CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Bödasand camping

Go down 
+3
Pondus
Lars Egil
Svein Tore
7 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
AvInnlegg
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Bödasand camping - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bödasand camping   Bödasand camping - Page 2 Icon_minitimeFre 27 Jul 2007 - 9:23

numpsey skrev:
May-Britt skrev:
numpsey skrev:
hehehe regna med du hadde et triks ja.

må ha det i den prostata aldern du er i vøtt.

Numps

fikk lyst til å kommentere denne - vet du hva det innebærer å ha prostatae plager egentlig?? Sykepleieren i meg fikk lyst til å informere deg litt - selv om jeg vet du tuller

Slapp stråle - dårlig trykk - lang tid før tisset kommer - og får ikke tømt blæra med påfølgende stadig behov for å tisse

Neppe noe som egner seg ved et raskt bølgeskvulp her på Böda Sand lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

klart jeg visste dette may britt, arve har forklart dette til det kjedsommelige.

Ja...... og hva ble konklusjonen nump.....har du og prostata plager Question
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bödasand camping - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bödasand camping   Bödasand camping - Page 2 Icon_minitimeFre 27 Jul 2007 - 9:27

Pondus.

Han må jo først få hår på'n.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Bödasand camping - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bödasand camping   Bödasand camping - Page 2 Icon_minitimeFre 27 Jul 2007 - 9:27

ARVE skrev:
Pondus.

Han må jo først få hår på'n.



Bödasand camping - Page 2 928394 Bödasand camping - Page 2 928394 Bödasand camping - Page 2 928394 Bödasand camping - Page 2 928394 Bödasand camping - Page 2 928394 Tjjjiiiiihiiiiii Bödasand camping - Page 2 928394 Bödasand camping - Page 2 928394 Bödasand camping - Page 2 928394 Bödasand camping - Page 2 928394 Bödasand camping - Page 2 928394
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bödasand camping - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bödasand camping   Bödasand camping - Page 2 Icon_minitimeFre 27 Jul 2007 - 10:11

HEEEY!!!!!!!!!!!!!

morsomt på min bekostning for en gangs skyld! ok, det får jeg vel tåle hehehe
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bödasand camping - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bödasand camping   Bödasand camping - Page 2 Icon_minitimeFre 27 Jul 2007 - 10:12

får man virkelig hår PÅÅN når man blir gammel? ikke bare rundt?

fy så ekkelt. jeg vil være ung!

og nei pondus prostatan er ung den også.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bödasand camping - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bödasand camping   Bödasand camping - Page 2 Icon_minitimeFre 27 Jul 2007 - 10:13

nump.

Hehe.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Bödasand camping - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bödasand camping   Bödasand camping - Page 2 Icon_minitimeFre 27 Jul 2007 - 12:54

numpsey skrev:
får man virkelig hår PÅÅN når man blir gammel? ikke bare rundt?

fy så ekkelt. jeg vil være ung!

og nei pondus prostatan er ung den også.

Det er bare no du sier det nump.....fåkke sjekka det allikevel jeg......

Og nei...... du fåkke hår pån når du blir gammel, den blir bare borte i hårkransen.......
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Bödasand camping - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bödasand camping   Bödasand camping - Page 2 Icon_minitimeFre 27 Jul 2007 - 12:56

Borte.........!!!!!!!!!??????????
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bödasand camping - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bödasand camping   Bödasand camping - Page 2 Icon_minitimeFre 27 Jul 2007 - 13:09

LEV.

Jeg er et år eldre enn Pondus,så det der må være et lokalt fenomen der han bor.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bödasand camping - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bödasand camping   Bödasand camping - Page 2 Icon_minitimeFre 27 Jul 2007 - 13:46

har hørt at på pondus er det bare et tomt skinn igjen.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bödasand camping - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bödasand camping   Bödasand camping - Page 2 Icon_minitimeFre 27 Jul 2007 - 13:56

nump.

Derfor han ser ut som en skinn-head vet du.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bödasand camping - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bödasand camping   Bödasand camping - Page 2 Icon_minitimeFre 27 Jul 2007 - 17:26

På sykehuset kaller vi det at bare tomta er igjen - noe å tenke på karer lol! lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bödasand camping - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bödasand camping   Bödasand camping - Page 2 Icon_minitimeFre 27 Jul 2007 - 17:41

Hei

utsryr som er mye skinn og lite pikk, er jo ikke noe å slå seg på brystet av..... Heldigvis er det enda omvendt.......
Til Toppen Go down
fred
Gjest




Bödasand camping - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bödasand camping   Bödasand camping - Page 2 Icon_minitimeFre 27 Jul 2007 - 18:16

Lukta vel litt "Generell Pratetråd" av dette emnet ettervert....
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Bödasand camping - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bödasand camping   Bödasand camping - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Jul 2007 - 10:36

ARVE skrev:
LEV.

Jeg er et år eldre enn Pondus,så det der må være et lokalt fenomen der han bor.

He he..... jeg ække gammal enda......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bödasand camping - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bödasand camping   Bödasand camping - Page 2 Icon_minitimeOns 1 Aug 2007 - 8:10

Vi ferierer nå for tredje gang på Böda Sand. Noen anbefarliger kan jeg komme med:
- uke 29 og 30 er plassen veldig full - har letta mye nå i uke 31 - det anbefales å bestille plass hvis en vil inn i de ukene det er så fullt - en får plass om en kommer uten bestilling også, men en risikerer å måtte flytte vogna nesten hver dag fordi en blir stående på plasser som er bortbestilt til andre. Det er et voldsomt styr med fordeling av plasser for de som ikke har bestilt - lapper og opprop - går mye tid og mange dager - vi kom fredag og først tirsdag fikk vi en plass vi kunne stå så lenge vi ville på. De to tidligere årene vi har vært her så har ikke dette vært noe problem - kan jo komme av været i sommer
- plassen er opprustet i år med nytt stort svømmebasseng og spa - koster litt å komme inn - men det er fint der
- stranda bruker å være flott - er jo ei mil med deilig sandstrand her - men i år er det en del "ruskt" i vannet - noe algegreier tror jeg - det lukter ikke godt - og det frister ikke så veldig å bade - det også kan komme av at været ikke har vært helt topp - det har ikke vært slik de andre årene vi har vært her
- campingen ellers er jo knallflott - er vel ca 1000 vognplasser her og masse hytter.
- sanitæranleggene er vasket 2-3 ganger pr. dag og der er det stort sett alltid rent
- sjelden det er kø i dusjen - det er gratis å dusje
- en får alt fra enkle plasser med bare strøm til plasser med vann og avløp - de med vann og avløp er jo avslappende da - slipper noen turer med vanndunken og spillvann da.....
- plassen har trådløst internett - men det gjelder ikke hele plassen og en må derfor forhøre seg litt hvis en vil ha det når en kommer
- det finnes alt en trenger på plassen her - alt av butikker, bakeri, restauranter, frisør osv. Men det er dyrt i matbutikken så det er lurt å tenke seg litt om
- det er flott her - men det er langt til Borgholm - der det er by - tar vel en 30-40 min å kjøre en vei dit
- i Löttorp - som ligger 15km fra plassen er det minibank og noen butikker.
- ang minibank - de årene vi har vært her før har vi tatt ut penger i resepsjonen her - men i år er det blitt bank i butikk - og da jeg skulle ta ut penger der så fikk jeg beskjed om at det ikke var mulig fordi kortet mitt ikke var svensk - så da var det å kjøre til Löttorp da.....
- det går an å betale med kort her - men ikke i alle butikkene på plassen
- det er underholdning på opptil flere plasser på campingen hver kveld - det er et yrende liv med masse barn og folk til langt utpå kvelden - har aldri opplevd noe bråk på plassen
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bödasand camping - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bödasand camping   Bödasand camping - Page 2 Icon_minitimeOns 1 Aug 2007 - 16:54

May-Britt.

Flott info dette.Tror og at dere ville ha trives nede hos oss.Har dere sjekka Klinta camping,som har mye forskjellige plasser.Ikke bare en gress-slette,som på Gröndal.

Vi har aldri alger,og så har vi solnedgangen der.Menn ved navn Arve blir ganske romantiske da.Hehe.

Og som du nevner,Borgholm.Utrolig trivelig liten hovedstad.Sykkelstien ned dit,er noe vi har satt pris på de gangene syklene har fulgt med.

Og så kan dere sykle opp til Lundegård camping,hvor det er "logdans",om gubben din er mer glad i dans enn meg.Det skal ikke mye til forresten.Masse å finne på der vi er.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bödasand camping - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bödasand camping   Bödasand camping - Page 2 Icon_minitimeOns 1 Aug 2007 - 17:07

Arve

Vi kjørte en tur sørover her for noen dager siden. Den falt ikke i smak den Klinta- for gjengen min. Ungene stortrives her - det er masse andre barn, mye å holde på med, underholdning osv. Var ikke en lekeplass der engang - hoppeputa virka ikke.

Ser ut som vi må bare være her - det er viktig at alle har det kjekt. Jeg slapper så mye bedre av når ungene har det helt topp - og det har de her - og da er det ikke noe mas på mor vet du - og da slapper jeg av Very Happy Very Happy

Logdans er det vel her også om en sykler en tur gjennom skogen - men det er ikke noe jeg har sånn innmari sansen for akkurat - da er det triveligere med han typen som spiller nede på strandrestauranten her - han som spiller de samme låtene hvert år Very Happy Very Happy

Solnedgangen - den er jo her også den - må bare sykle noen meter så finner vi den i Enerum - (bra ordspill det Arve - noe for deg Very Happy )

MEN jeg har innmari sansen for nærheten til Borgholm der du er og at det ikke er så masse trær som det er her. Deilig med trær i dag da - for det er så varmt sunny sunny sunny sunny
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bödasand camping - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bödasand camping   Bödasand camping - Page 2 Icon_minitimeOns 1 Aug 2007 - 17:25

May-Britt.

Kjempeflott at alle trives,og hvorfor velge noe annet da ?????

Og såååå langt er det jo ikke til Borgholm da.Ikke en motbakke eller sving underveis.Nesten i hvert fall.

Skjønner meget godt at dere har det bra der.er jo bare tilfeldig at vi dumpet innom Gröndals i '75,og ble værende der.
Til Toppen Go down
Svein Tore
CARAVANER
CARAVANER
Svein Tore


Male
Antall Innlegg : 126
Age : 41
Localisation : Brattvåg
Registration date : 19.06.2007

Bödasand camping - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bödasand camping   Bödasand camping - Page 2 Icon_minitimeSøn 12 Aug 2007 - 22:36

Hei igjen... Må skrive litt om hjemreisen våres og litt til :-P

Vi skulle egentlig reise hjem fra Öland på søndagen, men fant ut att vi ville være der til tirsdag. Været vart toppers dei siste dagene. Var å kikket en dag etter dere May-Britt og Berit & Sven Erik hadde dratt.

Det bodde noen svensker ett par vogner bortom oss som vi kom litt på snakk med. De sa att det var ny rekord der borte i år, 22 dager på rad som var fullbooket å att der var 14000 stykker på campingen!!!! Oh my god! De bestillte allerede nå plass til neste år. Skulle man ha hytte der måtte man bestille i januar ellers vart problemer med å få seg plass.... nok om det.

Våres erfaringer om plassen:

- Toalett rom og dusjer, rein og fine, det samme med oppvask benker og plassen generelt.
- Underholdning hver dag, helt topp. Vi bodde såpass sentralt att vi hørte alt der vi bodde!
- Stranda var fin, rydding av tare hver natt. Det sto og oppslag om hvorfor taren kom inn til stranda, der vi var var det ingen lukt eller noe ekkelt vedrørende den.

Men nå om turen hjem..

Reisen fra Öland gikk så til Gøteborg. http://www.kronocamping.nu/ grei camping for 2 netter men ikke noe mer. Var en dag i Gøteborg på shopping, derifra bar det videre til lillehammer til http://www.motelcamp.no/ var ikke så mye vi fikk sett denne plassen, kom sent inn å dro på morgenen dagen etter, eneste erfaring er att myggen er steike hissig der. Å da var det klart for siste etappe hjem.

Da var ferie turen over for 2007 etter en vellykket tur på 21 dager!

Underveis konkluderte vi med att det mest sannsynlig blir nyere å litt større vogn til neste sesong.....

Takk
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bödasand camping - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bödasand camping   Bödasand camping - Page 2 Icon_minitimeSøn 12 Aug 2007 - 23:30

Storet.

Flott at dere hadde det bra på Böda.Vi var bare inom der på dagstur,og kikka litt.Var før det største høytrykket med mennesker satte inn,så det var enkelt å få plass der da.

Er jo som en liten by,Böda.Var mye mer der nå enn sist vi var innom, på '80-tallet.

Vi ligger alltid i Köpingsvik,5 mil unna.
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Bödasand camping - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bödasand camping   Bödasand camping - Page 2 Icon_minitimeMan 4 Jan 2010 - 17:46

Ha ha - jeg må bare le!! Her søkte jeg etter info om Bödasand og det utarta seg til en diskusjon om prostata og hva som skjer når en blir gammel lol!

Ja ja, her var jo litt info da Wink
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Bödasand camping - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bödasand camping   Bödasand camping - Page 2 Icon_minitimeMan 4 Jan 2010 - 18:22

Infoen er nok god som gull, bare synd at det ikke går frem at forrige innlegg, som er Arve sitt, er fra 2007!
Spørs om vi burde få sett litt på innstillingene på forumet.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Bödasand camping - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bödasand camping   Bödasand camping - Page 2 Icon_minitimeMan 4 Jan 2010 - 18:25

Jo, det står jo på alle innleggene at det er i 2007!?
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Bödasand camping - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bödasand camping   Bödasand camping - Page 2 Icon_minitimeMan 4 Jan 2010 - 19:36

Mulig det har med innstillinger på de forskjellige pc'er å gjøre. Jeg har to der denne infoen ikke kommer frem.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Svein Tore
CARAVANER
CARAVANER
Svein Tore


Male
Antall Innlegg : 126
Age : 41
Localisation : Brattvåg
Registration date : 19.06.2007

Bödasand camping - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bödasand camping   Bödasand camping - Page 2 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010 - 0:55

Samme her Jan Ole.... Ingen prostata info her :-P
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Bödasand camping - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bödasand camping   Bödasand camping - Page 2 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010 - 9:04

Hm, får ikke dere opp en heading slik som denne?
Bödasand camping - Page 2 Tidsstempling
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Bödasand camping - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bödasand camping   Bödasand camping - Page 2 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010 - 10:21

ArneO skrev:
Hm, får ikke dere opp en heading slik som denne?
Bödasand camping - Page 2 Tidsstempling

Hos meg kommer bare dato (eller yesterday/today). Har ikke årstallet... Bödasand camping - Page 2 Icon_scratch

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Bödasand camping - Page 2 Caravan
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Bödasand camping - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bödasand camping   Bödasand camping - Page 2 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010 - 10:27

Det ligger i innstillingene til hver enkelt bruker. Bare og forandre "Date format" under innstillinger i profilen.

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Bödasand camping - Page 2 Caravan
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Bödasand camping - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bödasand camping   Bödasand camping - Page 2 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010 - 10:56

Kan være at de som har vært medlemmer lenge har settinger som har blitt oppgradert. Blant de tilgjengelige valgene nå var det ingen som ikke inneholdt årstall tror jeg.
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Bödasand camping - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bödasand camping   Bödasand camping - Page 2 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010 - 11:11

ArneO skrev:
Kan være at de som har vært medlemmer lenge har settinger som har blitt oppgradert. Blant de tilgjengelige valgene nå var det ingen som ikke inneholdt årstall tror jeg.

Det kan nok stemme, for jeg gjorde en forandring i Admin-panelet. Bödasand camping - Page 2 Icon_biggrin

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Bödasand camping - Page 2 Caravan
Til Toppen Go down
Svein Tore
CARAVANER
CARAVANER
Svein Tore


Male
Antall Innlegg : 126
Age : 41
Localisation : Brattvåg
Registration date : 19.06.2007

Bödasand camping - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bödasand camping   Bödasand camping - Page 2 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010 - 19:14

Da var sommerferien bestillt i år..... Blir nok 14 dager på Bödasand ja!!!!!
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Bödasand camping - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bödasand camping   Bödasand camping - Page 2 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010 - 19:31

Kan bli en tur innom, men ikke noe bestillt. Når blir dere der?

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Svein Tore
CARAVANER
CARAVANER
Svein Tore


Male
Antall Innlegg : 126
Age : 41
Localisation : Brattvåg
Registration date : 19.06.2007

Bödasand camping - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bödasand camping   Bödasand camping - Page 2 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010 - 19:36

Vi blir der fra 24 juli til 7 august..
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Bödasand camping - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bödasand camping   Bödasand camping - Page 2 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010 - 19:43

Da er jeg ferdig med min ferie som i år blir tidlig, starter nok like etter skolene. Bödasand camping - Page 2 Icon_eek
Men det blir nok Rustberget i år også.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Sponsored content





Bödasand camping - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Bödasand camping   Bödasand camping - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Bödasand camping
Til Toppen 
Side 2 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Camping Citta di Milano og Camping Spiaggia ved Como
» Lilleby Camping (Göteborgs Camping Lilleby)
» Legå Camping
» Beitostølen camping
» Hersjøen camping

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: