| Campingplasser | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Robbo COMBI CAMPER
Antall Innlegg : 29 Registration date : 27.03.2011
| Tema: Campingplasser Søn 27 Mar 2011 - 14:10 | |
| Hei. Har nettopp kjøpt meg vogn og skal dra på vårres første lengre tur nå til sommern når vi skal til Kristiansand og dyreparken. I den forbindelsen vil vi gjerne ha noen tips om hvor man kan finne campingplasser som ikke er allt for dyre rundt kristiansand. Vi har fire unger i alderen 3 tom 6 år, så campingplassen skulle ha vært mest mulig barnevennlig og gjerne i nærheten av en strand. Håper dere som er litt mere bereist en det vi er, kan gi noen tips om hvor man kan finne de beste campingplassene til en billigst mulig penge. På forhånd takk. Ha en flott sommer alle sammen :-);-)
Mvh Fra lofoten | |
|
| |
Sten Rune Admin
Antall Innlegg : 15853 Age : 54 Localisation : Sande i Vestfold Registration date : 15.03.2007
| Tema: Re: Campingplasser Søn 27 Mar 2011 - 15:30 | |
| _________________ Sten Rune "Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti, men den vogna mi har je det godt i...." Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet) Chevrolet Suburban -95 | |
|
| |
Sten Rune Admin
Antall Innlegg : 15853 Age : 54 Localisation : Sande i Vestfold Registration date : 15.03.2007
| Tema: Re: Campingplasser Søn 27 Mar 2011 - 15:33 | |
| Velkommen forresten _________________ Sten Rune "Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti, men den vogna mi har je det godt i...." Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet) Chevrolet Suburban -95 | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Campingplasser Søn 27 Mar 2011 - 22:14 | |
| Ville ha anbefalt Skottevig camping, den er best. (men ikke billigst) Så det var ikke svar på spørsmålet ditt. Ligg unna Hamresanden, den har jeg ikke så mye tilovers for, og den er for dyr etter min smak. Vel, Tingsaker er grei, men det er litt tull med veien som deler plassen. Den er også ganske så skakk....... Min anbefaling er: Se om feriebudsjettet tåler Skottevig camping http://www.skottevik.no/forside.aspx |
|
| |
Lmc CARAVANER
Antall Innlegg : 118 Localisation : Hovdebygda, Ørsta Registration date : 19.01.2011
| Tema: Re: Campingplasser Man 28 Mar 2011 - 16:24 | |
| Skottevik camping er faktisk anske billig. 250 kroner inkl. Strøm er rimelig. Moysanden kostar 390 og den har vel heller ikkje basseng. Har vore på Moysanden, grei camping og supre sanitærforhold men kaotisk å finne plass då der ikkje var merka plassar. Eg hadde satsa på Skottevik! | |
|
| |
Lars Egil STATSMINISTER!!!
Antall Innlegg : 3858 Age : 52 Localisation : Bømlo Registration date : 20.06.2007
| Tema: Re: Campingplasser Man 28 Mar 2011 - 16:40 | |
| Vi bodde på Hamresanden (den nærmest veien) sist vi var på de trakter. Har forsåvidt ikke noe å utsette på plassen. Husker ikke prisen, men den ligger jo sentralt og greit i forhold til både dyrepark, sørlandsparken og byen. Vi var der sammen med gode venner, og så lenge infrastrukturen ellers er grei så var det enkelt å trives | |
|
| |
Åge P ROYAL CARAVANER
Antall Innlegg : 411 Age : 43 Localisation : Bergen Registration date : 11.09.2009
| Tema: Re: Campingplasser Man 28 Mar 2011 - 21:58 | |
| Beliggenheten på Hamresanden er bra. Men personlig syns eg det var dyrt der i forhold til standarden på plassen. Husker ikke helt men var tror vi betalte 320kr døgnet med strøm. I tillegg var det 20kr pr.dusj i lunket vann. Ville heller valgt Skottevik. | |
|
| |
tiny
Antall Innlegg : 11 Registration date : 06.07.2011
| Tema: Re: Campingplasser Søn 10 Jul 2011 - 23:33 | |
| Vi bodde på Hamresanden for 14 dager siden og var sånn passe fornøyd. Betalte vel drøye 300 kr dagen inkludert strøm. Barna storkoste seg med fin lekeplass, hoppepute og låneleker og ansiktsmaling.
Eneste minuset for vår del var plasseringen. Vi fikk plass nærmest gjerdet ved veien og var noe plaget av bilstøy. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Campingplasser | |
| |
|
| |
| Campingplasser | |
|