, det stemmer nok det..... men hvor mange S-20 er det solgt, kontra 790 da?????? S-20 ble ingen stor slager det.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 19:44

Vegard
Det ble nok ikke solgt så mange S20, sittegruppa var nok i "feil" ende, de lagde jo en S7 med samme løsning den ble heller ingen stor slager.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 19:53

ks skrev:
Vegard
Det ble nok ikke solgt så mange S20, sittegruppa var nok i "feil" ende, de lagde jo en S7 med samme løsning den ble heller ingen stor slager.

ks

feil og feil..... jeg hadde ikke hatt noe i mot at fronten var i andre enden, når en kjører er jo det bare en fordel...... da kan en rygge salongen ut mot utsikten, for dette er jo vogner som må håndteres på plass med bilen......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Feb 2008 - 19:58

S20 ble bygget for fastliggere, på campingplasser er kravet at draget skal stå ut mot "gata" da blir salongen i feil ende.Litt kjipt å sitte å se inn i skogen eller i bakveggen på vogna bak
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Bjølseth 600 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 4 Icon_minitimeTor 22 Mai 2008 - 8:16

Sitat :
Oi, den var så maskulin liksom....
Til Toppen Go down
Øyvind75
CARAVANER
CARAVANER
Øyvind75


Male
Antall Innlegg : 124
Age : 49
Localisation : Averøy
Registration date : 11.09.2008

Bjølseth 600 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 4 Icon_minitimeFre 26 Sep 2008 - 5:58

Hei!
Er det noen som har peiling på om det ble produsert mange av Bx2 løsningen på 600 og 650 2006. Smile
Har vel intrykk av at B løsningen med sittegruppe var mest populær.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 600 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 4 Icon_minitimeFre 26 Sep 2008 - 6:00

Øyvind75 skrev:
Hei!
Er det noen som har peiling på om det ble produsert mange av Bx2 løsningen på 600 og 650 2006. Smile
Har vel intrykk av at B løsningen med sittegruppe var mest populær.

hmmmmm...... de tallene har jeg visst, men har ikke skrevet dette opp, har glemt det.........
Til Toppen Go down
Øyvind75
CARAVANER
CARAVANER
Øyvind75


Male
Antall Innlegg : 124
Age : 49
Localisation : Averøy
Registration date : 11.09.2008

Bjølseth 600 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 4 Icon_minitimeFre 26 Sep 2008 - 6:02

Vegard skrev:
Øyvind75 skrev:
Hei!
Er det noen som har peiling på om det ble produsert mange av Bx2 løsningen på 600 og 650 2006. Smile
Har vel intrykk av at B løsningen med sittegruppe var mest populær.

hmmmmm...... de tallene har jeg visst, men har ikke skrevet dette opp, har glemt det.........

Lenge siden sist jeg så en Bx2 tilsalgs i hvertfall.........
Til Toppen Go down
Sponsored content





Bjølseth 600 - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 600   Bjølseth 600 - Page 4 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Bjølseth 600
Til Toppen 
Side 4 av 6Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Similar topics
-
» Bjølseth 530
» Bjølseth 600
» Bjølseth 640 vs 650
» Bjølseth 690
» Bjølseth 790

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: BJØLSETH-
Gå Til: