CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Er Hobby bra nok?

Go down 
+26
janp
Breda
Knaus 780 royale
thor_egil
Hobby 540ufe Premium
hobby 650 kfu
petter34
Mr.Vikebø
anjatupp
smholt
Mensana
Beauville
EirikN
OyvindSP
HobbyTom
chg
Camping Kai
Åge P
Sten Rune
Veggis
Jan Ole
Ottar
Johnny
Jan
ArneO
Perkrs
30 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3
AvInnlegg
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Er Hobby bra nok? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Er Hobby bra nok?   Er Hobby bra nok? - Page 3 Icon_minitimeMan 25 Jun 2012 - 14:53

Vintertelt på plass ja, ikke uten grunn vi setter nesa mot syd i år også.
Til Toppen Go down
HobbyTom
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
HobbyTom


Male
Antall Innlegg : 453
Age : 49
Localisation : Trøndelag
Registration date : 13.10.2008

Er Hobby bra nok? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Er Hobby bra nok?   Er Hobby bra nok? - Page 3 Icon_minitimeMan 25 Jun 2012 - 14:55

Premium er lekker. Gratulerer.

Når de kommer med tre-køyers 560KMFe i Premium-utgave, skal jeg vurdere å bytte. Den vil passe bra bak bilen.

Altså et statussymbol.

Razz
Til Toppen Go down
hobby 650 kfu
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
hobby 650 kfu


Male
Antall Innlegg : 286
Age : 47
Localisation : Hallingdal
Registration date : 17.03.2012

Er Hobby bra nok? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Er Hobby bra nok?   Er Hobby bra nok? - Page 3 Icon_minitimeMan 25 Jun 2012 - 15:01

Perkrs skrev:
ER nok av samme mening.

Blitt nav ansatt??? Du har jo fått deg Hobby
Til Toppen Go down
petter34
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
petter34


Female
Antall Innlegg : 407
Registration date : 09.06.2010

Er Hobby bra nok? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Er Hobby bra nok?   Er Hobby bra nok? - Page 3 Icon_minitimeMan 25 Jun 2012 - 19:18

smholt skrev:
Eter noen netter i vår nye Hobby Premium 720, må jeg ihvertfall si meg svært godt fornøyd med madrassene. Smile De er veldig gode.
Godt og varmt har det vært med Alden og gulvvarme. Med klimaanlegget på varme, har vogna raskt fått god temperatur også.
Med medbrakte ørepropper gikk det an å sove i styrtregnet også. Smile
Jeg ser jo at det er benyttet noen enkle løsninger noen steder, men det ser bra ut og prisen er jo ikke avskrekkende uansett.
På plassen er den tydeligvis en liten snakkis. En kom å fortalte de hadde veddet på størrelsen, minst 10 meter lang.... En annen fortalte at den så ut som et tog og enda en sa den så ut som et romskip.
Nå er plattingen med rekkverk, vintertelt, tørkestativ, utelys, terassevarmer, partytelt og møbler på plass. Så da venter vi bare på varmen........ Very Happy Den er bestilt til neste helg. clown
sprek vogn du har! Hva slags benkmontert klima har du ?
Til Toppen Go down
Hobby 540ufe Premium

Hobby 540ufe Premium


Antall Innlegg : 8
Localisation : Bryne
Registration date : 17.03.2012

Er Hobby bra nok? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Er Hobby bra nok?   Er Hobby bra nok? - Page 3 Icon_minitimeMan 25 Jun 2012 - 20:17

Når de kommer med tre-køyers 560KMFe i Premium-utgave, skal jeg vurdere å bytte. Den vil passe bra bak bilen.

Altså et statussymbol.

Den kommer i 2013 så det er bare å bestile blir sikert mange som vil ha den.
Til Toppen Go down
smholt
CARAVANER
CARAVANER
smholt


Male
Antall Innlegg : 123
Age : 67
Localisation : Drammen
Registration date : 31.01.2012

Er Hobby bra nok? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Er Hobby bra nok?   Er Hobby bra nok? - Page 3 Icon_minitimeMan 25 Jun 2012 - 23:50

petter34 skrev:
sprek vogn du har! Hva slags benkmontert klima har du ?
Takk, syns den er flott selv også.
Jeg må sjekke til helgen. Manualen ligger i vogna, tror den var italiensk, en svart? firkantet boks som er montert under den ene senga.
Til Toppen Go down
http://www.platelayer.com
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

Er Hobby bra nok? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Er Hobby bra nok?   Er Hobby bra nok? - Page 3 Icon_minitimeSøn 1 Jul 2012 - 11:59

Jeg har vært borte fra forumet ett års tid - og ser at vi fortsatt snakker om mange av de samme tingene. Det er bra!

Jeg har jo en egen tråd på for å vise at Hobby slett ikke er dyrt å eie (Det var iallefall det som var utgangspunktet mitt). Når denne ligger langt nede i leksa nå er det rett og slett fordi det ikke har vært utgifter på vogna (av reparasjonsmessig art) det siste året.

Min motivasjon for å kjøpe Hobby har vært:

God nok kvalitet til en markedets beste pris gir god bruksverdi og lavt verditap!

Før familien nå gå løs på vår 6 sesong i vår Hobby 2006 650 KMFE stemmer dette bildet fortsatt. Nydelig vogn å kjøre, fantastisk med soveplasser (8 stk), Lys og trivelig 3 sesongersvogn, lite feil, fantastisk med lagringsplass.

President Tom oppsummerte Hobbys kvaliteter ut fra sine erfaringer og behov. Jeg låner hans mal og her er mine svar:


Søppel: Nei !
God nok som vintervogn for oss: Ja (Vi bruker den 3 sesonger)
Kjempeflotte løsninger for familier: Ja
Dårlig lasteevne: Nei - ikke i 650 Kmfe
Mye utstyr: Ja
God opplevd kvalitet på innredning for oss: Ja
Fine farger innvendig: Tja
Gode løsninger for avløpsvann: Ja (3 sesongers bruk)
Gode løsninger for store kjøleskap: Kjøleskap under benk som svelger forbausende mye
Alde-tilpasset vogn: Har hverken Alde eller Alde-problemer
God dusjløsning med eget kabinett: Ikke eget dusjkabinett, men dusjløsning fungerer fint fot enkel dusjing
Gode sofaer å sitte i: Nei.
Opplevd kvalitet for oss: God
Til Toppen Go down
smholt
CARAVANER
CARAVANER
smholt


Male
Antall Innlegg : 123
Age : 67
Localisation : Drammen
Registration date : 31.01.2012

Er Hobby bra nok? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Er Hobby bra nok?   Er Hobby bra nok? - Page 3 Icon_minitimeSøn 1 Jul 2012 - 15:39

smholt skrev:
petter34 skrev:
sprek vogn du har! Hva slags benkmontert klima har du ?
Takk, syns den er flott selv også.
Jeg må sjekke til helgen. Manualen ligger i vogna, tror den var italiensk, en svart? firkantet boks som er montert under den ene senga.
Er på plass for sommeren i godt norsk sommervær. Ikke så mye bruk for klimaanlegget for å kjøle, men for rask oppvarming er det bra. Embarassed Funker også fint for å få ned fuktigheten i lufta.

Vi har en Dometic HB 2500 varmepumpe. Det er monterrt 3 utblåsingsdyser hvor retningen kan endres, en i soveromsdelen og en i hver av de to små sofaene til midtgruppen, så luften fordeles godt i hele vogna. Det var visst en del jobb med kanalene og monteringen ifølge montøren hos Askjem.
Den fungerer fint, men om det hadde vært plass ville jeg nok foretrukket å ikke ha montert den under egen seng. Det er som å være på et amerikansk motell med Air Condition, hvor enheten er 3 fot fra deg. Den skrangler ikke slik som de "over there", men det er noe støy.
Jeg får kjøle ned vogna før jeg legger meg de nettene det kan være aktuellt her oppe ved Tinnsjøen. Smile
Til Toppen Go down
http://www.platelayer.com
Knaus 780 royale

Knaus 780 royale


Male
Antall Innlegg : 10
Age : 60
Localisation : Melbu
Registration date : 15.10.2012

Er Hobby bra nok? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Er Hobby bra nok?   Er Hobby bra nok? - Page 3 Icon_minitimeOns 17 Okt 2012 - 17:13

Se bare på dette Hvem har størst og flest lekasjer i årenes løp Hobby eller Kabe ??
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 67
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Er Hobby bra nok? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Er Hobby bra nok?   Er Hobby bra nok? - Page 3 Icon_minitimeOns 17 Okt 2012 - 18:24

Vet ikke. Har aldri sett noen statistikk på dette på nevnte vogner eller andre vogner.
Er Hobby bra nok? - Page 3 60
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Breda
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Breda


Antall Innlegg : 235
Registration date : 18.09.2010

Er Hobby bra nok? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Er Hobby bra nok?   Er Hobby bra nok? - Page 3 Icon_minitimeOns 17 Okt 2012 - 18:32

Jeg har hatt 1 2000 modell 720 ukfe og har nå 2010 modell 720 ukfe og er veldig fornøyd. Har hatt den på en vintercamp før og den stå på plass for runde 2 på vintern nå, og det funket helt fint syntes jeg. Kvalitet kan jeg egentlig uttale meg lite om, da jeg ikke har vært lengre enn noen minutter i andre vogner. Ser jo at noe i hobby kan virke raskt og enkelt, men får ikke uttalt meg riktig om det, siden jeg ikke har prøvd noe annet over tid. Har merket at noen småting har løsnet under transport, men må da tilføye at jeg har fram til nå brukt den som dravogn i forbindelse med motorsport og har kjørt norge og sverige rundt med den i helger, og da skjer vel kanskje ting i alle vogner. Men for min del så er det uten tvil hobby som har det fineste interiøret, både i form/fasong på ting, farger og løsninger. Mye av de andre vognmerkene syntes jeg appelerer litt til eldre klientel. Mye mørkt og kjedelig liksom. Føles gammeldags. Syntes for eks kabe er litt der, med litt kjedelige farger og store gamle brytere anno 20 år siden, og skinnsofaen ser ut som en gammal chesterfield Smile
Når det gjelder do/dusj, så har jo hobby vært elendig, bare helbreddebadet som er på noen som er bra. Det skulle vært på flere.
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 67
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Er Hobby bra nok? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Er Hobby bra nok?   Er Hobby bra nok? - Page 3 Icon_minitimeOns 17 Okt 2012 - 18:45

Brede. Det du skriver om småting som har løsnet osv det skjer også i andre vogner. Og det som på noen virker moderne og hjemmekoselig blir for andre helt feil.
Derfor synes jeg at denne sammenligningen på pris egentlig er helt tullete. Har man råd til det man ønsker seg så hvorfor kjøpe noe rimeligere som man ikke liker?
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3359
Registration date : 19.01.2012

Er Hobby bra nok? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Er Hobby bra nok?   Er Hobby bra nok? - Page 3 Icon_minitimeOns 17 Okt 2012 - 18:54

Hobby 720 2012 skrev:
Se bare på dette Hvem har størst og flest lekasjer i årenes løp Hobby eller Kabe ??
Hobby lekker ihvertfall ikke, bare se på duggen innvendig på vinduene så ser du jo at det ikke lekker.
Hobby holder veldig godt på fuktigheta, den. Ingenting lekker ut! Er Hobby bra nok? - Page 3 36874
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3359
Registration date : 19.01.2012

Er Hobby bra nok? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Er Hobby bra nok?   Er Hobby bra nok? - Page 3 Icon_minitimeOns 17 Okt 2012 - 18:58

Hobby 720 2012 skrev:
Se bare på dette Hvem har størst og flest lekasjer i årenes løp Hobby eller Kabe ??
Finnes nok ikke noen statistikk. Om noe mener at mange Hobby lekker f.eks, så selges det vel flere ganger så mange Hobby pr solgte Kabe. I Sverige selges det 20% flere Hobby, så kanskje det er enklere å finne svaret hos "søta bror"?? What a Face
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Er Hobby bra nok? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Er Hobby bra nok?   Er Hobby bra nok? - Page 3 Icon_minitimeOns 17 Okt 2012 - 19:58

janp skrev:
Hobby 720 2012 skrev:
Se bare på dette Hvem har størst og flest lekasjer i årenes løp Hobby eller Kabe ??
Finnes nok ikke noen statistikk. Om noe mener at mange Hobby lekker f.eks, så selges det vel flere ganger så mange Hobby pr solgte Kabe. I Sverige selges det 20% flere Hobby, så kanskje det er enklere å finne svaret hos "søta bror"?? What a Face

Det selges vel 20% flere Kabe vel, for Kabe er vel fortsatt den mest solgte der borte?

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Perkrs
CARAVANER
CARAVANER
Perkrs


Male
Antall Innlegg : 114
Localisation : Son i Akershus
Registration date : 14.09.2011

Er Hobby bra nok? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Er Hobby bra nok?   Er Hobby bra nok? - Page 3 Icon_minitimeTor 18 Okt 2012 - 0:38

Tror nok Hobby selger mer enn de fleste merker både i naboland og her men skyldes nok pris. Har hatt 3 Hobby og selv om jeg ikke nå har Hobby nå så ser jeg ikke bort i fra at jeg kjøper det igjen.Du får vel hva du betaler for.Hva gjelder Kabe så er vel det en annen divisjon med pris der etter.Du kan jo ikke annet enn å kose deg i vogna.
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Er Hobby bra nok? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Er Hobby bra nok?   Er Hobby bra nok? - Page 3 Icon_minitimeTor 18 Okt 2012 - 13:21

Man kan kose seg, og så kan man kose seg enda mer...
Til Toppen Go down
Knaus 780 royale

Knaus 780 royale


Male
Antall Innlegg : 10
Age : 60
Localisation : Melbu
Registration date : 15.10.2012

Er Hobby bra nok? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Er Hobby bra nok?   Er Hobby bra nok? - Page 3 Icon_minitimeTor 18 Okt 2012 - 19:08

Har hatt : Astral - Cabby - Thomson - Adria - Smv - Solifer - Bjølseth - Knaus - Burstner - Dethlefs - Kabe - Og nå hobby. Kan ikke si annet enn at vi har vert fornøyd med alle. Har også brukt alle på vintercamp uten problem så det hele kommer nok ned til hva man gjør det til .
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3359
Registration date : 19.01.2012

Er Hobby bra nok? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Er Hobby bra nok?   Er Hobby bra nok? - Page 3 Icon_minitimeTor 18 Okt 2012 - 19:38

Jan Ole skrev:
janp skrev:
Hobby 720 2012 skrev:
Se bare på dette Hvem har størst og flest lekasjer i årenes løp Hobby eller Kabe ??
Finnes nok ikke noen statistikk. Om noe mener at mange Hobby lekker f.eks, så selges det vel flere ganger så mange Hobby pr solgte Kabe. I Sverige selges det 20% flere Hobby, så kanskje det er enklere å finne svaret hos "søta bror"?? What a Face

Det selges vel 20% flere Kabe vel, for Kabe er vel fortsatt den mest solgte der borte?
Nope, i hht statistikk i siste Husbil og Husvagn:


Nyregistrerte Hobby 697 fra 1.1.2012 og ut juli, mot 586 Kabe i samme periode.

I 2011 ble det registret 869 Hobby mot 717 Kabe fra 1.1 til 31.7



Adria:452
Solifer Polar248
Cabby214
Knaus 141
...
...
...
Hymer:18
Dethleffs: 18
Fendt:16
...
...
Bürster: 7


Totalt 1.1 - 31.7 2012: 2579 vogner.
I 2011 3248 vogner i perioden 1.1 - 31.7
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Er Hobby bra nok? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Er Hobby bra nok?   Er Hobby bra nok? - Page 3 Icon_minitimeTor 18 Okt 2012 - 20:16

Når jeg tenker meg om har jeg ikke sett den reklamen om Sveriges mest solgte merke på en stund, men Kabe var det lenge, lenge etter at Hobby ble mest vanlig i Norge.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3359
Registration date : 19.01.2012

Er Hobby bra nok? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Er Hobby bra nok?   Er Hobby bra nok? - Page 3 Icon_minitimeTor 18 Okt 2012 - 22:43

Og Hobby blir vel på toppen lenge, de har nok funnet formelen som trekker flest kjøpere. Ok pris. Litt tidløst design som er lyst og velfungerende. Litt innovativ med Knotts selvjusterende bremser, og opplevd kvalitet som tilfredsstiller mange kjøpere.


Mest avgjørende at man får mye og ok vogn for en ganske lav inngangsbillett.
Til Toppen Go down
HobbyTom
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
HobbyTom


Male
Antall Innlegg : 453
Age : 49
Localisation : Trøndelag
Registration date : 13.10.2008

Er Hobby bra nok? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Er Hobby bra nok?   Er Hobby bra nok? - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Okt 2012 - 14:48

De dyreste masseproduserte tilhengerne, både båthengere og varehengere, bruker Knott.

På campingvogn er det vel bare Kabe og Hobby som gjør det? Det er vel også bare Kabe og Hobby som bruker Winterhoff friksjonshanske, som er bedre enn Alko.

Markedets billigste tilhengere, Gaupen, bruker Alko-akslinger. Ikke imponert.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Er Hobby bra nok? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Er Hobby bra nok?   Er Hobby bra nok? - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Okt 2012 - 15:29

Kabe og og Dethleffs har gått over til Alko på alle vogner, om Kabe bruker Knott akslinger og ikke Alko vet jeg ikke, men begge bruker Alko friksjonskobling nå.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Børge
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS



Male
Antall Innlegg : 152
Age : 47
Localisation : Sunnfjord
Registration date : 20.08.2009

Er Hobby bra nok? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Er Hobby bra nok?   Er Hobby bra nok? - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Okt 2012 - 16:25

Kan ikke huske å ha sett Knott aksling på Kabe, har vært BPW på de jeg har vært under tidligere, på 2013 modellene er det vel euroaksel på alkochassis til og med 780, Hacienda står fortsatt på BPW.
Winterhoff hanske har vel vært levert på ulike merker opp gjennom årene.
Til Toppen Go down
Dethleffs
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Dethleffs


Antall Innlegg : 555
Registration date : 10.03.2009

Er Hobby bra nok? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Er Hobby bra nok?   Er Hobby bra nok? - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Okt 2012 - 18:14

Til Toppen Go down
Fjell_fant
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Fjell_fant


Antall Innlegg : 591
Registration date : 18.06.2012

Er Hobby bra nok? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Er Hobby bra nok?   Er Hobby bra nok? - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Okt 2012 - 18:38

Og her det gode camping livet Smile http://www.finn.no/finn/car/caravan/object?finnkode=36382882

Det er det fine, noe for enhver smak og enhver lommebok.
Man kan trives enten man camper under åpen himmel, i telt, camingvogn eller bobil. cheers cheers cheers Er Hobby bra nok? - Page 3 95882
Til Toppen Go down
Ottar
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Ottar


Male
Antall Innlegg : 181
Registration date : 14.10.2011

Er Hobby bra nok? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Er Hobby bra nok?   Er Hobby bra nok? - Page 3 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012 - 11:15

HobbyTom skrev:

Markedets billigste tilhengere, Gaupen, bruker Alko-akslinger. Ikke imponert.

Gaupen = forb..... møkkahenger!!!! Twisted Evil Byttet ut min 25 år gamle Tredal mot en
ny Gaupen i 2007.Maken til dritthenger.Den har regelrett knekt 2 ganger,med veiet lass
fra grustaket.Opplevde aldri sånt med Tredal,om en så overlastet en del.
Til Toppen Go down
Fjell_fant
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Fjell_fant


Antall Innlegg : 591
Registration date : 18.06.2012

Er Hobby bra nok? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Er Hobby bra nok?   Er Hobby bra nok? - Page 3 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012 - 11:29

Selv om dette er utenom trådens tema vil jeg si at jeg er veldig godt førnøyd med min Gaupen henger i 11 år ble den brukt som flishenger og lesset med hjullaster og har tålt det bra. Dessuten er den erlig på vinterføre, sier ifra før du får noen overraskelser.

At den knekker har kanskje noe med den som laster å gjøre, uten at jeg vet med hva og hvordan det skjedde.
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Er Hobby bra nok? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Er Hobby bra nok?   Er Hobby bra nok? - Page 3 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012 - 12:24

Om Hobby er bra nok?
Selvfølgelig er den vel det! Det vitner jo salgstallene om.
De som ikke synes at Hobby ikke er bra nok kjøper helt sikkert et annet merke. Vanskeligere eller lettere for den del er det vel i grunnen ikke.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Er Hobby bra nok? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Er Hobby bra nok?   Er Hobby bra nok? - Page 3 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012 - 15:04

Jepp, Hobby er bra nok.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Knaus 780 royale

Knaus 780 royale


Male
Antall Innlegg : 10
Age : 60
Localisation : Melbu
Registration date : 15.10.2012

Er Hobby bra nok? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Er Hobby bra nok?   Er Hobby bra nok? - Page 3 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012 - 15:21

Jan Ole skrev:
Jepp, Hobby er bra nok.

Jeg har en hobby som jeg er så glad i heter det og det stemmer faktisk også he he
Hobby er vel ikke dårligere en andre bare fordi den er billigere,
Buttet faktisk ut en Kabe 780 Royel med Hobby 720 prestige 2012
og er fornøyd med det (noen kommer og noen går )
Til Toppen Go down
Sponsored content





Er Hobby bra nok? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Er Hobby bra nok?   Er Hobby bra nok? - Page 3 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Er Hobby bra nok?
Til Toppen 
Side 3 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3
 Similar topics
-
» Hobby 720 UKFe og Dometic Hobby Cool 25 Klimaanlegg?
» hobby 610 89modell
» min hobby!
» Hobby 780 VIP !
» Ny dør Hobby 650

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: