CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Audio / Video overføring fra spikertelt

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Harald-
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Harald-

Male
Antall Innlegg : 328
Registration date : 21.07.2010

Audio / Video overføring fra spikertelt Empty
PosteTema: Audio / Video overføring fra spikertelt   Audio / Video overføring fra spikertelt Icon_minitimeSøn 23 Jan 2011 - 8:04

Har i dag en sattelittmottaker i spikertelt.
Denne er koblet til en scart "padde" med uttak av phonoplugger (AV) som går på TV inne i vogna.
DVS at jeg setter på ønsket kanal i spikertelt, og kan da se på samme kanal inne i vognen som i spikerteltet.

I dag har jeg phono kabel inn i gjennom vindu, noe som ikke er en god løsning.
Har sett etter inn/uttak med phonoplugger, men hittil ikke funnet noe.

Er det noen son har sett noe slikt?
Eller er løsningen å modifisere en som f.eks. er beregnet til strømuttak, ta bort stikk kontakten, montere en plate som dekker phonoplugger?

Her er en link som viser lignende strømuttak med antenne.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole

Male
Antall Innlegg : 13248
Registration date : 11.03.2007

PosteTema: Re: Audio / Video overføring fra spikertelt   Audio / Video overføring fra spikertelt Icon_minitimeSøn 23 Jan 2011 - 9:54

Hva med trådløs overføring? Very Happy

Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Audio / Video overføring fra spikertelt   Audio / Video overføring fra spikertelt Icon_minitimeSøn 23 Jan 2011 - 10:35

Digiality DAs 200 er en liten sender som jeg vet noen har brukt med godt resultat.

Ca 350 for sender, og noe rimeligere for en mottaker. 150-200 vil jeg tippe. Men husker ikke betegnelse på mottaker.

NB: Jeg har ikke brukt det så jeg vet ikke noe om kvalitet og funksjonalitet. Prisen er ikke så høy så kvalitet er vel i det samme området.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Audio / Video overføring fra spikertelt   Audio / Video overføring fra spikertelt Icon_minitimeSøn 23 Jan 2011 - 10:52

Link til produktene:

Se her: Net-On-Net

OBS Net-On-Net er vel ikke kjent for god kundeservice og bestandig å følge norske lover. Vurder selv.
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Audio / Video overføring fra spikertelt   Audio / Video overføring fra spikertelt Icon_minitime

Til Toppen Go down

Audio / Video overføring fra spikertelt
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Spørsmål om! Foto behandling! lagring, overføring osv!
» Værstasjon til bruk i vogna - overføring av info over IP
» Spikertelt
» Spikertelt
» spikertelt