André ROYAL CARAVANER

Antall Innlegg : 506 Localisation : Bodø Registration date : 29.08.2008
 | Tema: Tips til feiring av 40 årsdag i ferien? Lør 2 Apr 2011 - 21:38 | |
| Litt rart spørsmål kanskje, men prøver likevel. Min bedre halvdel fyller 40 i løpet av ferien. På den tiden ser jeg for meg at vi er i Stockholm, eller Örebro. Hadde lyst til å gjøre litt ekstra ut av den dagen. Kunne gjerne tenk meg å kunne feks spise middag på en spesiell restaurant, kanskje et slott... og etterpå, tja, kanskje dra på en eller annen forestilling, eller noe slikt. Noen som har tips rundt dette? Hvem vet, kanskje jeg må ned på kne også, kunne jo passet bra på en sånn dag. Tips mottas med takk | |
|
Johnny ALMOST MEMBER OF HONOR!!

Antall Innlegg : 8888 Age : 66 Localisation : Songdalen/Vest Agder Registration date : 12.03.2007
 | Tema: Re: Tips til feiring av 40 årsdag i ferien? Søn 3 Apr 2011 - 10:43 | |
| Ops. Ingen som tørr komme med noe her? Her må vi trø til og legge lista høyt for en minneverdig sommerferie for turtelduene. For det må da være mye som kan passe inn i en slik begivenhet. Eller er det ingen som har noen kunnskap om områdene nevnt i André sitt innlegg? | |
|
André ROYAL CARAVANER

Antall Innlegg : 506 Localisation : Bodø Registration date : 29.08.2008
 | Tema: Re: Tips til feiring av 40 årsdag i ferien? Søn 3 Apr 2011 - 12:01 | |
| Hehe, tenkte kanskje det var noen som har vært i Stockholm, som har noen tips. Dagen er 29 juli, men til nå har jeg ikke funnet de store tingene den dagen, feks konsert, kanskje jeg kan skjemme henne bort med spa eller noe. | |
|
Sponsored content
 | Tema: Re: Tips til feiring av 40 årsdag i ferien?  | |
| |
|