CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Teppe fortelt

Go down 
3 posters
AvInnlegg
camperen

camperen


Male
Antall Innlegg : 12
Localisation : Porsgrunn
Registration date : 07.08.2010

Teppe fortelt Empty
PosteTema: Teppe fortelt   Teppe fortelt Icon_minitimeMan 23 Aug 2010 - 21:04

Hei, jeg venter på at forhandleren der jeg kjøpte vogna mi skal komme med et fortelt til meg. Hvordan er det med tepper? Følger det med bunn i forteltene, eller må jeg belage meg på å kjøpe inn dette?
Obs: det er snakk om brukt fortelt.

Hvor drar jeg for å finne dette billig?
Strømstad??
Eventuelle nettbutikker som er bra og rimelig?
Til Toppen Go down
EirikN
CARAVANER
CARAVANER
EirikN


Male
Antall Innlegg : 66
Age : 47
Localisation : Bergen
Registration date : 23.04.2009

Teppe fortelt Empty
PosteTema: Re: Teppe fortelt   Teppe fortelt Icon_minitimeMan 23 Aug 2010 - 21:43

Det følger normalt ikke med teppe eller underlag til fortelt når man kjøper det. Kjøper du brukt telt, hender det jo du får teppet med fra tidligere eier.

Sjekket priser i Strømstad på Kama Fritid der, men de lå ikke så veldig langt unna i pris i forhold til her i Norge på Bolon teppene ihvertfall. Så de hadde en annen variant som var litt rimeligere.
Om det er Bolon du skal ha, så sparer du ikke så mye på å handle det der, med mindre du allerede skal over for å handle bacon eller noe:-)

Ellers har Camping Svensson "litt" lenger nede i Sverige helt annet utvalg og priser. Du finner katalogen på nettet.
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Teppe fortelt Empty
PosteTema: Re: Teppe fortelt   Teppe fortelt Icon_minitimeMan 23 Aug 2010 - 21:48

Teppene er ikke så dyre her hjemme. Hvis du ikke først er der så hadde jeg i hvertfall ikke reist kun for å kjøpe det. Ikke om man så bor i Halden tror jeg det lønner seg Smile
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Teppe fortelt Empty
PosteTema: Re: Teppe fortelt   Teppe fortelt Icon_minitimeTir 24 Aug 2010 - 21:08

Thomas skrev:
Teppene er ikke så dyre her hjemme. Hvis du ikke først er der så hadde jeg i hvertfall ikke reist kun for å kjøpe det. Ikke om man så bor i Halden tror jeg det lønner seg Smile
Mange fine tepper her!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Teppe fortelt Empty
PosteTema: Re: Teppe fortelt   Teppe fortelt Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Teppe fortelt
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Nytt teppe
» Fortelt
» fortelt
» Bag til fortelt
» Slå opp fortelt! :(

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: FORTELT-
Gå Til: