CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Hvor kan man handle utstyr/deler på nett?

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Runerask
NEWBIE!
NEWBIE!
Runerask

Antall Innlegg : 300
Registration date : 18.07.2008

Hvor kan man handle utstyr/deler på nett? Empty
PosteTema: Hvor kan man handle utstyr/deler på nett?   Hvor kan man handle utstyr/deler på nett? Icon_minitimeOns 27 Apr 2011 - 17:51

Ser at Maxfritid har kjempefine websider, men nærmeste man kommer bestilling der er å lage ei "handleliste".

Finnes det noen webshop som selger campingvarer til oss i norge?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Hvor kan man handle utstyr/deler på nett?   Hvor kan man handle utstyr/deler på nett? Icon_minitimeOns 27 Apr 2011 - 18:11

Maxfritid har en webside som er ganske mangelfull i forhold til det de har av varer. Hvorfor vet jeg ikke, men slik er det. Måtte ringe hovedkontoret, og det var ikke enkelt å finne det heller, for å finne ut om de hadde en bestemt vare. Kroken Caravan var det nr jeg fant passet nærmest. Og ble satt over til Maxfritid. Men de selger ikke til sluttbrukere etter det jeg har blitt fortalt. De har egne selgere som oppsøker forhandlerne.

Og for å svare på ditt spørsmål om hvem som selger til oss: Icaravan.no gjør det blant annet. Men de har ikke så stort utvalg i butikken sin tror jeg.
Til Toppen Go down
mayhbmo

Female
Antall Innlegg : 7
Registration date : 05.12.2010

PosteTema: Re: Hvor kan man handle utstyr/deler på nett?   Hvor kan man handle utstyr/deler på nett? Icon_minitimeOns 27 Apr 2011 - 19:49

Her kan du handle campingvarer..:-))

http://www.skandic-webshop.com/default.asp
Til Toppen Go down
André
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
André

Male
Antall Innlegg : 506
Registration date : 29.08.2008

PosteTema: Re: Hvor kan man handle utstyr/deler på nett?   Hvor kan man handle utstyr/deler på nett? Icon_minitimeOns 27 Apr 2011 - 20:56

Her er en fra Danmark

http://camper.dk/
Til Toppen Go down
Runerask
NEWBIE!
NEWBIE!
Runerask

Antall Innlegg : 300
Registration date : 18.07.2008

PosteTema: Re: Hvor kan man handle utstyr/deler på nett?   Hvor kan man handle utstyr/deler på nett? Icon_minitimeOns 27 Apr 2011 - 21:26

Tusen takk for svar

Det jeg er på jakt etter er nytt feste for globsat parabolen, slik enn

http://www.maxfritid.no/site/fritid/vis_produkt.php?page_id=1073&produkt_id=14025&txf_sok=22759

Vanskelig å finne....

Dagens feste har sprukket og jeg klarer ikke å låse stangen. Litt kjedelig å se TV når det blåser og stanga bare snur seg xD
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Hvor kan man handle utstyr/deler på nett?   Hvor kan man handle utstyr/deler på nett? Icon_minitime

Til Toppen Go down

Hvor kan man handle utstyr/deler på nett?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Brukermanual/instruksjonbok på nett?
» Ny nyttig side for rabattkuponger på nett
» Med på tur utstyr
» Nett sted for nedlastning av Camping plasser til Navigasjon
» Førstegangskjøper - Hvilket ekstra utstyr må jeg velge.