ArneO GENERAL!
Antall Innlegg : 2903 Age : 59 Localisation : Asker Registration date : 16.08.2008
| Tema: Marivold Resort Lør 9 Apr 2011 - 17:30 | |
| Noen som har vært på denne plassen? Er den bra? Det skal være god restaurant der... | |
|
Sten Rune Admin
Antall Innlegg : 15853 Age : 54 Localisation : Sande i Vestfold Registration date : 15.03.2007
| Tema: Re: Marivold Resort Lør 9 Apr 2011 - 18:19 | |
| Hint: Vegard kjenner vel den plassen.... _________________ Sten Rune "Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti, men den vogna mi har je det godt i...." Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet) Chevrolet Suburban -95 | |
|
lange CARAVAN BOSS
Antall Innlegg : 182 Age : 55 Localisation : Moss Registration date : 21.08.2010
| Tema: Re: Marivold Resort Søn 10 Apr 2011 - 7:55 | |
| Var mye på plassen som guttunge for et par tre tiår siden, ikke som campinggjest, men som bruker av friarealene rundt. Utrolig flott beliggenhet helt ute i skjærgården. MEN: Veien ut dit er smal, kronglete og uten mange møteplasser. Vet ikke om de har noen form for regulering av veien slik at det kun sendes vogntog i samme retning av gangen. Var en tur med bil der for 1 måned siden i den hensikt å sjekke forholdene for kanskje å ta en tur der til sommeren, men jeg tror jeg lar det være. Synes vel i grunnen plassen passer best som fastliggerplass. Tror nok jeg ville ringt på forhånd, i det man skal svinge inn på siste 2km til campingen, slik at man kunne være nogenlunde sikker på at andre vogntog ikke kom i mot. Ellers er vel det greit å ankomme sent og dra tidlig. Selve forholdene på campingplassen får andre besvare | |
|
La_bamba
Antall Innlegg : 2 Registration date : 12.07.2012
| Tema: Re: Marivold Resort Tor 12 Jul 2012 - 16:42 | |
| Jeg var der som liten som også er for noen tiår siden og utearealet er fint tror campingen er oppgradert m bla ny lekeplass i år. men vil også gjerne høre fra noen som har vært der nå. | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: Marivold Resort | |
| |
|