CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Svensk artikkel om ny Italiener

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Ottar
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Ottar


Male
Antall Innlegg : 181
Registration date : 14.10.2011

Svensk artikkel om ny Italiener Empty
PosteTema: Svensk artikkel om ny Italiener   Svensk artikkel om ny Italiener Icon_minitimeTir 22 Nov 2011 - 11:20

Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Svensk artikkel om ny Italiener Empty
PosteTema: Re: Svensk artikkel om ny Italiener   Svensk artikkel om ny Italiener Icon_minitimeTir 22 Nov 2011 - 11:37

Ser ut til å være en "godværsbil", dvs den virker trangbodd.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Svensk artikkel om ny Italiener Empty
PosteTema: Re: Svensk artikkel om ny Italiener   Svensk artikkel om ny Italiener Icon_minitimeTir 22 Nov 2011 - 15:36

Hva er det med denne siden du linker til den, Ottar? Jeg ser ikke noe spesiellt med denne, er som en av mange andre biler små biler. Og en test av en enkelt bil eller vogn er og blir mye preget av egne meninger og behov. Noe fakta er kjekt å få vite, andre ting vektlegges helt annerledes enn eget behov. Og da blir det ofte for meg lite informativt.


Du linket også til ei vogn i samme magasin om jeg husker rett. For meg blir det mye mere interessant med tester der det er flere vogner/biler/etc der man ser på forskjellene mellom de tingene som man tester, eller ev. om de skal teste vinteregneskapene på 3-4 forskjellige vogner. Da synes jeg det blir mye mere interessant å lese.


Jeg kunne tenkt meg litt meninger om det du linker til, enten det er for å vise oss andre noe spennende eller om det simpelthen er et ønske om en diskusjon.

Og som Rashid sier om denne, en godværsbil som ser trang ut.
Til Toppen Go down
Ottar
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Ottar


Male
Antall Innlegg : 181
Registration date : 14.10.2011

Svensk artikkel om ny Italiener Empty
PosteTema: Re: Svensk artikkel om ny Italiener   Svensk artikkel om ny Italiener Icon_minitimeTir 22 Nov 2011 - 17:59

OK General. Noen andre kanskje er interressert ??
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Svensk artikkel om ny Italiener Empty
PosteTema: Re: Svensk artikkel om ny Italiener   Svensk artikkel om ny Italiener Icon_minitimeTir 22 Nov 2011 - 19:29

Om det er noe du vil med å linke til tester så ville ihvertfall jeg sette pris på om du forteller hva som er interessant med det du linker til. Bare et ønske og ikke noe mere.
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Svensk artikkel om ny Italiener Empty
PosteTema: Re: Svensk artikkel om ny Italiener   Svensk artikkel om ny Italiener Icon_minitimeTir 22 Nov 2011 - 20:13

Synes da det er greit med bare en link å jeg da. Meninger kan man jo gjøre seg sjøl Rolling Eyes
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Svensk artikkel om ny Italiener Empty
PosteTema: Re: Svensk artikkel om ny Italiener   Svensk artikkel om ny Italiener Icon_minitimeTir 22 Nov 2011 - 23:56

JanP skrev:
Om det er noe du vil med å linke til tester så ville ihvertfall jeg sette pris på om du forteller hva som er interessant med det du linker til. Bare et ønske og ikke noe mere.
ser ikke noe poeng i at noen skal stå skolerett ovenfor deg for å forklare hvorfor de ønsker å dele en link her på forumet
konsentrer deg om egne uttalelser og linker, så skal vi moderatorer ta oss av hva andre deler, og hvorfor
Til Toppen Go down
Sponsored content





Svensk artikkel om ny Italiener Empty
PosteTema: Re: Svensk artikkel om ny Italiener   Svensk artikkel om ny Italiener Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Svensk artikkel om ny Italiener
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: BOBIL :: BOBILPRAT-
Gå Til: