CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Tips til feiring av 40 årsdag i ferien?

Go down 
2 posters
AvInnlegg
André
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
André

Male
Antall Innlegg : 506
Registration date : 29.08.2008

Tips til feiring av 40 årsdag i ferien? Empty
PosteTema: Tips til feiring av 40 årsdag i ferien?   Tips til feiring av 40 årsdag i ferien? Icon_minitimeLør 2 Apr 2011 - 21:38

Litt rart spørsmål kanskje, men prøver likevel.
Min bedre halvdel fyller 40 i løpet av ferien. På den tiden ser jeg for meg at vi er i Stockholm, eller Örebro. Hadde lyst til å gjøre litt ekstra ut av den dagen.
Kunne gjerne tenk meg å kunne feks spise middag på en spesiell restaurant, kanskje et slott... og etterpå, tja, kanskje dra på en eller annen forestilling, eller noe slikt. Noen som har tips rundt dette? Hvem vet, kanskje jeg må ned på kne også, kunne jo passet bra på en sånn dag.
Tips mottas med takk Very Happy
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny

Antall Innlegg : 8888
Registration date : 12.03.2007

PosteTema: Re: Tips til feiring av 40 årsdag i ferien?   Tips til feiring av 40 årsdag i ferien? Icon_minitimeSøn 3 Apr 2011 - 10:43

Ops. Ingen som tørr komme med noe her? Her må vi trø til og legge lista høyt for en minneverdig sommerferie for turtelduene. Very Happy
For det må da være mye som kan passe inn i en slik begivenhet.
Eller er det ingen som har noen kunnskap om områdene nevnt i André sitt innlegg?
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
André
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
André

Male
Antall Innlegg : 506
Registration date : 29.08.2008

PosteTema: Re: Tips til feiring av 40 årsdag i ferien?   Tips til feiring av 40 årsdag i ferien? Icon_minitimeSøn 3 Apr 2011 - 12:01

Hehe, tenkte kanskje det var noen som har vært i Stockholm, som har noen tips. Dagen er 29 juli, men til nå har jeg ikke funnet de store tingene den dagen, feks konsert, kanskje jeg kan skjemme henne bort med spa eller noe.
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Tips til feiring av 40 årsdag i ferien?   Tips til feiring av 40 årsdag i ferien? Icon_minitime

Til Toppen Go down

Tips til feiring av 40 årsdag i ferien?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Union Lido (Italia)
» Ferien 2007 - vognamatører på tur
» Tips og råd..
» Tips om 540 UKF/UFK
» Tips om 12V Dimmere?