CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Insekter på bil, vogn og bobil

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Leif
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 67
Localisation : Trondheim
Registration date : 26.03.2010

Insekter på bil, vogn og bobil Empty
PosteTema: Insekter på bil, vogn og bobil   Insekter på bil, vogn og bobil Icon_minitimeTir 15 Jun 2010 - 8:05

-


Sist endret av Leif den Søn 16 Feb 2014 - 18:13, endret 1 gang
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Insekter på bil, vogn og bobil Empty
PosteTema: Re: Insekter på bil, vogn og bobil   Insekter på bil, vogn og bobil Icon_minitimeTir 15 Jun 2010 - 10:50

Svaret er veldig enkelt - det samme som for bil. Nemlig voks. Enten så bruker du ordinær voks som når du polerer en bil, eller du bruke for eksempel caravanwax fra Turtle. den er svært lett å jobbe med, nærmest som en lakk forsegler. Og appropos det, lakkforsegling er ingen dum ide å ha utenpå.
Når det er gjort som grunnlag, bruker jeg ordinær "insektfjerner" fra en eller annen produsent, for tiden Simonitz og turtle.
Det kan også være veldig greit å fjerne insektene med jevne mellomrom, slik at de ikke får for godt feste.
Underveis har jeg også med meg en flakse med Turle våt voks, for å vedlikeholde vokslaget på fronten av vogna.
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
 
Insekter på bil, vogn og bobil
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bobil til familie på 5
» Flytte inn i bobil
» Tilhenger på bobil
» Barn i Bobil
» Finansiere Bobil

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: BOBIL :: BOBILPRAT-
Gå Til: