CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hva slags boltsirkel/hjul på gammel hobby?

Go down 
5 posters
AvInnlegg
Bjolseth530
CAMPER
CAMPER
Bjolseth530


Male
Antall Innlegg : 31
Age : 33
Localisation : Valdres
Registration date : 26.01.2009

Hva slags boltsirkel/hjul på gammel hobby? Empty
PosteTema: Hva slags boltsirkel/hjul på gammel hobby?   Hva slags boltsirkel/hjul på gammel hobby? Icon_minitimeOns 15 Jun 2011 - 0:06

Hei Smile

Skal nedover å hente ei Hobby 550 til helga. Tror det er en tidlig 80-talls. Hva slags boltsirkel er det her? Regner med at det er dårlige dekk på den, så vil ha med noen andre. Er det 4x100?
Til Toppen Go down
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP


Male
Antall Innlegg : 640
Localisation : Slemmestad
Registration date : 24.06.2008

Hva slags boltsirkel/hjul på gammel hobby? Empty
PosteTema: Re: Hva slags boltsirkel/hjul på gammel hobby?   Hva slags boltsirkel/hjul på gammel hobby? Icon_minitimeOns 15 Jun 2011 - 22:49

Fine brosjyrer her - men finner ikke noe om boltsirkel...

http://www.oldiecaravan.de/Hersteller_A_-_Z/Hobby/hobby.html

...men av andre siter kan det se ut som Hobby stort sett alltid har hatt 4x100 eller 5x112 med innpress ET30

http://www.caravanreifen.de/epages/61270705.sf/de_DE/?ViewAction=View&ObjectID=10383647&Page=3
Til Toppen Go down
ole
CARAVANER
CARAVANER
ole


Male
Antall Innlegg : 119
Age : 55
Localisation : Skien
Registration date : 19.07.2008

Hva slags boltsirkel/hjul på gammel hobby? Empty
PosteTema: Re: Hva slags boltsirkel/hjul på gammel hobby?   Hva slags boltsirkel/hjul på gammel hobby? Icon_minitimeOns 15 Jun 2011 - 23:06

OyvindSP skrev:
Fine brosjyrer her - men finner ikke noe om boltsirkel...

http://www.oldiecaravan.de/Hersteller_A_-_Z/Hobby/hobby.html

...men av andre siter kan det se ut som Hobby stort sett alltid har hatt 4x100 eller 5x112 med innpress ET30

http://www.caravanreifen.de/epages/61270705.sf/de_DE/?ViewAction=View&ObjectID=10383647&Page=3


Min gamle hobby 535 fra 1984 hadde felger med boltesirkel 5x120. Dette er felger fra BMW E28 som er gamle 5-serie fra tidlig 80-tall. ET (innpress) var 22 mener jeg å huske. Dette var en enakslet vogn. Er vogna dobbelakslet er det 4x100 som gjelder. Vet ikke ET på disse.

Lykke til med vogna Very Happy
Til Toppen Go down
livar
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
livar


Male
Antall Innlegg : 163
Age : 41
Localisation : Bryne
Registration date : 25.08.2008

Hva slags boltsirkel/hjul på gammel hobby? Empty
PosteTema: Re: Hva slags boltsirkel/hjul på gammel hobby?   Hva slags boltsirkel/hjul på gammel hobby? Icon_minitimeLør 25 Jun 2011 - 16:48

Min 79 mod enakslet har 5/112, 12mm bolter.
Til Toppen Go down
Veggis
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 354
Age : 48
Localisation : Vestland
Registration date : 22.06.2009

Hva slags boltsirkel/hjul på gammel hobby? Empty
PosteTema: Re: Hva slags boltsirkel/hjul på gammel hobby?   Hva slags boltsirkel/hjul på gammel hobby? Icon_minitimeMan 3 Okt 2011 - 13:36

Noen som vet boltsirkelen på Hobby 540 UK fra 2004? Jeg mangler reservehjul til vognen, men hvis jeg vet boltsirkelen sulle det vel være mulig å få tak i en brukt felg hos en hugger, som kunne settes på i nøden? Skal selvsagt få på et skikkelig dekk på den, i tilfelle.

Edit: når jeg leser et tidligere innlegg, ser det ut som boltsirkelen er 5/112. Men hadde vært greit med en bekreftelse.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hva slags boltsirkel/hjul på gammel hobby? Empty
PosteTema: Re: Hva slags boltsirkel/hjul på gammel hobby?   Hva slags boltsirkel/hjul på gammel hobby? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Hva slags boltsirkel/hjul på gammel hobby?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Boltsirkel gammel Hobby
» Boltsirkel
» boltsirkel Adria 663
» boltsirkel på knaus 530 1996 mod
» Hjul

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: