CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Kristiansand

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Legacy
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Antall Innlegg : 339
Registration date : 19.07.2007

Kristiansand Empty
PosteTema: Kristiansand   Kristiansand Icon_minitimeFre 27 Jul 2007 - 22:02

Vi er nå på Evje, og skal ned til Kristiansand på søndagen ( tipper jeg )
Hvem plass er best å anbefale for oss med små unger ?
Er ikke så opphengt i luxus, rent, pent og dugelig er bra nok.

Lekeplass til JR på 3 er et must, helst med trampoline.. bounce

Legacy...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kristiansand Empty
PosteTema: Re: Kristiansand   Kristiansand Icon_minitimeFre 27 Jul 2007 - 22:08

Legacy

Dvergsnestangen, eller skottevik...... Dvergsnestangen er nermest både byen og Dyreparke....

Ligger du på Odden eller Neset camping?
Til Toppen Go down
Legacy
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Antall Innlegg : 339
Registration date : 19.07.2007

Kristiansand Empty
PosteTema: Re: Kristiansand   Kristiansand Icon_minitimeFre 27 Jul 2007 - 22:18

Odden.
Kjørte forresten gjennom Vegard-Land idag, på veien fra Røldal via Haukeli og ned hit.

Fin tur, men steike for noen fjelloverganger. Og steike for et vær....

Legacy...
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 52
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Kristiansand Empty
PosteTema: Re: Kristiansand   Kristiansand Icon_minitimeLør 28 Jul 2007 - 13:39

Vi holdt hus på Hamre Familiecamping tidligere i sommer.
Ungene likte seg veldig godt (stor hoppepute) og sanitær er greit nok.
Til Toppen Go down
burstner
CAMPER
CAMPER



Male
Antall Innlegg : 35
Registration date : 12.11.2007

Kristiansand Empty
PosteTema: Re: Kristiansand   Kristiansand Icon_minitimeTir 13 Nov 2007 - 19:13

Vi var på skottevik i sommer. kan ikke anbefale den. Vi hadde en 650 vogn. Kunne ikke sette vogna med draget ut for at da tok vi og sperret av hele veien. Måtte da sette vogna på langs, og da fikk vi ikke satt opp forteltet for det kom helt intil veien. Ellers så er det dyrt å fære dit med stor familie. kostet 155 kr pr døgn + strøm 50 kr og 45 kr pr person(vi var 6 ) så prisen ble 475 pr døgn. og skulle man dusje eller bade så kostet det også. Men elles så var sanitets annlegget av god standar , men det ble vasket kun 1 gang om dagen. Mener det var mellom 11 og 12. Men det var skikkelig fint der.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kristiansand Empty
PosteTema: Re: Kristiansand   Kristiansand Icon_minitimeTir 13 Nov 2007 - 19:18

burstner.

Høres ikke ut som et sted for vår 790 med så trange plasser.Dette var jo priser på dansk nivå,hvor man jo og oftest må betale for antall personer.Vi ferdes mest i Sverige,og betaler fast pris for vogn og bil,og ikke for antall pers.
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8912
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Kristiansand Empty
PosteTema: Re: Kristiansand   Kristiansand Icon_minitimeTir 13 Nov 2007 - 19:52

ARVE skrev:
burstner.

Høres ikke ut som et sted for vår 790 med så trange plasser.Dette var jo priser på dansk nivå,hvor man jo og oftest må betale for antall personer.Vi ferdes mest i Sverige,og betaler fast pris for vogn og bil,og ikke for antall pers.

Til alle som vurdere kr, sand med større vogn. Det finnes flere alternativer noen mil utenfor Kr sand. Eksempelvis nordover mot Evje/byglandsfjord med god standard og rimelige priser. Og veiene ned mot kr.sand fra nord er bra. Legger inn linker til disse.
Er et alternativ dersom dere kan tenke dere litt landlige omgivelser.
Finnes også flere muligheter både øst og vestover fra krsand.

http://www.bornescamping.no/
http://www.evje-kilefjorden.no/
http://www.oddencamping.setesdal.com/
http://www.setesdal.com/index.php?m=produkt&m_action=vis_prod&id=54&parent=11&spraakSet=no
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
burstner
CAMPER
CAMPER



Male
Antall Innlegg : 35
Registration date : 12.11.2007

Kristiansand Empty
PosteTema: Re: Kristiansand   Kristiansand Icon_minitimeOns 14 Nov 2007 - 17:38

Ja er mange andre fine campingplasser der. Synd at det ikke stod opplyst at det var problem med store vogner der. kan jo være at det var større plasser på de andre oppstillings plassene der. Vi hadde overnatting på 8 forskjellige campingplasser. Var denne og en i sundsvall som det var dårlig for dem som hadde store vogner.Ellers så er det jokkmokk den campingplassen vi er mest på. Vi har brukt den de 5 siste årene , da har vi leid hytte der. Første året med campingvogn var i år.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kristiansand Empty
PosteTema: Re: Kristiansand   Kristiansand Icon_minitimeOns 14 Nov 2007 - 20:38

burstner skrev:
Vi var på skottevik i sommer. kan ikke anbefale den. Vi hadde en 650 vogn. Kunne ikke sette vogna med draget ut for at da tok vi og sperret av hele veien. Måtte da sette vogna på langs, og da fikk vi ikke satt opp forteltet for det kom helt intil veien. Ellers så er det dyrt å fære dit med stor familie. kostet 155 kr pr døgn + strøm 50 kr og 45 kr pr person(vi var 6 ) så prisen ble 475 pr døgn. og skulle man dusje eller bade så kostet det også. Men elles så var sanitets annlegget av god standar , men det ble vasket kun 1 gang om dagen. Mener det var mellom 11 og 12. Men det var skikkelig fint der.

Hei

her er det plassen du satte opp som er avgjørende.... jeg har vært der med 790'n og ikke noe problem..... har og flere kjente med vogn på samme str som meg, ogsom heller ikke har dette.... Plassen består jo av ganske mange parseller hvor du kan sette opp..... noen trange, og andre romsligere....

Men prisen er stiv ja..................
Til Toppen Go down
burstner
CAMPER
CAMPER



Male
Antall Innlegg : 35
Registration date : 12.11.2007

Kristiansand Empty
PosteTema: Re: Kristiansand   Kristiansand Icon_minitimeOns 14 Nov 2007 - 21:06

Ja men vi fikk ikke velge hvor vi ville stå. Rart at dem plassere vogner der det ikke er plass. Det stemmer at det er mange parseller der,la ikke merke til om dem var større. Vi var litt uheldig med været når vi var der nede. Regnet mye. Var med ungene i dyreparken.

Så man fikk ildåpen med campingvog i sommer. Kjørte over 600 mil. Så litt mørkt på det i starten hadde lasta vogna feil og det føltes som man var på havet når man kjørte. Var ikke langt unna at vi stoppa på nermeste camping plass for å selge vogna. Var de verste 20 milene jeg noen gang hadde kjørt. Hadde bare 45 kg på draget. Ble mye bedre når vi fikk mere vekt framme og at vi kom til bedre veier.

Hadde med gps på turen og den klarte jammen meg og lose oss gjennom oslo. Var ikke serlig høy i hatten da. Vi var eneste bilen som jeg så som hadde vogn på slep. Hadde vel sat på korteste vei. Vi kom kjørende etter motorveien da den plutselig skulle ha oss inn på en ny vei. lur som man var fulgt man det den sa. Så vi fikk teste oslo med vogn. ikke å anbefale.Var mange som fløyta på oss.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kristiansand Empty
PosteTema: Re: Kristiansand   Kristiansand Icon_minitimeOns 14 Nov 2007 - 21:11

burstner skrev:
Ja men vi fikk ikke velge hvor vi ville stå. Rart at dem plassere vogner der det ikke er plass. Det stemmer at det er mange parseller der,la ikke merke til om dem var større. Vi var litt uheldig med været når vi var der nede. Regnet mye. Var med ungene i dyreparken.

Så man fikk ildåpen med campingvog i sommer. Kjørte over 600 mil. Så litt mørkt på det i starten hadde lasta vogna feil og det føltes som man var på havet når man kjørte. Var ikke langt unna at vi stoppa på nermeste camping plass for å selge vogna. Var de verste 20 milene jeg noen gang hadde kjørt. Hadde bare 45 kg på draget. Ble mye bedre når vi fikk mere vekt framme og at vi kom til bedre veier.

Hadde med gps på turen og den klarte jammen meg og lose oss gjennom oslo. Var ikke serlig høy i hatten da. Vi var eneste bilen som jeg så som hadde vogn på slep. Hadde vel sat på korteste vei. Vi kom kjørende etter motorveien da den plutselig skulle ha oss inn på en ny vei. lur som man var fulgt man det den sa. Så vi fikk teste oslo med vogn. ikke å anbefale.Var mange som fløyta på oss.

He-he..... du jeg har kjørt Oslo flere ganger hver sommer med vogn, og jeg kan ikke si jeg deler den opplevelsen du nevner.... det er jo helst når jeg skal parkere der inne, det blir litt tust.....men det går det og.... Syntes også stocholm gikk greit jeg....

Du var kansje her i Juli du???? vi var nordover da, og slapp unna regnsommeren her.... da vi kom hjem i midten av august, var det mye bedre vedr været....
Til Toppen Go down
burstner
CAMPER
CAMPER



Male
Antall Innlegg : 35
Registration date : 12.11.2007

Kristiansand Empty
PosteTema: Re: Kristiansand   Kristiansand Icon_minitimeTor 15 Nov 2007 - 0:25

Ja men husk det var første turen med vogn etter bilen. kjørte opp til e i sommer og rett på ferie. Jeg var ikke høy i hatten. er vant til trafikken oppe i finnmark. blir litt forskjell når man kommer til oslo. skal styre unna oslo neste gang. Utenom den hendelsen var det en fin tur med fine veier.

ja vi var der i juli hadde planer om å kjøre norge hjem, men vi ombestemte oss da det regnet så mye og veiene var stengt. Blir nok flere turer sørover, mulig en tur til dannmark. Skal først se hvordan denne vogna er å drege. Var ikke noe problem med en hobby 650 så det burde vel ikke være så mye værre med en vogn på 720 eller ?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kristiansand Empty
PosteTema: Re: Kristiansand   Kristiansand Icon_minitimeTor 15 Nov 2007 - 6:12

Burstner

Helt kalrt et poeng du har her... Og når jeg har kjørt der inne, så kjører jeg ikke på GPS, men er littt kjent, så jeg kjører der jeg mener det er greiest å kjøre, ut i fra klokkeslett og trafikk....

Dert eneste du merker forskjell på de to str du her nevner, er hvordan vogna sorer i kryss, trange rundkjøringer etc....

Jeg merket i hvertfall mindre forskjell på å gå fra 650 til 790, enn jeg hadde trodd....

Kan jeg spørre hvor i finnmark du holder til??? Vi kjører nok nordover igjen til sommeren vi med vogna....
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8912
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Kristiansand Empty
PosteTema: Re: Kristiansand   Kristiansand Icon_minitimeTor 15 Nov 2007 - 8:51

burstner skrev:
Ja men husk det var første turen med vogn etter bilen. kjørte opp til e i sommer og rett på ferie. Jeg var ikke høy i hatten. er vant til trafikken oppe i finnmark. blir litt forskjell når man kommer til oslo. skal styre unna oslo neste gang. Utenom den hendelsen var det en fin tur med fine veier.

ja vi var der i juli hadde planer om å kjøre norge hjem, men vi ombestemte oss da det regnet så mye og veiene var stengt. Blir nok flere turer sørover, mulig en tur til dannmark. Skal først se hvordan denne vogna er å drege. Var ikke noe problem med en hobby 650 så det burde vel ikke være så mye værre med en vogn på 720 eller ?

Må bare komme med en kommentar angående oslo og bil. Deler dine synspunkter burstner og skyr oslo både med og uten vogn bak bilen.
Kjører aller nådigst rett forbi på e 18.
Har vel noe med at jeg ikke er så glad i å tråkle rundt i byer.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Kristiansand Empty
PosteTema: Re: Kristiansand   Kristiansand Icon_minitimeTor 15 Nov 2007 - 10:09

burstner skrev:
Vi var på skottevik i sommer. kan ikke anbefale den. Vi hadde en 650 vogn. Kunne ikke sette vogna med draget ut for at da tok vi og sperret av hele veien. Måtte da sette vogna på langs, og da fikk vi ikke satt opp forteltet for det kom helt intil veien. Ellers så er det dyrt å fære dit med stor familie. kostet 155 kr pr døgn + strøm 50 kr og 45 kr pr person(vi var 6 ) så prisen ble 475 pr døgn. og skulle man dusje eller bade så kostet det også. Men elles så var sanitets annlegget av god standar , men det ble vasket kun 1 gang om dagen. Mener det var mellom 11 og 12. Men det var skikkelig fint der.

Vi har reist på sommerferie i 3 år nå med ei 720 vogn - tilsammen 12 uker på reisefot. Har aldri hatt noe problem med plass.

Men vi passer på å være forberedt. Ringer vi for å bestille plass (fordi vi vet det er fullt et sted) så sier vi ifra om at vi har ei stor vogn og at vi trenger 9-10 meter .....og blir da gjerne tildelt 100m2 plasser......for det har de fleste campinger.

Er det slik at vi bare kommer et sted og aldri har vært der før,så tar vi en spasertur og ser på plassen vi har fått.......er den for liten så ser vi oss rundt om det finnes noe alternativ som vi kan be om å få bytte til. Dette går helt supert.

En må bare ta høyde for at en har ei litt lang vogn, så går det helt fint.

Prisene i Skottevik er jo værre enn i danmark.......men det er jo ikke alltid jeg har 4 unger når jeg kommer på sånne plasser.........
Til Toppen Go down
burstner
CAMPER
CAMPER



Male
Antall Innlegg : 35
Registration date : 12.11.2007

Kristiansand Empty
PosteTema: Re: Kristiansand   Kristiansand Icon_minitimeTor 15 Nov 2007 - 16:47

Vi prøvde å bestille der, Men dem tok ikke i mot bestilling. Ja det var dyrt der. Kanskje dem helst ikke vil ha store familier der. Man kan leie hytte der også, men der koster det ikke noe ekstra pr person. Er eneste campingplasse vi måtte betale pr person. Er dette noe som er vanlig ??
Til Toppen Go down
burstner
CAMPER
CAMPER



Male
Antall Innlegg : 35
Registration date : 12.11.2007

Kristiansand Empty
PosteTema: Re: Kristiansand   Kristiansand Icon_minitimeTor 15 Nov 2007 - 16:50

Vegard. Holder til i Nordvågen. 3 mil fra Nordkapp. Har dere planer om å komme langt nord ?
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8912
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Kristiansand Empty
PosteTema: Re: Kristiansand   Kristiansand Icon_minitimeTor 15 Nov 2007 - 16:57

burstner skrev:
Vi prøvde å bestille der, Men dem tok ikke i mot bestilling. Ja det var dyrt der. Kanskje dem helst ikke vil ha store familier der. Man kan leie hytte der også, men der koster det ikke noe ekstra pr person. Er eneste campingplasse vi måtte betale pr person. Er dette noe som er vanlig ??

Er ikke vanlig men forekommer at man tar betalt ekstra pr person.
Nærheten til dyreparken,sjø og sentrum gjør prisene på camping her blant de høyeste i landet. Standarden betyr lite. her er det etterspørselen som avgjør.
Kommer du noen få mil unna pressområdet så normaliserer prisene seg igjen.
Nå bor vi rett utenfor sentrum av kr.sand og benytter ikke campingplassene i området. Vet f.eks at Moysanden camping ved Fevik (mellom Arendal og Grimstad) nå er blitt oppgradert med ny vei inn til campingen, nye sanitærbygg osv. Er jo alternativ til Kr.sand.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Kristiansand Empty
PosteTema: Re: Kristiansand   Kristiansand Icon_minitimeTor 15 Nov 2007 - 19:11

Vegard skrev:
burstner skrev:
Ja men vi fikk ikke velge hvor vi ville stå. Rart at dem plassere vogner der det ikke er plass. Det stemmer at det er mange parseller der,la ikke merke til om dem var større. Vi var litt uheldig med været når vi var der nede. Regnet mye. Var med ungene i dyreparken.

Så man fikk ildåpen med campingvog i sommer. Kjørte over 600 mil. Så litt mørkt på det i starten hadde lasta vogna feil og det føltes som man var på havet når man kjørte. Var ikke langt unna at vi stoppa på nermeste camping plass for å selge vogna. Var de verste 20 milene jeg noen gang hadde kjørt. Hadde bare 45 kg på draget. Ble mye bedre når vi fikk mere vekt framme og at vi kom til bedre veier.

Hadde med gps på turen og den klarte jammen meg og lose oss gjennom oslo. Var ikke serlig høy i hatten da. Vi var eneste bilen som jeg så som hadde vogn på slep. Hadde vel sat på korteste vei. Vi kom kjørende etter motorveien da den plutselig skulle ha oss inn på en ny vei. lur som man var fulgt man det den sa. Så vi fikk teste oslo med vogn. ikke å anbefale.Var mange som fløyta på oss.

He-he..... du jeg har kjørt Oslo flere ganger hver sommer med vogn, og jeg kan ikke si jeg deler den opplevelsen du nevner.... det er jo helst når jeg skal parkere der inne, det blir litt tust.....men det går det og.... Syntes også stocholm gikk greit jeg....

Du var kansje her i Juli du???? vi var nordover da, og slapp unna regnsommeren her.... da vi kom hjem i midten av august, var det mye bedre vedr været....
hvordan kan du vite hvilken veier Burstner kjørte på ?......finnes plenty drittveier i oslo det ikke går med vogn og enda flere skikkelig trange gater og veier....Har selv opplevd å kjøre etter gps som har loset meg inn på veier eg ikke er sikker på om eg kommer meg frem lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kristiansand Empty
PosteTema: Re: Kristiansand   Kristiansand Icon_minitimeTor 15 Nov 2007 - 20:33

burstner skrev:
Vegard. Holder til i Nordvågen. 3 mil fra Nordkapp. Har dere planer om å komme langt nord ?

Burstner....

vi har vært der, ser du på bildene som er linket som en hjemmeside på meg, ser du nok noen kjente plasser.... og du.... jeg er født, og har bodd i Honningsvåg.... rett ved kirka der.... Har vært oppover en del turer siden, og bodde bla nesten tre år i vardø som voksen.... Finmatk, og Nordnorge er noe jeg aldri blir ferdig med..... så 790`n har vært ute på Magerøya ja.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kristiansand Empty
PosteTema: Re: Kristiansand   Kristiansand Icon_minitimeTor 15 Nov 2007 - 20:39

Harald skrev:
Vegard skrev:
burstner skrev:
Ja men vi fikk ikke velge hvor vi ville stå. Rart at dem plassere vogner der det ikke er plass. Det stemmer at det er mange parseller der,la ikke merke til om dem var større. Vi var litt uheldig med været når vi var der nede. Regnet mye. Var med ungene i dyreparken.

Så man fikk ildåpen med campingvog i sommer. Kjørte over 600 mil. Så litt mørkt på det i starten hadde lasta vogna feil og det føltes som man var på havet når man kjørte. Var ikke langt unna at vi stoppa på nermeste camping plass for å selge vogna. Var de verste 20 milene jeg noen gang hadde kjørt. Hadde bare 45 kg på draget. Ble mye bedre når vi fikk mere vekt framme og at vi kom til bedre veier.

Hadde med gps på turen og den klarte jammen meg og lose oss gjennom oslo. Var ikke serlig høy i hatten da. Vi var eneste bilen som jeg så som hadde vogn på slep. Hadde vel sat på korteste vei. Vi kom kjørende etter motorveien da den plutselig skulle ha oss inn på en ny vei. lur som man var fulgt man det den sa. Så vi fikk teste oslo med vogn. ikke å anbefale.Var mange som fløyta på oss.

He-he..... du jeg har kjørt Oslo flere ganger hver sommer med vogn, og jeg kan ikke si jeg deler den opplevelsen du nevner.... det er jo helst når jeg skal parkere der inne, det blir litt tust.....men det går det og.... Syntes også stocholm gikk greit jeg....

Du var kansje her i Juli du???? vi var nordover da, og slapp unna regnsommeren her.... da vi kom hjem i midten av august, var det mye bedre vedr været....
hvordan kan du vite hvilken veier Burstner kjørte på ?......finnes plenty drittveier i oslo det ikke går med vogn og enda flere skikkelig trange gater og veier....Har selv opplevd å kjøre etter gps som har loset meg inn på veier eg ikke er sikker på om eg kommer meg frem lol! lol!

Harald

jepp.... helt klart, og veds kjøring på GPS, så er det jo en fare for å havne inn på de..... for det er jo GPS en kjører på, når en ikke er kjent....

kansje det var derfor jeg skrev i det innlegget du ikke valgte å ta med, at jeg bla valgte veier ut i fra klokkeslett..... men det ser jeg du hoppa over.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kristiansand Empty
PosteTema: Re: Kristiansand   Kristiansand Icon_minitimeTor 15 Nov 2007 - 20:51

Vegard skrev:
Harald skrev:
Vegard skrev:
burstner skrev:
Ja men vi fikk ikke velge hvor vi ville stå. Rart at dem plassere vogner der det ikke er plass. Det stemmer at det er mange parseller der,la ikke merke til om dem var større. Vi var litt uheldig med været når vi var der nede. Regnet mye. Var med ungene i dyreparken.

Så man fikk ildåpen med campingvog i sommer. Kjørte over 600 mil. Så litt mørkt på det i starten hadde lasta vogna feil og det føltes som man var på havet når man kjørte. Var ikke langt unna at vi stoppa på nermeste camping plass for å selge vogna. Var de verste 20 milene jeg noen gang hadde kjørt. Hadde bare 45 kg på draget. Ble mye bedre når vi fikk mere vekt framme og at vi kom til bedre veier.

Hadde med gps på turen og den klarte jammen meg og lose oss gjennom oslo. Var ikke serlig høy i hatten da. Vi var eneste bilen som jeg så som hadde vogn på slep. Hadde vel sat på korteste vei. Vi kom kjørende etter motorveien da den plutselig skulle ha oss inn på en ny vei. lur som man var fulgt man det den sa. Så vi fikk teste oslo med vogn. ikke å anbefale.Var mange som fløyta på oss.

He-he..... du jeg har kjørt Oslo flere ganger hver sommer med vogn, og jeg kan ikke si jeg deler den opplevelsen du nevner.... det er jo helst når jeg skal parkere der inne, det blir litt tust.....men det går det og.... Syntes også stocholm gikk greit jeg....

Du var kansje her i Juli du???? vi var nordover da, og slapp unna regnsommeren her.... da vi kom hjem i midten av august, var det mye bedre vedr været....
hvordan kan du vite hvilken veier Burstner kjørte på ?......finnes plenty drittveier i oslo det ikke går med vogn og enda flere skikkelig trange gater og veier....Har selv opplevd å kjøre etter gps som har loset meg inn på veier eg ikke er sikker på om eg kommer meg frem lol! lol!

Harald

jepp.... helt klart, og veds kjøring på GPS, så er det jo en fare for å havne inn på de..... for det er jo GPS en kjører på, når en ikke er kjent....

kansje det var derfor jeg skrev i det innlegget du ikke valgte å ta med, at jeg bla valgte veier ut i fra klokkeslett..... men det ser jeg du hoppa over.....
Var ikke ment som noen kritikk av deg........synes bare det var en kongekommentar å uttale seg om oslo by uten å vite hvor han har vært....... lol! lol! lol! no hard feelings Vegard
Til Toppen Go down
burstner
CAMPER
CAMPER



Male
Antall Innlegg : 35
Registration date : 12.11.2007

Kristiansand Empty
PosteTema: Re: Kristiansand   Kristiansand Icon_minitimeFre 16 Nov 2007 - 1:05

Ja da var vi jo nesten naboer. Bodde du lenge i honningsvåg.?
Hadde du med vogna opp til Nordkapp.

Fine bilder kjenner igjen Honningsvåg, Skarsvåg og Hammerfest. Mener å se at noen av de bildene er fra Lofoten, stemmer det?.
Var der på ferie i fjor uten vogn.Helt rå natur der. Men veiene var ikke mye å skryte av.

Harald.

No var det vel ikke akkurat rette anledningen å begynne å følge med på gatenavn, hadde nok med å folge med trafikken og gps'en.Men jeg mener vi kjørte ned i nærheten av ullevål sykehus. og mener vi kom ut på drammensveien
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kristiansand Empty
PosteTema: Re: Kristiansand   Kristiansand Icon_minitimeFre 16 Nov 2007 - 6:03

Burstner

Ja, hadde vogna helt ute den dagen vi kom, og var på Magerøya i ei uke.... og både i 05 og 07 var vi i lofoten med vogn.... Bodde i honnignsvåg tre år jeg, mens foreldrene mine vel hadde 5 der.... de var lærere...
Til Toppen Go down
Sponsored content





Kristiansand Empty
PosteTema: Re: Kristiansand   Kristiansand Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Kristiansand
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Camping i Kristiansand??
» Kristiansand Feriepark
» Dvergsnestangen feriesenter, kristiansand
» Campingplass i Kristiansand området
» Campingplass i nærheten av Gillsvann, Kristiansand?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: