CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Dekk

Go down 
5 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Dekk - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dekk   Dekk - Page 2 Icon_minitimeMan 3 Sep 2007 - 9:59

Hei igjen!!

Ja da har jeg hvert inne på friprat og skummlest litt og jeg har vel forstått da kjøpte dekk til vogna mi at det er rett valg jeg gjorde. Uahengig av støy under kjøring (sitter ikke i vogna da vet du)Embarassed study Men leser jo her inne om felger til vogn også. Hvis jeg har forstått riktig så kan man heller ikke putte på hva som helst av felger selv om boltsirkel stemmer. Mener å ha hørt at det er spesielle felger, snakker her om enkel aksling som skal bære fra 350 kilo og oppover. Bare:?:.
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 67
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Dekk - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dekk   Dekk - Page 2 Icon_minitimeMan 3 Sep 2007 - 10:54

T.H.O. skrev:
Hei igjen!!

Ja da har jeg hvert inne på friprat og skummlest litt og jeg har vel forstått da kjøpte dekk til vogna mi at det er rett valg jeg gjorde. Uahengig av støy under kjøring (sitter ikke i vogna da vet du)Embarassed study Men leser jo her inne om felger til vogn også. Hvis jeg har forstått riktig så kan man heller ikke putte på hva som helst av felger selv om boltsirkel stemmer. Mener å ha hørt at det er spesielle felger, snakker her om enkel aksling som skal bære fra 350 kilo og oppover. Bare:?:.

På Martins felger kan man laste ned felgliste. Tror de har felger som også er beregnet for cv. Blant annet felger godkjent for 900 kg.
http://www.martins.no/
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
 
Dekk
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» DEKK
» Dekk
» Opp i dimensjon på dekk?
» Skifte dekk
» Dekk på cabby?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: VEDLIKEHOLD-
Gå Til: