CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 City vann

Go down 
+4
morrun
tater ola
Jan Ole
Stian C
8 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
Stian C
CARAVANER
CARAVANER
Stian C


Male
Antall Innlegg : 125
Localisation : Stord
Registration date : 11.06.2010

City vann Empty
PosteTema: City vann   City vann Icon_minitimeLør 4 Jun 2011 - 19:51

Har lagt opp city vann på vogna.

tenkte jeg skulle legge opp noen bilder.

City vann Geberit%252520innl%2525C3%2525B8psventil

Dette er ventilen som jeg har sett inn i tanken.

City vann City%252520vann

Her er tilkoblingen på utsiden av tanken, det består av et CIM grovfilter og en 1/2" honywell reduksjonsventil som er instilt på 1 bar.

Som en såvidt ser her går tilførselen ned gjennom lufteventilen i gulvet, jeg har borret det gjennom midten av luftingen sånn at jeg opprettholder luftefunksjonen samtidigt.

City vann City%252520vann%2525202

Her er tilkoblingen under vogna, det er en FPL 3/4" x 1/2 " platealbu og rør fra tilkobling tank ned til gardena tilkoblingen er 12mm sanipex.


City vann Tilb.%252520sl.%252520ventil

Her har jeg sett inn en tilbakeslagsventil fra pumpe og ut, dette pga at vanntilførselen til toalettet hadde en liten forsinkning, og litt i kjøkkenkranen, dette er nå løst.
Dette er en CIM 3/8 forkrommet avsink messing med 2 stk. syrefaste slangenippler.


City vann Modifisert%252520dusj

Her har jeg byttet ut det "triste" orginal dusjgarnityret som gav en meget dårlig vannspredning med eit Oras natura garnityr, og det gav meg en tilfredstillende dusjstråle.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




City vann Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann Icon_minitimeLør 4 Jun 2011 - 21:00

Profft dette, Stian. Ser at du ikke er baker... Cool


Har en rørlegger som nabo, han skulle komme med et forslag og hjelpe meg med å få lagt inn en løsning for fast vanntilkobling. Tror jeg må mase litt på ham gitt!

Fungerer dette slik at du får tappet av vannet enkelt til vinteren?
Til Toppen Go down
Stian C
CARAVANER
CARAVANER
Stian C


Male
Antall Innlegg : 125
Localisation : Stord
Registration date : 11.06.2010

City vann Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann Icon_minitimeLør 4 Jun 2011 - 21:17

Laughing Nei baker er jeg ikke..

Det er kanskje litt vanskligt å se av bilde men, reduksjonsventilen er montert med unionskupplinger over og under, det er kupplinger med plan pakningsflate og kan løses over og under og da trkker jeg reduksjonsventilen bort. vannet vil da drenere ned mot gardena tilkobblingen og det er hurtig flens inne i tanken som er tilgjenglig gjennom tanklokket/spunken for drenering av flotør. Når det gjeld resten av vannanlegget så tenkte jeg å montere en liten kompressor for å blåse ut vann i systemet.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




City vann Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann Icon_minitimeLør 4 Jun 2011 - 21:54

Kompressor er tingen, jeg sitter akkurat og kikker på LC-forumet og Viair kompressorer. Den jeg vurderer å kjøpe er tenkt til luftpåfylling til dekk på vogn og bil. Tanken er imidlertid litt stor, får litt plasseringsproblem i motorrommet.

Har 2 dårlige erfaringer med punktering, og til denne ferien skal jeg være føre var. Og så går det nok an å bruke den til å tømme vogna for vann også, som en bieffekt. Sykkelpumpen jeg bruker i dag er ok, men en luft fra en kompressor er litt enklere.
Til Toppen Go down
Stian C
CARAVANER
CARAVANER
Stian C


Male
Antall Innlegg : 125
Localisation : Stord
Registration date : 11.06.2010

City vann Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann Icon_minitimeLør 4 Jun 2011 - 22:03

Hva med denne?
Lurer litt på den selv.

City vann Medlemskupp-kompressor-400x225
http://coop.no/Hva-skjer/Medlemskupp/Kompressor/
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

City vann Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann Icon_minitimeLør 4 Jun 2011 - 22:09

Ser fint ut dette, jeg har laget noe lignende på to vogner, men enklere.
Jeg brukte en stk ferdig slange med 1/2" muttere, ansats nippel mellom slangen og gardenakoblingen, denne ble presset fast i et plastrør som stod fast i et hull i gulvet.
AndreEnden ble koblet rett på gjengepartiet på tilsvarende universal flottørventil montert inne i tanken, enkelte og greit. Og selvdrenerende.
ÅpnetBare litt på vannkranen, ikke mer enn at overløpet fra tanken har mer kapasitet. Rolling Eyes

Det neste du bør gjøre er å legge opp feitere kabler/relé for vannpumpen.
Og fjerne tilbakeslagsventilen før vinteren..

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Stian C
CARAVANER
CARAVANER
Stian C


Male
Antall Innlegg : 125
Localisation : Stord
Registration date : 11.06.2010

City vann Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann Icon_minitimeLør 4 Jun 2011 - 22:22

Hei J.O

Bare for å få sagt det så har jeg hentet inspirasjon fra din cityvann med universal flotør... Very Happy
Jeg har tenkt til å få koblet til et relè men jeg har ikke funnet tilkoblingspunktet for styrestrøm til vannkranene, ledningen fra pumpa går inn på en skjøt og vidre mot batterikassen gjennom kjøkkenet.
har ikke studert det grundigt men skal se mer på det.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




City vann Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann Icon_minitimeLør 4 Jun 2011 - 22:24

Jeg fjernet tilbakeslagsventilen som du sa. Men på toalett var det lang forsinkelse på varmvannet. Dette løste jeg ved å plassere tilbakeslagsventilen på nytt, litt vanskelig å forklare eksakt hvor. Men den ble plassert ca 4 m fra vanntanken, og like ved de nye tappekranene jeg monterte under den ene senga (på slangen som går ut fra den siste fordeleren og inn mot Alden). Og siden slangen heller nedover mot gulvet akkurat der så renner vannet ut av slangen av seg selv.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




City vann Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann Icon_minitimeLør 4 Jun 2011 - 22:29

Stian: Jeg så denne kompressoren jeg også, antar den går på 230V. Jeg vil ha en som går på 12V, men det er for litt annet bruk enn bare å tømme vannet i vogna.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

City vann Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann Icon_minitimeLør 4 Jun 2011 - 22:35

Ikke noe problem med tilbakeslagsventil når man vet om det ved vinterbruk.
Til reléopplegg trenger du ny hovedstrøm fra batteri/strømforsyning via sikringen og bryter. Den gamle hovedstrømmen bruker du til styrestrøm til reléet som gjerne plasseres ved tanken.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




City vann Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann Icon_minitimeLør 4 Jun 2011 - 22:47

Om du følger denne linken ser du nesten nederst en skisse for fjernlys. Her er det pumpen som slår seg på. Og bryter på tegningen tilsvarer mikrobryterne i kranene dine.

La opp dette i fjor, skiftet ut vannpumpe til Reich Twin og fjernet tilbakeslagsventil (eller flyttet den som beskrevet). Vannmengden økte vel til det dobbelte antall liter pr min. Men koblinger i slangene reduserer tverrsnittet mye, så det er begrenset hvor mye vann du kan få ut også.
Til Toppen Go down
Stian C
CARAVANER
CARAVANER
Stian C


Male
Antall Innlegg : 125
Localisation : Stord
Registration date : 11.06.2010

City vann Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann Icon_minitimeLør 4 Jun 2011 - 23:04

Ok, jeg skjønner.

legger bildet her:
City vann 1000M
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

City vann Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann Icon_minitimeSøn 5 Jun 2011 - 20:50

JanP skrev:
Jeg fjernet tilbakeslagsventilen som du sa. Men på toalett var det lang forsinkelse på varmvannet. Dette løste jeg ved å plassere tilbakeslagsventilen på nytt, litt vanskelig å forklare eksakt hvor. Men den ble plassert ca 4 m fra vanntanken, og like ved de nye tappekranene jeg monterte under den ene senga (på slangen som går ut fra den siste fordeleren og inn mot Alden). Og siden slangen heller nedover mot gulvet akkurat der så renner vannet ut av slangen av seg selv.

Da har du altså tilbakeslagsventil bare på vannet som går til varmtvannsberederen og dermed kan kaldtvann renne tilbake gjennom pumpa og til tanken ved tømming. Shocked

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




City vann Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann Icon_minitimeSøn 5 Jun 2011 - 23:20

Godt resonnert, Jan Ole. Men for å komme dit så må vannet forbi en åpen tappekran i gulvet på returen. Så det tror jeg er lite sannsynlig. Men man skal aldri si aldri... What a Face

Men siden jeg har 2 tappekraner både på kaldt og varmt så er det muligens større sjanse for at vannet skal strømme tilbake i tanken enn at du får se pelletsbrenneren din igjen. På sin tiltenkte plass. Utenfor ditt spikertelt! For den ligger vel fortsatt i gasskassa den, hos naboen tenker jeg! Der den har vært både vinter,vår og sommer. Og kommer vel ikke tilbake med det første! City vann 232937
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




City vann Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann Icon_minitimeSøn 5 Jun 2011 - 23:37

Stian C skrev:
Ok, jeg skjønner.

legger bildet her:

Stian: jeg lurte litt på koblingen via rele, og Jan Ole var den som anbefalte meg dette. Er du usikker så kan jeg lage en litt bedre skisse, den over er forsåvidt grei den, men litt forvirrende kanskje. Send meg ev. en PM så skal jeg hjelpe til!
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

City vann Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann Icon_minitimeMan 6 Jun 2011 - 0:14

Pelletsbrenneren ligger under spikerteltet mitt.
Men vogna mi er her hjemme nå, tok den med hjem i dag så brenneren ligger ubrukt nå fremover. Rolling Eyes

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




City vann Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann Icon_minitimeMan 6 Jun 2011 - 6:21

Men fra spøk til alvor: ja det kan komme vann den veien som du sier, men det er lett å kjenne når alt er borte. Og tanken er åpen til alt er borte. Og pumpen får spesialbehandling før jeg lukker kranen.
Gikk bra siste vinter, men det er nok fort gjort å få en liten rest igjen i systemet om en ikke passer på.

Om jeg lager en City-vann kobling så er det ikke lurt å gjøre det for
komplisert, da blir det nok arbeidssomt når systemet skal lenses.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

City vann Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann Icon_minitimeMan 6 Jun 2011 - 7:18

City vann burde ordne seg selv og ikke føre til ekstra arbeid ved tømming. Jeg gjør ingenting med mitt om vinteren og det går helt fint.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Stian C
CARAVANER
CARAVANER
Stian C


Male
Antall Innlegg : 125
Localisation : Stord
Registration date : 11.06.2010

City vann Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann Icon_minitimeFre 17 Jun 2011 - 21:57

Da var relè koblet og har lagt opp Fete kabler frem, det økte pumpe effekten dramatisk..
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




City vann Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann Icon_minitimeFre 17 Jun 2011 - 22:11

Da har Jan Ole 2 fornøyde kunder!! City vann 232937 City vann 232937
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

City vann Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann Icon_minitimeFre 17 Jun 2011 - 22:12

ler

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
tater ola
CARAVANER
CARAVANER
tater ola


Male
Antall Innlegg : 58
Localisation : Østfold
Registration date : 24.07.2011

City vann Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann Icon_minitimeOns 10 Aug 2011 - 18:22

Dette opplegget for cittyvann er jo like enkelt som genialt. Har allerede ført dette opp på to do listen som egentlig begynner å bli lang etterhvert.

Antar at dere kjøpte flottørventilen i en vvs butikk eller får man dette på bil tema/claes ohlsson også? Betalte dere mye for denne?

En annen ting jeg observerte da jeg lå på en camping i tyskland var at dem også hadde lagt ut tilkobblings mulighet for avløp. er det noe standarisert tilkobbling for dette også som man kan lage seg??
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




City vann Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann Icon_minitimeOns 10 Aug 2011 - 18:59

På noen plasser som jeg har vært på i sverige er det bare et hull med ei plate over for tilkobling avløp. Har en slange på noen meter som er kjøpt på biltema som funker greitt.

Har ikke sett noen annen løsning med f.eks 2" rør og en påkoblingsstuss.
Til Toppen Go down
Stian C
CARAVANER
CARAVANER
Stian C


Male
Antall Innlegg : 125
Localisation : Stord
Registration date : 11.06.2010

City vann Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann Icon_minitimeLør 13 Aug 2011 - 20:57

tater ola skrev:
Dette opplegget for cittyvann er jo like enkelt som genialt. Har allerede ført dette opp på to do listen som egentlig begynner å bli lang etterhvert.

Antar at dere kjøpte flottørventilen i en vvs butikk eller får man dette på bil tema/claes ohlsson også? Betalte dere mye for denne?

Hei

Tror JO kjøpte sin på biltema el. og det bør ikke koste mye, jeg er i bransjen og min kostet nok noe mer men fungerer nok helt likt, ta og å legg opp relè og kabler til pumpa, det gir mye betre vanntrykk..
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

City vann Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann Icon_minitimeLør 13 Aug 2011 - 21:23

Tidlig variant kom fra Ahlsell, på den vogna jeg har nå er det originalt.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
tater ola
CARAVANER
CARAVANER
tater ola


Male
Antall Innlegg : 58
Localisation : Østfold
Registration date : 24.07.2011

City vann Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann Icon_minitimeSøn 14 Aug 2011 - 0:10

[quote Hei
Tror JO kjøpte sin på biltema el. og det bør ikke koste mye, jeg er i bransjen og min kostet nok noe mer men fungerer nok helt likt, ta og å legg opp relè og kabler til pumpa, det gir mye betre vanntrykk..[/quote]

Jeg titta flyktig i BT katalogen men så ikke noe der så tror ikke at det er der man kjøper den. men det skal nok løse seg.
Tviler på at jeg vil få noe særlig med pumpe efekt av å legge opp nye kabler og rele til pumpa. Har bare original hobby pumpe og det er den mest ynkelige pumpa jeg har sett. En liten fis som henger i enden på slangen nedi vann tanken. Synes det er en prestasjon at det kommer noe vann ut av dusjen i det hele tatt. Spørs om man skal gå for en ny pumpe samtidig istedenfor. Får vell legge opp en pumpe på utsiden av tanken som suger vannet opp med litt større kapasitet(det skal nok ikke mye til).
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

City vann Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann Icon_minitimeSøn 14 Aug 2011 - 0:51

Utsida av tanken?.
Er større dykkpumper i handelen altså.
Reich Twin har en på 19L/min - 1,4bar
Med skikkelig strømtilførsel dekker det de fleste behov innen camping. Rolling Eyes

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
tater ola
CARAVANER
CARAVANER
tater ola


Male
Antall Innlegg : 58
Localisation : Østfold
Registration date : 24.07.2011

City vann Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann Icon_minitimeSøn 14 Aug 2011 - 2:41

Joda at det finnes store nok pumper til å sette nedi tanken er ikke noe ukjent men jeg har nå liksom den tanken at det ser bedre ut med pumpa utenfor tanken. Dkke den eller må gjøre noe så slipper man å dra denne opp fra tanken. Sikkert bare noe tull fra min side rabbit

Den pumpa du nevner gjør nok susen og leverer nok bra mye mer enn den jeg har nå ja.
Vi får se hva det blir til når jeg kommer så langt ned på lista at jeg kan tenke på pumpa,så lenge fisen klarer å levere vann så funker det jo.
Må nevne at da jeg kjøpte vogna så måtte jeg bytte pumpa med en gang. den som satt der leverte ikke en dråpe.
Til Toppen Go down
morrun
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 87
Registration date : 07.06.2010

City vann Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann Icon_minitimeMan 25 Aug 2014 - 1:36

Hei.
Prøver å lese meg opp på dette med city-vann ettersom jeg har lyst til å ettermontere dette før neste sesong. Tråden begynte med noen fine bilder og noen tekniske opplysninger jeg ikke har greie på og fortsatt med ytterligere mer VVS og elektriker-fag som nesten skremte meg bort fra hele prosjektet.

Kan det gjøres enkelt, pent, varig og ukomplisert. Uten at det drar på seg med problemer med å tømme det for vinteren?
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

City vann Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann Icon_minitimeMan 25 Aug 2014 - 11:49

Gammel tråd ser jeg. Jeg har nå etter at to Reichpumpe havari brukt en membranpumpe med godt resultat.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Stian C
CARAVANER
CARAVANER
Stian C


Male
Antall Innlegg : 125
Localisation : Stord
Registration date : 11.06.2010

City vann Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann Icon_minitimeMan 25 Aug 2014 - 20:59

morrun skrev:
Hei.
Prøver å lese meg opp på dette med city-vann ettersom jeg har lyst til å ettermontere dette før neste sesong. Tråden begynte med noen fine bilder og noen tekniske opplysninger jeg ikke har greie på og fortsatt med ytterligere mer VVS og elektriker-fag som nesten skremte meg bort fra hele prosjektet.

Kan det gjøres enkelt, pent, varig og ukomplisert. Uten at det drar på seg med problemer med å tømme det for vinteren?

hei..
Hvilken type vogn har du?

Cityvann treng ovehode ikke være noe komplisert, spørs litt hvordan man løser det.

Jeg har på nyvogna dette fabrikkmontert, det er en boks på vognveggen med gardena tilkobling og en liten reduksjonsventil som reduserer trykket til 1,4 bar.
Til Toppen Go down
morrun
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 87
Registration date : 07.06.2010

City vann Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann Icon_minitimeMan 25 Aug 2014 - 22:21

Hei.
Takk for responsen. Jeg har en 2013 modell Knaus Sudwind 580 QS.

Mvh Morten
Til Toppen Go down
maya
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 93
Registration date : 21.02.2012

City vann Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann Icon_minitimeTor 28 Aug 2014 - 22:57

Hei

Vi har ettermontert Cityvann i vogna vår. Vi hadde tidligere ei vogn med originalmontert cityvann. Min mann noterte seg hvordan dette var gjort og monterte etter denne metoden i nyvogna vår. Cityvannkoblingen kjøpte vi komplett hos Hagen Caravan på Ringebu - han sendte i posten.

Her kan du se hvordan det er gjort :
http://www.caravanliv.net/www.caravanliv.net/Utstyr_ettermont/Innlegg/2012/5/27_Cityvann_trinn_for_trinn.html

Bare spør om noe er uklart Smile
Til Toppen Go down
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

City vann Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann Icon_minitimeTor 28 Aug 2014 - 23:37

Har også cityvann, kjekk løsning. Synd at (nesten) ingen norske campingplasser har den muligheten.

_________________
Sommerturist 2012 i en koselig, fire år gammel og deilig Solifer 630 PH, som nå er til salgs pga. "ny" båt.
Trekkes av en Mitsubishi Pajero Instyle (ikke båten, men vogna).
Bruker også tid ombord i Envida, en 30' Mørejet.
Til Toppen Go down
lea
CARAVANER
CARAVANER
lea


Antall Innlegg : 67
Localisation : Fredrikstad
Registration date : 20.11.2010

City vann Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann Icon_minitimeFre 29 Aug 2014 - 8:55

Maya :-

Veldig supre tips og triks dere hadde lagt ut på siden deres
godt og enkelt fortalt.

Stor Kudos
Til Toppen Go down
Sponsored content





City vann Empty
PosteTema: Re: City vann   City vann Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
City vann
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Odense City Camp
» City Water på Hobby
» Kolding City Camp - erfaringer?
» Usmak på vann fra ferskvannstanken
» Nix vann i kraner !!!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TIPS & TRIKS-
Gå Til: