CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Kompakt kamera

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Kompakt kamera Empty
PosteTema: Kompakt kamera   Kompakt kamera Icon_minitimeTir 23 Okt 2007 - 21:32

Ja, jeg veit det er en tråd fra før, men den har blitt litt "utvannet".
Spørsmål: Jeg skal kjøpe kompakt kamera. Det skal ha en god, stor skjerm, 3,5" kanskje?
Det skal ha bra optisk zoom, 4 ganger kanskje?
Det skal ha mpix så det holder.
Prisen kan godt være rundt 2500.-
Liker Nikon og Canon, men siste kamera var Nikon coolpix 3100. Det har jeg hatt for mye problemer med batteriene til, så skikkelig batteri bør det være.

Kom med gode råd. Takk.Shocked Shocked Shocked

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 51
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Kompakt kamera Empty
PosteTema: Re: Kompakt kamera   Kompakt kamera Icon_minitimeTir 23 Okt 2007 - 21:38

vi har et fujifilm finepix f 11, og det tar meget pene bilder til normalbruk både inne og ute.
er en modell over som heter f 30 tror jeg, og det er enda bedre innendørs.
vi betalte vel 2700,- for vårt
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kompakt kamera Empty
PosteTema: Re: Kompakt kamera   Kompakt kamera Icon_minitimeTir 23 Okt 2007 - 21:47

Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kompakt kamera Empty
PosteTema: Re: Kompakt kamera   Kompakt kamera Icon_minitimeTir 23 Okt 2007 - 22:54

jeg har fujifilm F40fd og er kjempe fornøyd!! stor skjerm lite og hendig kamera og tar kjempe flotte bilder! og mye billiger enn canon
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kompakt kamera Empty
PosteTema: Re: Kompakt kamera   Kompakt kamera Icon_minitimeTir 23 Okt 2007 - 23:21

Hei

Var i går og kjøpte digitalkamra til jentungen i bursdag gave.... Vi har flere kamera her i huset fra før, men det som er noen år gammelt, et Canon Ixus 400, er vel det vi har vært best fornøyd med.

Når hun nå ønsket seg et kamra, så var det Canon Ixus, og ikke noe annet, som var temaet....

Valget falt på et Canon Ixus 960, og skulle visst være bra.... det har 12,1 megapixler, noe en vel ikke skal vektlegge så mye, for alt over 5 megapixler er visst greit....

Det gamle Ixus 400 som vi er så fornøyde med, mener jeg bare har 4 megapixler.... og det holder i massevis for oss.....

Jeg betalte i går etter pruting og forhandlinger 3240 kr for dette nye Canon Ixus 960, inkl veske og ekstra minnekort.....

Åssen kamraet er, vet jeg ikke, da hun har bursdagen på Lørdag, og får det da....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kompakt kamera Empty
PosteTema: Re: Kompakt kamera   Kompakt kamera Icon_minitimeOns 24 Okt 2007 - 6:42

Vegard.

Som "Canon-mann" tror jeg dette blir helt kanon (!).
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Kompakt kamera Empty
PosteTema: Re: Kompakt kamera   Kompakt kamera Icon_minitimeOns 24 Okt 2007 - 20:26

Sånn. Bestillt! Cool Cool

Kompakt kamera 860_ix10

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kompakt kamera Empty
PosteTema: Re: Kompakt kamera   Kompakt kamera Icon_minitimeOns 24 Okt 2007 - 20:34

J.O

Titta og på det der..... og en svært bra ting med det, er jo at det er relativt bred vid-vinkel på det......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kompakt kamera Empty
PosteTema: Re: Kompakt kamera   Kompakt kamera Icon_minitimeOns 24 Okt 2007 - 20:40

J.O.

Tror du har gjort et godt valg jeg Razz

Håper vi får høre om du er fornøyd med det eller ikke.......og hvordan bilde kvaliteten er........
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Kompakt kamera Empty
PosteTema: Re: Kompakt kamera   Kompakt kamera Icon_minitimeOns 24 Okt 2007 - 20:45

May-Britt skrev:
J.O.

Tror du har gjort et godt valg jeg Razz

Håper vi får høre om du er fornøyd med det eller ikke.......og hvordan bilde kvaliteten er........

Klart det, siden det var ditt forslag så..............

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Kompakt kamera Empty
PosteTema: Re: Kompakt kamera   Kompakt kamera Icon_minitimeOns 24 Okt 2007 - 20:49

Vegard skrev:
J.O

Titta og på det der..... og en svært bra ting med det, er jo at det er relativt bred vid-vinkel på det......

Ikke så veldig stor forskjell mellom de forskjellige synes jeg, bra vidvinkel på dette. Noe annet er bra på det neste, trodde egentlig at større nr i modellrekken var bedre men det virker ikke å stemme heller.
Dessuten var skjermen et viktig punkt for oss og den var litt større enn på 950 og 960.
Nå har jo jeg fått skryt for avatarbildet mitt av Arve og det er tatt med mobilen, så jeg er ikke så kravstor.
Blir sikkert bra. cyclops cyclops cyclops cyclops

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kompakt kamera Empty
PosteTema: Re: Kompakt kamera   Kompakt kamera Icon_minitimeOns 24 Okt 2007 - 21:07

J.O

når en sjekker litt på kamera, så blir en jo bare dummere, jo mere en spør... ingen svarer jo likt rundt om i butikkene......¨

Så må en bare se på prisenen får de forskjellige for, og gå for det....
Til Toppen Go down
Sponsored content





Kompakt kamera Empty
PosteTema: Re: Kompakt kamera   Kompakt kamera Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Kompakt kamera
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» For den nostalgiskecampist med behov for kompakt vogntog
» Kamera og dingser
» Web kamera for overvåkning av vogn på campingplass
» Prosjekt 400W solcelle panel og WIFI iptv-kamera.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: FRI PRAT :: FOTOPRAT-
Gå Til: