CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Vintertelt

Go down 
+4
Johnny
Jan
Sten Rune
Jan Ole
8 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Vintertelt - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Vintertelt   Vintertelt - Page 4 Icon_minitimeOns 9 Jan 2008 - 21:40

Vegard skrev:
May-Britt skrev:
Sten Rune

Der er jeg enig med deg........vi har hatt en del snøfall der vogna er vi og men har aldri opplevd at snøen raser av vinterteltet - bare på den ytterste delen..........og det gjør den ikke på noen av teltene rundt oss heller........isabella eller ikke.......

May-Britt

det vil aldri falle av annet enn den ytterste delen.... men dette skjer ofte, om det er snø på taket, og teltet varmes opp inni av sola på fine dager..... bare vent nå utover våren... men det betinger jo at teltet står rimelig mot sola, og ikke i skyggen.....

Det glir nå av uansett på den ytterste delen.......sol eller ikke virker det som så langt.......... men det er klart det blir noe annet når våren og solen kommer og dagtempen blir annerledes enn nå.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vintertelt - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Vintertelt   Vintertelt - Page 4 Icon_minitimeOns 9 Jan 2008 - 21:42

Vegard skrev:
May-Britt skrev:
Arve står på kanten på vogntaket og skyver det ned derfra han......... som regel så må jo snøen skyves av taket på vogna og.........

Når jeg tar av telt, dunker jeg bare opp i duken med neven fra innersiden av teltet...... det forsvinner raskt da....

Razz Razz Razz Razz blander meg ikke oppi det der........det kommer nå av på den måten vi gjør det og........ Razz Razz Razz
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vintertelt - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Vintertelt   Vintertelt - Page 4 Icon_minitimeOns 9 Jan 2008 - 21:45

May-Britt skrev:
Vegard skrev:
May-Britt skrev:
Arve står på kanten på vogntaket og skyver det ned derfra han......... som regel så må jo snøen skyves av taket på vogna og.........

Når jeg tar av telt, dunker jeg bare opp i duken med neven fra innersiden av teltet...... det forsvinner raskt da....

Razz Razz Razz Razz blander meg ikke oppi det der........det kommer nå av på den måten vi gjør det og........ Razz Razz Razz

Bare ikke bruk noe som kan lage rifte i duken så....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vintertelt - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Vintertelt   Vintertelt - Page 4 Icon_minitimeOns 9 Jan 2008 - 21:50

Vegard skrev:
May-Britt skrev:
Vegard skrev:
May-Britt skrev:
Arve står på kanten på vogntaket og skyver det ned derfra han......... som regel så må jo snøen skyves av taket på vogna og.........

Når jeg tar av telt, dunker jeg bare opp i duken med neven fra innersiden av teltet...... det forsvinner raskt da....

Razz Razz Razz Razz blander meg ikke oppi det der........det kommer nå av på den måten vi gjør det og........ Razz Razz Razz

Bare ikke bruk noe som kan lage rifte i duken så....

Er en sleik som er i bruk tror jeg..........
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vintertelt - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Vintertelt   Vintertelt - Page 4 Icon_minitimeOns 9 Jan 2008 - 22:36

Vegard skrev:
May-Britt skrev:
Arve står på kanten på vogntaket og skyver det ned derfra han......... som regel så må jo snøen skyves av taket på vogna og.........

Når jeg tar av telt, dunker jeg bare opp i duken med neven fra innersiden av teltet...... det forsvinner raskt da....

Vegard.

Yessss,sånn gjør jeg og.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vintertelt - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Vintertelt   Vintertelt - Page 4 Icon_minitimeSøn 13 Jan 2008 - 20:33

jkl skrev:
Rufus

Vil ikke anbefale deg å bruke innertaket!
Dette bomull taket vil samle fukt/kondens og ise til noe inn i grannskauen.......
.....smelte og dryppe på dagtid og bare være til irritasjon.

Uten innertak får du selvfølgelig også noe kondens, men det sitter på "plasttaket" og kan lett fjernes.

jkl

Nå har jeg brukt innertaket i en månedstid. Hittil har jeg bare positive erfaringer. Joda, det samler opp kondensen, men det ser jeg bare som en fordel. Den fuktigheten som finnes legger seg som små isperler nederst i taket. Tar en risteøvelse daglig så de faller på gulvet helt i ytterkant. Ser intet negativt som er verd å nevne.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Vintertelt - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Vintertelt   Vintertelt - Page 4 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Vintertelt
Til Toppen 
Side 4 av 4Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4
 Similar topics
-
» vintertelt
» Vintertelt
» Vintertelt, hva skal man kjøpe??
» Trio vintertelt til salgs
» Nytt Vintertelt från DWT

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: FORTELT-
Gå Til: