| Stand by telt | |
|
|
|
Av | Innlegg |
---|
Hansen CARAVAN KING!

Antall Innlegg : 308 Age : 52 Localisation : Sarpsborg/Lødingen Registration date : 27.09.2007
 | |
 | |
Hansen CARAVAN KING!

Antall Innlegg : 308 Age : 52 Localisation : Sarpsborg/Lødingen Registration date : 27.09.2007
 | Tema: Re: Stand by telt Ons 3 Okt 2007 - 19:43 | |
| Telte heter stand by 2000 | |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Stand by telt Ons 3 Okt 2007 - 19:53 | |
| Hei Hansen jeg har ingen erfaring med teltet, men jeg har sett de i bruk i sverige. De ser skikkelig praktiske ut......med ordentlig tak. I år var vogna som bruker å stå ved teltet borte da vi var der.......var en lukket vegg mot der som vogna hadde stått...... |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Stand by telt Ons 3 Okt 2007 - 19:54 | |
| |
|
 | |
Hansen CARAVAN KING!

| Tema: Re: Stand by telt Ons 3 Okt 2007 - 20:17 | |
| Ja det er det telte jeg mener. har fast plass i sverige og har sett noen av de teltene, og de ser veldig bra ut med tanke på at vi kommer til og kjøre en del med vogna også. Har spurt om noen har erfaringer med dette telte på andre forumer, men har fått lite med svar...... | |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Stand by telt Ons 3 Okt 2007 - 20:27 | |
| |
|
 | |
Jan MODERATOR

Antall Innlegg : 15679 Age : 50 Localisation : Varierende Registration date : 11.03.2007
 | Tema: Re: Stand by telt Ons 3 Okt 2007 - 20:54 | |
| - May-Britt skrev:
- Har aldri sett sånne telt i norge jeg, så det er ikke sikkert det er så mange som kan svare deg............
Men det er en annen tråd her inne om samme teltet https://caravan.norwegianforum.net/FORTELT-f12/Hva-skal-man-kjope-t279.htm Simsalabim ser ut til å ha kjøpt seg telt, du kan jo spørre henne om hun kjøpte dette teltet... ja hun er nabo og kjenninger av oss så vi får se til våren når de setter opp | |
|
 | |
Hansen CARAVAN KING!

| Tema: Re: Stand by telt Fre 1 Feb 2008 - 18:10 | |
| | |
|
 | |
Jan Ole MODERATOR

Antall Innlegg : 13248 Age : 56 Localisation : Måløy. Registration date : 11.03.2007
 | Tema: Re: Stand by telt Lør 2 Feb 2008 - 23:03 | |
| _________________ Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08 Vw Crafter MBM -14 Vw E-Golf -16 Vw T3 Syncro MBM -89
| |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Stand by telt Søn 3 Feb 2008 - 9:52 | |
| smart da.......om en skal på tur med vogna......... men vil tro de er kalde på vinteren.......... |
|
 | |
Jan MODERATOR

Antall Innlegg : 15679 Age : 50 Localisation : Varierende Registration date : 11.03.2007
 | Tema: Re: Stand by telt Søn 3 Feb 2008 - 10:10 | |
| - May-Britt skrev:
 smart da.......om en skal på tur med vogna......... men vil tro de er kalde på vinteren.......... tror det er et slikt ett vennepar av oss har kjøpt de har ikke montert det enda siden de er sommercampere og kjøpte det i høst skal bli morsomt å se når det kommer opp | |
|
 | |
taleia CARAVANER

Antall Innlegg : 120 Age : 66 Localisation : Møre & Romsdal Registration date : 30.08.2007
 | Tema: Re: Stand by telt Søn 3 Feb 2008 - 17:04 | |
| Det der så da lurt ut!  Finnes det bilder innafra? | |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Stand by telt Søn 3 Feb 2008 - 17:15 | |
| |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Stand by telt Man 4 Feb 2008 - 10:11 | |
| Hei. Noen som har fått med seg en ca. utsalgspris på Villa teltet til Isabella...? |
|
 | |
Rune-W
Antall Innlegg : 9 Registration date : 11.10.2007
 | Tema: Re: Stand by telt Lør 12 Apr 2008 - 18:42 | |
| Isabella Villa koster 54 700 kr.Jeg har bestilt det i fra Perry Caravan.Det teltet jeg har bestilt er 650x300cm.Får det satt opp i mai,så det blir spennende å se hvordan det blir Hilsen Rune-W. | |
|
 | |
Johnny ALMOST MEMBER OF HONOR!!

Antall Innlegg : 8905 Age : 67 Localisation : Songdalen/Vest Agder Registration date : 12.03.2007
 | Tema: Re: Stand by telt Lør 12 Apr 2008 - 18:48 | |
| - Rune-W skrev:
- Isabella Villa koster 54 700 kr.Jeg har bestilt det i fra Perry Caravan.Det teltet jeg har bestilt er 650x300cm.Får det satt opp i mai,så det blir spennende å se hvordan det blir
Hilsen Rune-W. Rune W. Kan du under oppsetting ta noen bilder og legge inn feks på forumet med dine kommentarer om hvordan oppsettingen er. Nok flere som ville sette pris på det her. | |
|
 | |
Rune-W
Antall Innlegg : 9 Registration date : 11.10.2007
 | Tema: Re: Stand by telt Lør 12 Apr 2008 - 20:22 | |
| Det kan jeg gjøre,får det ca 1 mai,kan ta noen bilder og legge ut her jeg..De sa på Perry Caravan at Isabella ikke har duken som går mot vognen klar ,så jeg må nok bestille den ekstra.Da den duken som medfølger ikke passer til min Hobby 650 UMF.Den kommer på ca 4000 kr i tillegg Hilsen Rune-W | |
|
 | |
Hansen CARAVAN KING!

| Tema: Re: Stand by telt Lør 12 Apr 2008 - 22:28 | |
| Da har jeg vært med på og satt opp et standby 2000 telt,(nabovogna), Må bare si at jeg ble veldig imponert. har også vart og sett på isabella, men kjerringa likte stand by bedre, og hvem er det som er sjef?. men det er greit isabella koster 20 000 mer. har snakket med 12 stk på plassen som har stand by telt i foskjelige størelser, og alle er veldig fornøyd med dem, det eneste negative var at det største tok litt lang tid og varme opp. Så det blir nok et stadby 2000 så snart pengeboka vil det:) | |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Stand by telt Lør 12 Apr 2008 - 22:53 | |
| - Hansen skrev:
- Da har jeg vært med på og satt opp et standby 2000 telt,(nabovogna), Må bare si at jeg ble veldig imponert. har også vart og sett på isabella, men kjerringa likte stand by bedre, og hvem er det som er sjef?. men det er greit isabella koster 20 000 mer. har snakket med 12 stk på plassen som har stand by telt i foskjelige størelser, og alle er veldig fornøyd med dem, det eneste negative var at det største tok litt lang tid og varme opp.
Så det blir nok et stadby 2000 så snart pengeboka vil det:) Hansen Hvordan ser de teltene ut?? |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Stand by telt Lør 12 Apr 2008 - 22:55 | |
| - May-Britt skrev:
- Hansen skrev:
- Da har jeg vært med på og satt opp et standby 2000 telt,(nabovogna), Må bare si at jeg ble veldig imponert. har også vart og sett på isabella, men kjerringa likte stand by bedre, og hvem er det som er sjef?. men det er greit isabella koster 20 000 mer. har snakket med 12 stk på plassen som har stand by telt i foskjelige størelser, og alle er veldig fornøyd med dem, det eneste negative var at det største tok litt lang tid og varme opp.
Så det blir nok et stadby 2000 så snart pengeboka vil det:) Hansen
Hvordan ser de teltene ut?? Har ikke du HS katalogen jeg sendte deg..... der er det bilde av et HS Standbye telt...... |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Stand by telt Lør 12 Apr 2008 - 22:57 | |
| - Rune skrev:
- May-Britt skrev:
- Hansen skrev:
Hvordan ser de teltene ut??
Har ikke du HS katalogen jeg sendte deg..... der er det bilde av et HS Standbye telt...... Rune Klart jeg har katalogen du sendte  ...... De er inni der altså........da skal jeg se etter når jeg kommer hjem........ er i vogna nå...... Hvordan er prisen på de?? Sånn ca........ |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Stand by telt Lør 12 Apr 2008 - 23:26 | |
| - May-Britt skrev:
- Rune skrev:
- May-Britt skrev:
- Hansen skrev:
Hvordan ser de teltene ut??
Har ikke du HS katalogen jeg sendte deg..... der er det bilde av et HS Standbye telt...... Rune
Klart jeg har katalogen du sendte ...... De er inni der altså........da skal jeg se etter når jeg kommer hjem........ er i vogna nå......
Hvordan er prisen på de?? Sånn ca........ 15300,- Norske kroner etter gårdagens kurs. Er vel ikke originalt Standbye telt, men er makne. Vi så på HS Standbye når vi var i sverige i fjor og er nesten på randen til å kjøpe et. |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Stand by telt Lør 12 Apr 2008 - 23:27 | |
| Vi møtes på Vita Sanders Camping og så tar vi en tur til Husvagn Svenson sammen.... hehe. |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Stand by telt Lør 12 Apr 2008 - 23:28 | |
| Rune Hvor store er de da?? Tror jeg må vurdere vita sander i sommer......... |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Stand by telt Lør 12 Apr 2008 - 23:29 | |
| - Rune skrev:
- Vi møtes på Vita Sanders Camping og så tar vi en tur til Husvagn Svenson sammen.... hehe.
Rune Tror det ligger an til det........vi vil jo komme forbi på rett tid...... hadde vært gøy det........ |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Stand by telt Lør 12 Apr 2008 - 23:30 | |
| - May-Britt skrev:
- Rune
Hvor store er de da??
Tror jeg må vurdere vita sander i sommer......... EEhhhhh.. tror det var 5,5 X 2,5 meter... med bakvegg inkl. i prisen. Innertak koster 1500,- ekstra. |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Stand by telt Lør 12 Apr 2008 - 23:31 | |
| - May-Britt skrev:
- Rune skrev:
- Vi møtes på Vita Sanders Camping og så tar vi en tur til Husvagn Svenson sammen.... hehe.
Rune
Tror det ligger an til det........vi vil jo komme forbi på rett tid...... hadde vært gøy det........ Ca 8-9 . Juli kommer vi til Mellerud og blir en uke... |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Stand by telt Lør 12 Apr 2008 - 23:33 | |
| - Rune skrev:
- May-Britt skrev:
- Rune skrev:
Rune
Tror det ligger an til det........vi vil jo komme forbi på rett tid...... hadde vært gøy det........ Ca 8-9 . Juli kommer vi til Mellerud og blir en uke... Starter hjemmefra den 11. juli.....på ettermiddagen.......mulig vi er der den 12. eller 13.........spørs om vi skal innom noe slekt på Elverum eller ikke...... |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Stand by telt Lør 12 Apr 2008 - 23:38 | |
| - May-Britt skrev:
- Rune skrev:
- May-Britt skrev:
- Rune skrev:
Rune
Tror det ligger an til det........vi vil jo komme forbi på rett tid...... hadde vært gøy det........ Ca 8-9 . Juli kommer vi til Mellerud og blir en uke... Starter hjemmefra den 11. juli.....på ettermiddagen.......mulig vi er der den 12. eller 13.........spørs om vi skal innom noe slekt på Elverum eller ikke...... Vi tar oss av slekta på Hedemarken på veg fra Mellerud, må jo innom på hytta en tur før vi stikker hjemover.. |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Stand by telt Lør 12 Apr 2008 - 23:41 | |
| Rune Må en bestille plass på den campingen?? |
|
 | |
Gjest Gjest
 | |
 | |
Hansen CARAVAN KING!

| Tema: Re: Stand by telt Søn 13 Apr 2008 - 22:57 | |
| | |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Stand by telt Man 14 Apr 2008 - 11:02 | |
| HANSEN Det eneste jeg ikke misunner deg er Når, veiavgift og forsikeringer skal betales, og når du skal ut å kjøre, hvordan velger du bil da kron eller mynt. Utrolig fin bilpark  |
|
 | |
Hansen CARAVAN KING!

| Tema: Re: Stand by telt Man 14 Apr 2008 - 22:34 | |
| | |
|
 | |
Hansen CARAVAN KING!

| Tema: Re: Stand by telt Man 14 Apr 2008 - 22:35 | |
| | |
|
 | |
Sponsored content
 | Tema: Re: Stand by telt  | |
| |
|
 | |
| Stand by telt | |
|