CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Interiør

Go down 
+2
Admin
Jan
6 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AvInnlegg
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Interiør - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 3 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 20:38

gjør meg helt dum og spør.
hva står egentlig LOL for????
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 3 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 20:39

jrh

ikke vt jeg, men jeg tenkerLer Og Ler.... Mulig jeg er op bærtur...

Vegard
Til Toppen Go down
Elisabeth
BARON!
BARON!
Elisabeth


Female
Antall Innlegg : 2482
Age : 55
Localisation : Bergen
Registration date : 12.03.2007

Interiør - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 3 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 20:40

Neida, du er ikke på bærtur.


Elisabeth sunny
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 3 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 20:40

jrh

Mange lefer der... prøver på nytt....

ikke vet jeg, men jeg tenker: Ler Og Ler.... Mulig jeg er på bærtur...


Vegard
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 3 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 20:42

Elisabeth

Takk for din bekrteftelse..


Vegard
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 3 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 20:56

ARVE skrev:
Morten t.

Og det var jo sånne ting Moderator ikke likte at jeg nevnte på NCC.Så jo i alle år at Hobby hadde løse håndtak og at ting så slitent ut etter et par dager på utstilling,mens andre vogner ikke gjorde det.

Håper at dette er bedre nå,og jeg så ikke noe sånt på '07 modellene på siste utstillinga.Ingen ting hadde jo vært bedre enn at man slapp slike irritasjoner.Selv om Hobby er billig,så skal man jo jobbe fryktelig mange timer for å betale den uansett.

Som Vegard alltid sier og:de er jo så flotte på interiør,så bruk heller litt penger på å forbedre ting,enn å utstyre dem med,hm jeg tør ikke å si mer jeg.Hehe

Arve.


Arve
det var faktiskt noe av det som irriterte meg og, at det var plent umulig å komme med negative komentarer til noe som helst, for det er mye rart med både biler og vogner som bør komme frem, og det fikk vi faktiskt ikke lov til, jeg prøvde å fortelle om mine erfaringer med mondeoen og vogna men ble nesten skjelt ut hver gang!!

men får si som en camping boss!! menignene mine får de aldri Very Happy Very Happy

Morten
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 3 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 21:08

Morten t

He-he-he.... må ikke klage du gutten.... ingen har da fått så mye kjeft og dritt som meg.... "Men æ står han nu av", sa en jeg kjenner i Kiberg oppe ved Vardø...

han ble kalt "Dong-Leif".... og var en trivelig kar... grunnen til han fikk dette navnet, er ikke som noen kansje nå tror... det er helt uskyldig...


Vegard
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 3 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 21:14

he he Vegard ble litt feil tittel det der Caravan Boss skulle det være han jeg refererte til he he
kjenner du han?

Morten
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Interiør - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 3 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 21:19

til informasjon så er jo boss et utrykk for søppel og
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 3 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 21:23

jrh det er på vestlandet det, de vet ikke slikt der sør he he

Morten
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 3 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 21:24

Morten t

jeg kjente en gang en bergenser....

Vegard
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Interiør - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 3 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 21:27

he he
a sporte om å få kjenne Laughing
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 3 Icon_minitimeTor 15 Mar 2007 - 22:39

Morten t.

Selv om du nå har dratt på jobb,så leser du vel dette i morra.
Må få si at det er en fryd å få boltre seg her ja.en opptur av dimensjoner.

Og de som ikke trives her,kan jo alltids gå tilbake til NCC,og legge ansiktene sine i skumle og alvorlige folder,og snakke høytravende om det usedvanlig alvorlige temaet:Camping.
Ikke å spøke med det der.

Arve.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 3 Icon_minitimeFre 16 Mar 2007 - 6:35

king ARVE
hmmmh dette innlegget passer vel bedre inn under prate tråden, pass deg ellers blir det slettet lol! afro hey man God morgen he he

Morten
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 3 Icon_minitimeFre 16 Mar 2007 - 10:48

Morten.

Ja i forhold til alle de siste innleggene,som konsekvent handlet om INTERIØR,så skilte jo mitt seg vesentlig ut.LER OG DOBBELTLER.Hehe

Ellers så liker jeg meget godt INTERIØRET på min nye Kabe.Så det så.

Arve.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 3 Icon_minitimeFre 16 Mar 2007 - 23:12

Mine herrer og Elisabeth.
Vi har en vinner, ingen over, ingen ved siden. HOBBY er den mest sosiale vogna.

Gidder folk å skrive om andre merker? Rolling Eyes knapt
Engasjerer andre merker? No nope
Forener andre merker? Evil or Very Mad niks

Gi meg en H bounce
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Interiør - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 3 Icon_minitimeFre 16 Mar 2007 - 23:16

lol! lol! lol! lol! lol!
ja engasjere gjør de disse hobbyvognene, og pene er de og Very Happy
vil ikke ha en da jeg ikke liker følelsen de gir når man er inni.
man får jo forskjellige følelser i forskjellige vogner og hobby tiltaler ikke.
ingenting galt med utseendet, heller tvert i mot men faler ikke i smak på rette måten.
var inne i 2007 modell cabby og fikk samme feile følelsen der og, så det har ingenting med kvaliteten å gjøre denne følelsen.
merkelig dette her hvordan man reagerer på forskjellige ting. scratch
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 3 Icon_minitimeFre 16 Mar 2007 - 23:29

jrh
Ja - helt enig. og det rareste er hvor fort følsen er der. Det er så enkelt at enten faller det i smak, eller så gjør det ikke det.

Var jo på messa, gikk inn og ut av de fleste. En som virkerlig overrasket meg var Caravelair prestige 660 (karosserileng 720) til en nettopris lev Oslo kr 189000. Det var jammen en flott vogn og en spennende løsning. Det som var minuset var korte køyesenger. Fjortisen hadde hengt utafor hehe. Men det var en delikat vogn
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Mar 2007 - 1:18

Tom RS skrev:
jrh
Ja - helt enig. og det rareste er hvor fort følsen er der. Det er så enkelt at enten faller det i smak, eller så gjør det ikke det.

Var jo på messa, gikk inn og ut av de fleste. En som virkerlig overrasket meg var Caravelair prestige 660 (karosserileng 720) til en nettopris lev Oslo kr 189000. Det var jammen en flott vogn og en spennende løsning. Det som var minuset var korte køyesenger. Fjortisen hadde hengt utafor hehe. Men det var en delikat vogn

Stod en Caravelair hos en lokal forhandler her i distriktet. Var inni den for å se, og ble veldig imponert. Er enig i at det var en lekker vogn.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Mar 2007 - 13:51

Tom RS.

HAr du røyka siggen til SNOOP DOGG eller ?

Bubbe.

Se der ja,postmannen har vært på besøk mens du var på jobb.Ligna ikke på deg de småttisene der.Fine var de.Lykke til gutt.

Arve.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Mar 2007 - 13:56

Arve

Nope , ikke postmannen. Tror det er sjefen, mye overtid en stund ifjor serru´ ...hehe
Til Toppen Go down
Markus Vesala
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Markus Vesala


Male
Antall Innlegg : 288
Age : 61
Localisation : Hamar
Registration date : 14.03.2007

Interiør - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Mar 2007 - 14:05

Det jeg liker med de nye vognene & bobilene uansett merke, er de lyse overflatene på benker og bord.



Interiør - Page 3 Below

Interiør - Page 3 ELLIOT_Garage_P_(5)

Elliot Garage P Bobil 2006







Interiør - Page 3 DETHLEFFS_FORTERO_A_6975_DB_(9)

Dethleffs Fortero a 6975 bobil 2006







Interiør - Page 3 ELMIA_NORVEI_05_(285)

Eifelland Deseo campingvogn 2006






Interiør - Page 3 ELMIA_NORVEI_05_(307)

Eifelland Holliday 495 TF campingvogn 2006






Interiør - Page 3 ELMIA_NORVEI_05_(439)

Knaus Azur 750 FU campingvogn 2006


Sist endret av den Lør 17 Mar 2007 - 14:09, endret 1 gang
Til Toppen Go down
http://home.online.no/~anttjoha/index.cfm
Gjest
Gjest




Interiør - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Mar 2007 - 14:06

Bubbe...

Var for noen år siden oppe på en høy topp der i nærheten du bor... kan ikke skjønne annet enn at det må bli rett over fjorden for deg....


Så har jeg jo campet litt i vølstaskogen, men det er jo sandnes...


Vegard
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Mar 2007 - 14:08

Vegard skrev:
Bubbe...

Var for noen år siden oppe på en høy topp der i nærheten du bor... kan ikke skjønne annet enn at det må bli rett over fjorden for deg....


Så har jeg jo campet litt i vølstaskogen, men det er jo sandnes...


Vegard

Du...den toppen heter sikkert Dalsnuten og ligger rett over fjorden ja....

Vølstadskogen ja, er en kjempefin plass absolut å anbefale. Familien fra Østlandet har bodd mye der når de har vært denne veien.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Mar 2007 - 14:10

Vegard

Eventuellt Lifjell, der står det en Telemast på toppen. Ser den fra Stuevinduet.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Mar 2007 - 14:15

Bubbe

Jeg mener det var dalsnuten... vi gikk opp litt fra baksiden... men er det ikke ei mast oppå der og av noe slag, eller husker jeg feil???

mener vi kjørte mot dale, men holdt mot høyre, og parkerte liksom litt på baksiden av fjellet

Vegard
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Mar 2007 - 14:16

Bubbe

to flotte tvillinger det der.... To jenter??

Vegard
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Mar 2007 - 14:18

Vegard skrev:
Bubbe

Jeg mener det var dalsnuten... vi gikk opp litt fra baksiden... men er det ikke ei mast oppå der og av noe slag, eller husker jeg feil???

mener vi kjørte mot dale, men holdt mot høyre, og parkerte liksom litt på baksiden av fjellet

Vegard

Da har du vært på Dalsnuten ja, kjempeutsikt. Neste gang du er denne vegen skal du ta turen til Lifjell.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Mar 2007 - 14:20

Vegard skrev:
Bubbe

to flotte tvillinger det der.... To jenter??

Vegard

To jenter ja. Så det kan bli stritt for poden på 5 år å hanskes med 3 søstre.....hehe.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Mar 2007 - 14:26

Bubbe

jeg har i alle år fryktet mine to jenter pluss kona med hver sin "uke", på rekke og rad... men må si de er svært greie, og lite nøkker...

Det kan ta litt tid for en mann å komme seg på badet, men jeg har reservert noen minutter på morran, og sagt at det klokkeslettet er alt jeg krever... og det går greit...

Vegard
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Mar 2007 - 14:30

king king Gratulerer Bubbe to flotte små nøster det der, stakkars store bror når de tar over he he

Morten
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Mar 2007 - 14:34

Morten t skrev:
king king Gratulerer Bubbe to flotte små nøster det der, stakkars store bror når de tar over he he

Morten

Takker sunny Alle synes synd på han ja.......hehe.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Mar 2007 - 16:10

Bubbe.

Jøss,er jo flere veier der du bor jo.Trodde det var et Oslo-fenomen jeg.

Arve.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Mar 2007 - 16:50

ARVE skrev:
Bubbe.

Jøss,er jo flere veier der du bor jo.Trodde det var et Oslo-fenomen jeg.

Arve.

Yes. Alle veier fører til meg...hehe. Neida..... her er det veier vettu´ , Norges 4. største by! Interiør - Page 3 6_15_8





Interiør - Page 3 Sig
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Interiør - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Mar 2007 - 16:52

Arve
Trodde du var på Bislingen jeg.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Interiør - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Interiør   Interiør - Page 3 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Interiør
Til Toppen 
Side 3 av 5Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 Similar topics
-
» INTERIØR

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: