CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Hva kan en forvente av 2kw?

Go down 
+9
Tasle
Oddvars
janp
Lc120
Johnny
Tobben
Jan Ole
ArneO
Jon76
13 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Knusse
CAMPER
CAMPER

Antall Innlegg : 39
Registration date : 28.10.2014

Hva kan en forvente av 2kw? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hva kan en forvente av 2kw?   Hva kan en forvente av 2kw? - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Jan 2015 - 13:51

Hei Tasle,
Er det sånn at man kan sette på strøm som primær varmekilde og så sette på gass og at den kun slår inn ved behov? Er det noe spesielt jeg må stille inn via betjeningspanelet eller er det bare å skru på gass i tillegg og så ordnes dette "selv"?
Til Toppen Go down
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle

Antall Innlegg : 1477
Registration date : 09.01.2008

PosteTema: Re: Hva kan en forvente av 2kw?   Hva kan en forvente av 2kw? - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Jan 2015 - 14:03

Hei Knusse,  det stemmer - i mi vogn med Alde.  Om jeg er litt treg med å slå av gassvarmen, så hører jeg det knepper når gassen slår inn igjen (+ en 12 V sirkulasjonspumpe), om det bare er kaldt nok.

Kan ikke huske om det er noe spesielt på panelet, bortsett fra at gassen må slås på med overlegg ved å aktivere gassvarme.  Bruke -> (høyrepil på panelet et par ganger til riktig symbol) og deretter "på".  Så kan den i prinsippet bare stå slik med gassen på, som da kobler ut og inn etter behov.

Men når det først er varmt nok så slår jeg gassen av siden den bare knepper inn og ut etter behov.  Behovet lar jeg strømmen ta seg av 100 % deretter.

Det ordner / passer seg selv, med andre ord.

Til Toppen Go down
Knusse
CAMPER
CAMPER

Antall Innlegg : 39
Registration date : 28.10.2014

PosteTema: Re: Hva kan en forvente av 2kw?   Hva kan en forvente av 2kw? - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Jan 2015 - 14:25

Da skjønner jeg, takk!
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Hva kan en forvente av 2kw?   Hva kan en forvente av 2kw? - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down

Hva kan en forvente av 2kw?
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2