CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Campingferie.dk Tur til Jukkasjärvi 2012.

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Lc120
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Lc120

Antall Innlegg : 546
Registration date : 07.09.2011

Campingferie.dk Tur til Jukkasjärvi 2012. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Campingferie.dk Tur til Jukkasjärvi 2012.   Campingferie.dk Tur til Jukkasjärvi 2012. - Page 2 Icon_minitimeTor 20 Sep 2012 - 20:47

janp skrev:
Sverre tar utfordringene på strak arm. Ingen Bjøler for lten og ingen er for stor. Unntatt 790 som sitter med gjørma oppunder buken.

ler ler ler ler
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp

Antall Innlegg : 3185
Registration date : 19.01.2012

PosteTema: Re: Campingferie.dk Tur til Jukkasjärvi 2012.   Campingferie.dk Tur til Jukkasjärvi 2012. - Page 2 Icon_minitimeTor 20 Sep 2012 - 20:51

Så så, noen ganger blir det vel tungt. Ingen grunn til å ødelegge bilen for å få opp andres vogner.

Husk mine ord, du har jo sett hva flygende tauestropper kan gjøre med bilen! Kanskje gliset er stivnet i morgen.

Frode er vel mannen for de store løftene, han får fylle opp tanken med de siste 40 liter hydraulikkolje så skal Hyndaj'n og Bjølla bli med begge to på en gang vil jeg tro, uten for mye gass!
Til Toppen Go down
Lc120
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Lc120

PosteTema: Re: Campingferie.dk Tur til Jukkasjärvi 2012.   Campingferie.dk Tur til Jukkasjärvi 2012. - Page 2 Icon_minitimeTor 20 Sep 2012 - 20:59

janp skrev:
Så så, noen ganger blir det vel tungt. Ingen grunn til å ødelegge bilen for å få opp andres vogner.

Husk mine ord, du har jo sett hva flygende tauestropper kan gjøre med bilen! Kanskje gliset er stivnet i morgen.

Frode er vel mannen for de store løftene, han får fylle opp tanken med de siste 40 liter hydraulikkolje så skal Hyndaj'n og Bjølla bli med begge to på en gang vil jeg tro, uten for mye gass!

He he ja husker den smellen godt,men det var med et sånn bedritent fjærende tau som atpå til var spleiset av Pelle og Proffen.Skulle jo egentlig ha skjønt det,de får ikke til så mye..

Må nok bruke det grønne som ligger baki bilen min,det som jeg brukte når du sto fast Shocked .Eller har du fortrengt det også.
Skal nok få både den Terracan eller hva den heter og bjølla opp,skal du se.(Men skal bruke litt list å lempe skjønner du)
Må sikkert ordne det slik at jeg får litt mere marktrykk på Lotta......sier ikke mere om den saken.
Men å sitte i en bil med dress og dress sko passer ikke helt når du har gjørme opp til navene på bilen...Var litt av et syn kan dere tro. Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Ble fin bilen nå JanP.....
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp

Antall Innlegg : 3185
Registration date : 19.01.2012

PosteTema: Re: Campingferie.dk Tur til Jukkasjärvi 2012.   Campingferie.dk Tur til Jukkasjärvi 2012. - Page 2 Icon_minitimeTor 20 Sep 2012 - 21:09

Her ble det internt, gitt.

Over til Jukasjärvi 2013!! Vi venter i spenning. Oppdateres jevnlig, tror jeg!
Til Toppen Go down
Lc120
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Lc120

PosteTema: Re: Campingferie.dk Tur til Jukkasjärvi 2012.   Campingferie.dk Tur til Jukkasjärvi 2012. - Page 2 Icon_minitimeTor 20 Sep 2012 - 21:12

ler
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO

Male
Antall Innlegg : 2903
Registration date : 16.08.2008

PosteTema: Re: Campingferie.dk Tur til Jukkasjärvi 2012.   Campingferie.dk Tur til Jukkasjärvi 2012. - Page 2 Icon_minitimeFre 21 Sep 2012 - 7:51

Larvik - Uvdal - Vøringsfossen - Hardanger - Røldal - Haukeli og enten over Hovden til Kristiansand eller tilbake til Larvik kunne jo være en vinterrute å prøve seg på for ivrige dansker. Det blir jo Hardangervidda rundt. De har jo vært på tur i Telemark på vinteren før.

Om noen sender dette tipset kan de jo også fortelle at det ikke er så bra å komme med fergen til Larvik på fredag ettermiddag Wink
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Campingferie.dk Tur til Jukkasjärvi 2012.   Campingferie.dk Tur til Jukkasjärvi 2012. - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down

Campingferie.dk Tur til Jukkasjärvi 2012.
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2