CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Fjerning av understell på en hobby prestige 1985 mod.

Go down 
3 posters
AvInnlegg
edvinjoh




Male
Antall Innlegg : 4
Localisation : 5961 Brekke
Registration date : 22.04.2010

Fjerning av understell på en hobby prestige 1985 mod. Empty
PosteTema: Fjerning av understell på en hobby prestige 1985 mod.   Fjerning av understell på en hobby prestige 1985 mod. Icon_minitimeSøn 30 Mai 2010 - 14:40

Hei alle sammen.
Er helt ny på forumet,Aldri overnattet i en campingvogn,knapt nok sett inni en Embarassed Kjøpte hobbyen kun for å hjelpe forrige eier med å bli kvitt den.Har planer å bruke vogna til lekevogn,og en plass man kan plassere overnattingsgjester i. Sleep Understellet hadde jeg tenkt å bruke til å dra opp båten med, så ungene får sitt,og jeg får mitt. Laughing
Men ikke fortvil,folk på forumet.Kommer til å leie en vogn i år,for å se om vi liker denne form for ferie. Så er det noe vi må passe på når vi demonterer "stellet " ?? Eller om det er uforsvarlig,og bare la det være på ?? Er ihverfall en fantastisk gjeng som er her,etter det jeg har lest meg til.mvh Edvin
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Fjerning av understell på en hobby prestige 1985 mod. Empty
PosteTema: Re: Fjerning av understell på en hobby prestige 1985 mod.   Fjerning av understell på en hobby prestige 1985 mod. Icon_minitimeSøn 30 Mai 2010 - 16:38

Siden du skal bruke den som "hus" må den stå på noe. Direkte på bakken kan den ikke stå og fire lecablokker duger heller ikke, for vi snakker på ingen måte om noe selvbærende karosseri. Karosseriet er bygd oppå ramma. Jeg tviler nesten på at det overlever løftet.

Jeg ville latt den stå som den gjør. Mye lettere å bli kvitt senere også. Eller skrotet vogna og brukt understellet til det du opprinnelig hadde tenkt.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Fjerning av understell på en hobby prestige 1985 mod. Empty
PosteTema: Re: Fjerning av understell på en hobby prestige 1985 mod.   Fjerning av understell på en hobby prestige 1985 mod. Icon_minitimeSøn 30 Mai 2010 - 17:53

spørs jo hvor du bor, har ei vogn stående du kan få gratis
overdelen er full i vann og pill råtten, men ramme og understell er helt ok
har brems og på den slik at den er mulig å få til å stå stille
Til Toppen Go down
edvinjoh




Male
Antall Innlegg : 4
Localisation : 5961 Brekke
Registration date : 22.04.2010

Fjerning av understell på en hobby prestige 1985 mod. Empty
PosteTema: Re: Fjerning av understell på en hobby prestige 1985 mod.   Fjerning av understell på en hobby prestige 1985 mod. Icon_minitimeMan 31 Mai 2010 - 20:23

Takker for svar.Høres ganske fornuftig ut med å la vogna stå på ramma,ved eventuell forflyttning.Og at den ikke tåler et løft.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Fjerning av understell på en hobby prestige 1985 mod. Empty
PosteTema: Re: Fjerning av understell på en hobby prestige 1985 mod.   Fjerning av understell på en hobby prestige 1985 mod. Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Fjerning av understell på en hobby prestige 1985 mod.
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Hobby Prestige 535 1985
» Hobby Prestige 1985 mod som furtebu.
» Deler til Hobby Prestige 535 1985 modell
» Noen med erfaringer Hobby 535 1985 Prestige?
» Hobby 600 1985

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TIPS & TRIKS-
Gå Til: