CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Bomstasjoner og egne avtaler

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Runerask
NEWBIE!
NEWBIE!
Runerask

Antall Innlegg : 300
Registration date : 18.07.2008

Bomstasjoner og egne avtaler Empty
PosteTema: Bomstasjoner og egne avtaler   Bomstasjoner og egne avtaler Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010 - 20:47

Jeg hadde utgangspunktet kun avtale med Nord-Jæren bompengeselskap siden jeg bor i Stavanger. Men jeg har etterhvert skrevet flere avtaler med andre bompengeselskaper for å få "prutet" ned utgiftene.

Ganske genialt, betaler ikke mer enn nødvendig, og så går alle avtalene på samme brikke. Noen avtaler er etterskuddsvis, det er jo enda bedre, da slipper man å måtte forhåndsbetale.

Noen andre som har prøvd dette?

Hvis dette er nytt for deg så bør du sjekke ut autopass.no
Til Toppen Go down
Noraf
CARAVANER
CARAVANER

Male
Antall Innlegg : 125
Registration date : 07.02.2010

PosteTema: Re: Bomstasjoner og egne avtaler   Bomstasjoner og egne avtaler Icon_minitimeFre 6 Aug 2010 - 22:31

Da vi var med som prøvekannin for vegvesenet ifm lanseringen av autopass, så har vi en gunstig avtale som går.

Har bare en avtale, men får prosenter på alt ( noe glede skal man da ha av å være kanin? Razz )

ellers, ett godt tips til de andre ja.
Til Toppen Go down
ovev
CARAVANER
CARAVANER
ovev

Antall Innlegg : 136
Registration date : 05.10.2008

PosteTema: Re: Bomstasjoner og egne avtaler   Bomstasjoner og egne avtaler Icon_minitimeFre 6 Aug 2010 - 23:44

Har avtale på Trekantsambandet, Haugesund & omegn og Bomringen i Bergen. Sparer noen kroner på det.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan

Male
Antall Innlegg : 15679
Registration date : 11.03.2007

PosteTema: Re: Bomstasjoner og egne avtaler   Bomstasjoner og egne avtaler Icon_minitimeLør 7 Aug 2010 - 1:32

bablet ikke autopassfolka noe om at systemet ble lagt om slik at man med brikke fra autopass får samme rabatt i andre stasjoner som den man har der man har avtale?
Til Toppen Go down
ovev
CARAVANER
CARAVANER
ovev

Antall Innlegg : 136
Registration date : 05.10.2008

PosteTema: Re: Bomstasjoner og egne avtaler   Bomstasjoner og egne avtaler Icon_minitimeLør 7 Aug 2010 - 8:48

Nei, det har jeg ikke hørt noe om. Man får kanskje noen få prosent rabatt med autopass uten avtale, eller som i Haugesund at man"kun" betaler for en passering siste timen.

Det jeg har hørt er at rabattene man får med egen avtale kan stride mot en eller annen EU-regel. Det kan være at rabattene må reduseres kraftig.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Bomstasjoner og egne avtaler   Bomstasjoner og egne avtaler Icon_minitimeLør 7 Aug 2010 - 10:47

Autopass kan brukes overalt hvor det er slike løsninger, men en får bare rabatt der man har avtale......

Vi bare kjører igjennom uten å stoppe på Svinesund eller andre steder det står Autopass eller EasyGO ....... som Øresundbrua (der er det bommer så en må stoppe til bommen åpnes, men betalingen skjer med brikken) ....
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Bomstasjoner og egne avtaler   Bomstasjoner og egne avtaler Icon_minitime

Til Toppen Go down

Bomstasjoner og egne avtaler
Til Toppen 
Side 1 av 1