CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Starcamp Futura

Go down 
+3
T_Rex
Jan Ole
Greger
7 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
Greger




Male
Antall Innlegg : 19
Age : 50
Localisation : Førde
Registration date : 16.12.2008

Starcamp Futura Empty
PosteTema: Starcamp Futura   Starcamp Futura Icon_minitimeTir 15 Feb 2011 - 10:58

Hei er det noen som har erfaring med starcamp Futura?
Vurderer å bestille fra the UK http://www.starcamp.co.uk/futura.php
fikk svar på e-post at det blir £47 i frakt og 4 dager leveringstid.

MVH
Greger
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Starcamp Futura Empty
PosteTema: Re: Starcamp Futura   Starcamp Futura Icon_minitimeTir 15 Feb 2011 - 12:32

Bare med forrige Magnum, den er jeg godt fornøyd med. Laughing

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Starcamp Futura Empty
PosteTema: Re: Starcamp Futura   Starcamp Futura Icon_minitimeTir 15 Feb 2011 - 14:31

€297 og €47 i frakt blir vel ca 2800-2900, + mva og gebyr til posten for tollbehandling, det blir kanskje ikke mange kronene å spare?


Sist endret av JanP den Lør 23 Jul 2011 - 19:23, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Greger




Male
Antall Innlegg : 19
Age : 50
Localisation : Førde
Registration date : 16.12.2008

Starcamp Futura Empty
PosteTema: Re: Starcamp Futura   Starcamp Futura Icon_minitimeOns 16 Feb 2011 - 5:15

Ja Jan Ole, har høyrt og lest go ord om Magnum. Og snakket med Truls.
Men har ikkje lest eller høyrt så mykje om Futura.

Og JanP, ikkje så veldig mykje å spare. Men da har vi teltet i hende faktisk før sesongen starter for fullt, og så er de bare å tusle en tur i posten for å hente det Smile

Og skulle jo egentlig hatt det i går ;-) Vente er en dyd eg ikkje har...... Very Happy Very Happy



Greger
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Starcamp Futura Empty
PosteTema: Re: Starcamp Futura   Starcamp Futura Icon_minitimeOns 16 Feb 2011 - 6:49

Kom tilbake med info om hvilke kostnader det ble til slutt, da. Interessant å vite for oss som ikke er så vant til å handle på nett. Starcamp Futura 258774

Som du sier; det er jo bare å tusle ned på posten! Tenkte å kjøpe fra de i fjor, men fant ingen info om at de sendte til Norge. Derfor ble Jønkøping og Jonas istedet.
Til Toppen Go down
T_Rex
CARAVANER
CARAVANER
T_Rex


Antall Innlegg : 105
Registration date : 27.05.2008

Starcamp Futura Empty
PosteTema: Re: Starcamp Futura   Starcamp Futura Icon_minitimeOns 16 Feb 2011 - 10:25

Jeg har også lurt litt på å bestille dette fra UK, men hvilken forhandler har du hatt kontakt med der borte? Jeg sendte en mail til Bowen Awnings men har ikke fått svar enda. Det kan kanskje være lurt å finne en forhandler som kan trekke fra engelsk moms (20%) ved export. Du får selvfølgelig lagt på norsk moms uansett når den kommer til Norge, også på frakta tror jeg.

Per
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Starcamp Futura Empty
PosteTema: Re: Starcamp Futura   Starcamp Futura Icon_minitimeOns 16 Feb 2011 - 11:35

Fant ikke info om export til norge hverken i england eller Holland (tror det er der) på produsentens hjemmeside i fjor høst.

Ble derfor til at jeg bestillte fra Jonas på http://campingtillbehör.se/index.asp

En hyggelig og hjelpsom mann. Han tenkte på å åpne butikk i norge også, men det ble ikke helt enkelt å gjøre det. Jeg skal allikevel til sverige, og betaler litt for å få det sendt til Strømstad. Eventuellt til Storlien, som er kort vei herfra.

Skulle kjøpe dette hos Kamafritid i Strømstad i fjor, men de teltene som de hadde bestillt ble revet bort i løpet av kort tid. Og produksjonen var avsluttet. 2011-modell er noe forbedret.

Pris er atskillig lavere hos Jonas enn hos fritidsspesialisten så da ble det slik for oss.
Til Toppen Go down
Greger




Male
Antall Innlegg : 19
Age : 50
Localisation : Førde
Registration date : 16.12.2008

Starcamp Futura Empty
PosteTema: Re: Starcamp Futura   Starcamp Futura Icon_minitimeOns 16 Feb 2011 - 20:57

Sendte en forespørsel til Campingtilbehør om det var mulig og sende til Norge og her er svaret...


Hej Greger.
Vad trevligt att du är intresserad av våra resetält.

Både Magnum och Futura är 2 mycket populära modeller som vi säljer bra av.

Tyvärr så kommer årets första leverans inte hem förrän i slutet av Mars.

Vi jobbar på möjligheterna att skicka till Norge,men det är inte klart än.
Hoppas att kunna göra det inom kort.

Ha det bra.

Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Starcamp Futura Empty
PosteTema: Re: Starcamp Futura   Starcamp Futura Icon_minitimeOns 16 Feb 2011 - 21:13

Greger: om det er noe du lurer på så er Jonas på forumet nå. (Campingoutlet.se)
Til Toppen Go down
Greger




Male
Antall Innlegg : 19
Age : 50
Localisation : Førde
Registration date : 16.12.2008

Starcamp Futura Empty
PosteTema: Re: Starcamp Futura   Starcamp Futura Icon_minitimeOns 16 Feb 2011 - 21:35

Den er grei, men har vel fått et svar fra dei, om ikkje det eg ønsket kansje Smile
Så da er det bare å vurdere om en skal vente på søta bror eller handle i UK.
Var veldig sugen på å få det i hende før sesongen starter....

Greger
Til Toppen Go down
T_Rex
CARAVANER
CARAVANER
T_Rex


Antall Innlegg : 105
Registration date : 27.05.2008

Starcamp Futura Empty
PosteTema: Re: Starcamp Futura   Starcamp Futura Icon_minitimeTor 17 Feb 2011 - 0:56

Jeg fikk en mail tilbake fra Bowen Awning hvor det bl.a. sto flg: 'The extra price for shipping to Norway is £65 - making a total of £290. We may be able to supply Excluding VAT which would be £242, will have to check with our VAT people'
Dette vil vel bli ca 3100 i norske inkludert norsk moms og ca tollgebyr etter en kurs på 9.40, forutsatt at de trekker fra engelsk moms, hvis ikke blir det ca 3700. Dette er for Magnum 390 teltet og levert hjemsted.
Til Toppen Go down
Greger




Male
Antall Innlegg : 19
Age : 50
Localisation : Førde
Registration date : 16.12.2008

Starcamp Futura Empty
PosteTema: Re: Starcamp Futura   Starcamp Futura Icon_minitimeTor 17 Feb 2011 - 10:06

Dette svaret fikk eg denne veka ang frakt. Spurde ikkje om moms, kjekt om du får svar på momsen.

Many thanks for your email.
The extra price for shipping to Norway is £43
If you wish to order, please use our online shop:
http://shop.bowenawnings.co.uk/index.php?cat=doremaporchlight
and we will add the extra for the shipping when we process your card details, when we send the order
Despatch is immediate and takes 4 days to arrive at your address, but we do not have these in stock until 28/2/11
Best wishes


Jeff
Anglia Awnings
01787 882277
www.bowenawnings.co.uk
On 14 Feb 2011, at 09:25, greger.nyheim@enivest.net wrote:

Greger

Til Toppen Go down
T_Rex
CARAVANER
CARAVANER
T_Rex


Antall Innlegg : 105
Registration date : 27.05.2008

Starcamp Futura Empty
PosteTema: Re: Starcamp Futura   Starcamp Futura Icon_minitimeTor 17 Feb 2011 - 11:08

Hmm, rart at det skulle skille 22£ på frakta da, er det 390 eller 260 du har forhørt deg om?
Til Toppen Go down
Greger




Male
Antall Innlegg : 19
Age : 50
Localisation : Førde
Registration date : 16.12.2008

Starcamp Futura Empty
PosteTema: Re: Starcamp Futura   Starcamp Futura Icon_minitimeTor 17 Feb 2011 - 11:50

Har uansett bestilt nå i dag frå http://shop.bowenawnings.co.uk/index.php?cat=doremaporchlight , så kjem med meir info.

Bestilte sefølgelig feil, Magnum. Vil ha Futura. Men sende en epost om dei kan ordne det, så vi får se

Greger
Til Toppen Go down
Greger




Male
Antall Innlegg : 19
Age : 50
Localisation : Førde
Registration date : 16.12.2008

Starcamp Futura Empty
PosteTema: Re: Starcamp Futura   Starcamp Futura Icon_minitimeFre 18 Feb 2011 - 16:35

Glamelding :-)
Sitat fra e-post i dag

Hi

Many thanks for your email. Our apologies for the delay - we have just been informed that we can supply you without adding the VAT in the UK


This means the total - including shipping to Norway - for the Futura 390 Charcoal/Grey is £297


Copy of your invoice is attached

Best wishes

Jeff
Anglia Awnings
01787 882277
www.bowenawnings.co.uk

Jepp dette blir bare lekkert



Very Happy cheers

Greger
Til Toppen Go down
T_Rex
CARAVANER
CARAVANER
T_Rex


Antall Innlegg : 105
Registration date : 27.05.2008

Starcamp Futura Empty
PosteTema: Re: Starcamp Futura   Starcamp Futura Icon_minitimeFre 18 Feb 2011 - 18:04

Jada. jeg fikk en lignende mail også idag:

'..we have just been informed that we can supply you without adding the VAT in the UK. This means the total - including shipping to Norway - for the Magnum 390 is £242'

Dette skulle etter dagens kurs og tollkurs bli ca 2793 i norske pluss et tollgebyr som jeg ikke aner er på dette beløpet. Men hvis det er rundt 300 havner prisen på ca kr. 3100,-

Per
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Starcamp Futura Empty
PosteTema: Re: Starcamp Futura   Starcamp Futura Icon_minitimeFre 18 Feb 2011 - 18:52

Da er ikke prisen hos campingoutlet.se noe å klage på ihvertfall.

Med 150 i frakt til f.eks Strömstad på 150 sek blir prisen godt under 4000, og da omtrent det samme som dere får det fra England. Riktignok levert på døra.

Håper at det ikke blir noe tull med leveransene deres!
Til Toppen Go down
Campingoutlet.se
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER
Campingoutlet.se


Antall Innlegg : 25
Registration date : 20.07.2010

Starcamp Futura Empty
PosteTema: Re: Starcamp Futura   Starcamp Futura Icon_minitimeFre 18 Feb 2011 - 22:00

JanP skrev:
Da er ikke prisen hos campingoutlet.se noe å klage på ihvertfall.

Med 150 i frakt til f.eks Strömstad på 150 sek blir prisen godt under 4000, og da omtrent det samme som dere får det fra England. Riktignok levert på døra.

Håper at det ikke blir noe tull med leveransene deres!

På de vi säljer så tillkommer det ingen tull til Norge.

Vi gör vårt bästa för att kunna hålla ett bra pris på både tält og leveranser som är vår storhet.

Just nu så väntar vi på vårt nya avtal på norgeleveranser från DHL og jag hoppas att vi kan bli konkurrenkraftiga även där.

Vår fina service får ni på köpet Smile

//Jonas
Til Toppen Go down
http://campingtillbehör.se/
T_Rex
CARAVANER
CARAVANER
T_Rex


Antall Innlegg : 105
Registration date : 27.05.2008

Starcamp Futura Empty
PosteTema: Re: Starcamp Futura   Starcamp Futura Icon_minitimeLør 19 Feb 2011 - 0:30

Sitat :
Da er ikke prisen hos campingoutlet.se noe å klage på ihvertfall.
Neida, prisen på Campingoutlet er ikke så verst, men skulle jeg regnet inn kjøring til Sverige for å hente blir det kostbart likevel i mitt tilfelle. Sendte forøvrig forespørsel på mail dit 2 ganger for et par-tre uker siden dit, men fikk aldri noe svar, så derfor begynte jeg å se andre steder.

Campingoutlet.se skrev:
På de vi säljer så tillkommer det ingen tull til Norge.
Toll er det kanskje ikke til Norge, men betyr dette at det trekkes fra svensk moms ved utførsel til Norge?
Til Toppen Go down
Campingoutlet.se
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER
Campingoutlet.se


Antall Innlegg : 25
Registration date : 20.07.2010

Starcamp Futura Empty
PosteTema: Re: Starcamp Futura   Starcamp Futura Icon_minitimeLør 19 Feb 2011 - 9:13

T_Rex skrev:
Sitat :
Da er ikke prisen hos campingoutlet.se noe å klage på ihvertfall.
Neida, prisen på Campingoutlet er ikke så verst, men skulle jeg regnet inn kjøring til Sverige for å hente blir det kostbart likevel i mitt tilfelle. Sendte forøvrig forespørsel på mail dit 2 ganger for et par-tre uker siden dit, men fikk aldri noe svar, så derfor begynte jeg å se andre steder.

Campingoutlet.se skrev:
På de vi säljer så tillkommer det ingen tull til Norge.
Toll er det kanskje ikke til Norge, men betyr dette at det trekkes fra svensk moms ved utførsel til Norge?

Hej T_Rex.
Det var mycket märkligt att du inte har fått svar på mail.

Vi är väldigt noga med att svara på ALLA mail inom 12 timmar (oftast mycket snabbare)och det är en sak som våra kunder uppskattar väldigt.

//Jonas



Til Toppen Go down
http://campingtillbehör.se/
Gjest
Gjest




Starcamp Futura Empty
PosteTema: Re: Starcamp Futura   Starcamp Futura Icon_minitimeLør 19 Feb 2011 - 21:03

T_Rex skrev:

Neida, prisen på Campingoutlet er ikke så verst, men skulle jeg regnet inn kjøring til Sverige for å hente blir det kostbart likevel i mitt tilfelle. Sendte forøvrig forespørsel på mail dit 2 ganger for et par-tre uker siden dit, men fikk aldri noe svar, så derfor begynte jeg å se andre steder.


Ved all epost der du vil vite status: kryss av for leveringsbekreftelse og lesebekreftelse (I f.eks MS Outlook).
Da får du kvittering på at epost er levert, og mottaker får opp en boks der ham bees om å krysse av at han har mottatt og lest din forespørsel

Enkelt og skap er null irritasjon om du er i tvil om epost er sent. Vær obs på at lesbekreftelse er frivillig hos mottaker!
Til Toppen Go down
T_Rex
CARAVANER
CARAVANER
T_Rex


Antall Innlegg : 105
Registration date : 27.05.2008

Starcamp Futura Empty
PosteTema: Re: Starcamp Futura   Starcamp Futura Icon_minitimeLør 19 Feb 2011 - 21:20

JanP skrev:
T_Rex skrev:

Neida, prisen på Campingoutlet er ikke så verst, men skulle jeg regnet inn kjøring til Sverige for å hente blir det kostbart likevel i mitt tilfelle. Sendte forøvrig forespørsel på mail dit 2 ganger for et par-tre uker siden dit, men fikk aldri noe svar, så derfor begynte jeg å se andre steder.


Ved all epost der du vil vite status: kryss av for leveringsbekreftelse og lesebekreftelse (I f.eks MS Outlook).
Da får du kvittering på at epost er levert, og mottaker får opp en boks der ham bees om å krysse av at han har mottatt og lest din forespørsel

Enkelt og skap er null irritasjon om du er i tvil om epost er sent. Vær obs på at lesbekreftelse er frivillig hos mottaker!
Joda jeg er klar over den, pleier å bruke dette selv, men etter overgang til ny maskin etter nyttår har nok ikke alle 'fin-instillinger' blitt ferdig konfigurert.

Forøvrig så ble disse mailene sendt herfra den 29.1 kl. 12.02 til 'jonas.camping(at)live(dot)se' uten svar. Ny mail ble sendt den 30.1 kl.12.09 på 'info(at)campingoutlet(dot)se', heller ikke svar på denne. Begge er sendt fra en 'online(dot)no' adresse. Det kan jo også være noe på mottakers side som kan ha stoppet disse.

Per
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Starcamp Futura Empty
PosteTema: Re: Starcamp Futura   Starcamp Futura Icon_minitimeLør 19 Feb 2011 - 22:18

Jeg stoler aldri 100% på e-post, men det er meg. Som regel kommer det frem, men 100% sikker kan en aldri være. Send en på nytt og se om den kommer frem, han nevnte i fjor høst at han skulle prøve å få til salg i Norge. Og prisene er ikke mye å si på. Og selvsagt betaler du ikke svensk moms, bare norsk.

Send en forespørsel og spør om når og hvordan han ev. kan levere her på berget. Og om han kan levere hit så tror jeg kanskje at det er enklere med mulige reklamasjoner med en (nesten) lokal leverandør enn en i utlandet. Ikke sikkert, men ikke umulig.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Starcamp Futura Empty
PosteTema: Re: Starcamp Futura   Starcamp Futura Icon_minitimeLør 19 Feb 2011 - 23:42

Og her går handelen livlig ser jeg. Hva gjør man vel ikke for å spare noen 100 lapper. Rote det til med svensk moms og norsk moms, leveranse kostnader og ja jeg vet ikke hva. Og at det skal være så enkelt å drive butikk at man gratis bare skal lage seg en brukerkonto på et forum og sette igang, er nok mer enn jeg forstår. Om det er vanskelig og komme i kontakt med noen når man ønsker og kjøpe, kan man vel fort regne ut hvor vanskelig det blir når noe skal klages på.
Jonas: Akkurat hva slags service er det dere gir som er så kjempebra?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Starcamp Futura Empty
PosteTema: Re: Starcamp Futura   Starcamp Futura Icon_minitimeSøn 20 Feb 2011 - 0:17

For en tid siden kjørte jeg litt hardt på dette med forhandlere og forumet. Jeg foreslo da for de som drifter forumet at vi minimum burde ha dette som krav til forhandlere som ønsker å selge ved hjelp av forumet:

Forhandlere som ønsker å reklamere for sine produkter skal fremstå med fullt navn og bedriftens logo som bilde. Signaturfelt skal inneholde bedriftens adresse, telefonnr, e-post adresse samt link til hjemmeside.

Men dette er de tydeligvis motstander av.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Starcamp Futura Empty
PosteTema: Re: Starcamp Futura   Starcamp Futura Icon_minitimeSøn 20 Feb 2011 - 13:19

Tom RS skrev:
For en tid siden kjørte jeg litt hardt på dette med forhandlere og forumet. Jeg foreslo da for de som drifter forumet at vi minimum burde ha dette som krav til forhandlere som ønsker å selge ved hjelp av forumet:

Forhandlere som ønsker å reklamere for sine produkter skal fremstå med fullt navn og bedriftens logo som bilde. Signaturfelt skal inneholde bedriftens adresse, telefonnr, e-post adresse samt link til hjemmeside.

Men dette er de tydeligvis motstander av.
ja vi gjør alt vi kan for å bremse utviklingen, og å ignorere alle gode forslag lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Starcamp Futura Empty
PosteTema: Re: Starcamp Futura   Starcamp Futura Icon_minitimeSøn 20 Feb 2011 - 14:25

ja! Det ser jo slik ut når det ikke skjer noe!
Til Toppen Go down
T_Rex
CARAVANER
CARAVANER
T_Rex


Antall Innlegg : 105
Registration date : 27.05.2008

Starcamp Futura Empty
PosteTema: Re: Starcamp Futura   Starcamp Futura Icon_minitimeSøn 20 Feb 2011 - 19:36

Tom RS skrev:
Og her går handelen livlig ser jeg. Hva gjør man vel ikke for å spare noen 100 lapper. Rote det til med svensk moms og norsk moms, leveranse kostnader og ja jeg vet ikke hva
Vel, jeg vet ikke helt hva som ble rotet til her, men jeg synes det er ganske vesentlig å få fram totalkostnader når man handler fra utlandet, uansett hvem det måtte være fra. Om en forhandler kan trekke fra moms på utførsel betyr det også endel for sluttsummen her. Likeså fraktkostnader, enten man må betale for å få varer sendt eller kjører halve Norden rundt er vel egentlig likegyldig, det som betyr noe er hva det koster totalt å få varen i hus. Det var nå midt poeng her da, ikke å kludre til noe.

Per
Til Toppen Go down
Greger




Male
Antall Innlegg : 19
Age : 50
Localisation : Førde
Registration date : 16.12.2008

Starcamp Futura Empty
PosteTema: Re: Starcamp Futura   Starcamp Futura Icon_minitimeSøn 20 Feb 2011 - 19:45

T_Rex skrev:
Tom RS skrev:
Og her går handelen livlig ser jeg. Hva gjør man vel ikke for å spare noen 100 lapper. Rote det til med svensk moms og norsk moms, leveranse kostnader og ja jeg vet ikke hva
Vel, jeg vet ikke helt hva som ble rotet til her, men jeg synes det er ganske vesentlig å få fram totalkostnader når man handler fra utlandet, uansett hvem det måtte være fra. Om en forhandler kan trekke fra moms på utførsel betyr det også endel for sluttsummen her. Likeså fraktkostnader, enten man må betale for å få varer sendt eller kjører halve Norden rundt er vel egentlig likegyldig, det som betyr noe er hva det koster totalt å få varen i hus. Det var nå midt poeng her da, ikke å kludre til noe.

Per

Enig, er sikkert ikkje alle som har en fin dag i dag.....

Greger
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Starcamp Futura Empty
PosteTema: Re: Starcamp Futura   Starcamp Futura Icon_minitimeSøn 20 Feb 2011 - 20:13

T_Rex: jeg skal ikke kjøre halve Norden rundt. Jeg skal til Strømstad eller i de traktene i påska og får det sendt dit. Eller jeg kunne ha fått det sendt til Storlien, som er en 1times kjøring herfra. Og der er jeg 1 gang hver andre måned eller så. Og sånn blir det for meg, det var ikke verre enn det.

Og det som TomRS mener er nok i en annen gate enn dagsformen.

Om du leser det som Jonas skriver så er det selvsagt ikke å betale både svensk og norsk moms. Nok om dette fra meg.
Til Toppen Go down
Greger




Male
Antall Innlegg : 19
Age : 50
Localisation : Førde
Registration date : 16.12.2008

Starcamp Futura Empty
PosteTema: Re: Starcamp Futura   Starcamp Futura Icon_minitimeSøn 20 Feb 2011 - 21:04

Lurer på hvorfor dere skal kjøpe Magnum VS Futura.
Er det noe eg har gått glipp av?
Det eg leser er at dei stort sett er like bortsett fra at Magnum har 240dybde og Futura 250dybde.
Så er det en liten prisforskjell og litt på utseende.
Er det tilgjengelighet?

Eg kjøper i UK fordi eg ikkje får tak i slike telt rundt om her.¨
Og spare litt er jo ikkje dumt. kan i allefall kjøpe meg ei heilt grei XO for det eg sparer Very Happy

Ha en fine kveld

Greger
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Starcamp Futura Empty
PosteTema: Re: Starcamp Futura   Starcamp Futura Icon_minitimeSøn 20 Feb 2011 - 21:22

Syns Magnum er penere, de centimeterene merker du ikke allikevel.
Rolling Eyes Rolling Eyes

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
T_Rex
CARAVANER
CARAVANER
T_Rex


Antall Innlegg : 105
Registration date : 27.05.2008

Starcamp Futura Empty
PosteTema: Re: Starcamp Futura   Starcamp Futura Icon_minitimeSøn 20 Feb 2011 - 21:29

Akkurat det med momsen var faktisk litt uklart for meg i forhold til å handle i Sverige, men da er det avklart. Akkurat det med lang kjøring var kun ment i forhold til egne utgifter, ikke misforstå det.

Uansett, nå får vi håpe vi alle blir fornøyde med teltene våre, samme hvor de kommer fra Wink. Det er nå takket være dette forumet at ihvertfall vi ble hekta på dette teltet. Vi valgte Magnum for det falt best i smak for oss. Gleder meg veldig til å teste det. Utfra erfaringene her tror jeg det blir bra. At det veier lite skader jo heller ikke.

Per
Til Toppen Go down
Greger




Male
Antall Innlegg : 19
Age : 50
Localisation : Førde
Registration date : 16.12.2008

Starcamp Futura Empty
PosteTema: Re: Starcamp Futura   Starcamp Futura Icon_minitimeSøn 20 Feb 2011 - 21:30

Jan Ole skrev:
Syns Magnum er penere, de centimeterene merker du ikke allikevel.
Rolling Eyes Rolling Eyes

Den er grei, lurte på om det var noe i konstruksjonen eller noe annet lurt.
Ser at på nye Magnum og Futura er det med tettelist mot vognvegg.
Er ikkje det på "gamle" Magnum/ Futura??

Greger
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Starcamp Futura Empty
PosteTema: Re: Starcamp Futura   Starcamp Futura Icon_minitimeSøn 20 Feb 2011 - 21:39

Nei, største svakheten på gamle Magnum er tettingen mot vogna. Står gjerne å blafrer i vinden.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Sponsored content





Starcamp Futura Empty
PosteTema: Re: Starcamp Futura   Starcamp Futura Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Starcamp Futura
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Starcamp Magnum
» Doréma/Starcamp Fortelt fra Sverige?
» Selges kr 700 Starcamp Magnum 260 lettevektstelt

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: FORTELT-
Gå Til: