CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Lage dobbelseng i sittegruppebak iburstner ventana

Go down 
3 posters
AvInnlegg
rroger

Antall Innlegg : 6
Registration date : 19.03.2010

Lage dobbelseng i sittegruppebak iburstner ventana Empty
PosteTema: Lage dobbelseng i sittegruppebak iburstner ventana   Lage dobbelseng i sittegruppebak iburstner ventana Icon_minitimeMan 26 Apr 2010 - 15:06

Hei. Er det noen som tips om tykkelse på plate som eg kan ha i bunnen av senga? og ka eg kan bruke som støtter under senga?
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO

Male
Antall Innlegg : 2903
Registration date : 16.08.2008

PosteTema: Re: Lage dobbelseng i sittegruppebak iburstner ventana   Lage dobbelseng i sittegruppebak iburstner ventana Icon_minitimeMan 26 Apr 2010 - 15:26

Vet ikke helt hva du tenker på, men sengebunn med "lekter" og ikke med plate er vel kanskje greiere... Pleier jo å være slik både hjemme og i vogner med permanente senger.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole

Male
Antall Innlegg : 13248
Registration date : 11.03.2007

PosteTema: Re: Lage dobbelseng i sittegruppebak iburstner ventana   Lage dobbelseng i sittegruppebak iburstner ventana Icon_minitimeMan 26 Apr 2010 - 15:29

Kommer jo an på avstanden mellom stivere da, men 5mm er vel et greit utgangspunkt.
Har selv brukt "elektriker lekter", de er vel 22 x 48 mm til ramme. Lagde da en enkelseng om til en fransk dobbelseng i en Polar. La en ramme på gulvet og en i sengebunn nivå, disse var like. Mellom dem, vertikalt satt jeg en del tilsvarende dim like lange, stiftet sammen samtidig som jeg brukt god trelim. Ble sterkt og stabilt.
Kledde fronten med tynne finer som jeg limte respatex lik folien ellers i vogna med.

Anbefaler å borre en del "luftehull" i bunnen.

Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Lage dobbelseng i sittegruppebak iburstner ventana   Lage dobbelseng i sittegruppebak iburstner ventana Icon_minitime

Til Toppen Go down

Lage dobbelseng i sittegruppebak iburstner ventana
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bürstner Ventana 690 TK-N
» Kjøp av Burstner 580 TK Ventana
» 12V anlegg dødt Burstner Ventana
» lage barneseng av sittegruppe 650 kfu
» Dryppkant, hvordan lage?