CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 A-mål

Go down 
5 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
AvInnlegg
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

A-mål - Page 2 Empty
PosteTema: Re: A-mål   A-mål - Page 2 Icon_minitimeLør 3 Nov 2007 - 23:54

Vegard skrev:
Jan skrev:
Vegard skrev:
J.O og Rune

UNSKULD...... DET ER JO 975 KONTRA 950 JEG MENER............
sitter du og og drikker? lol!

Jan

Ja, pepsi Max.... rendeer
skumle saker det der, vær forsiktig lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




A-mål - Page 2 Empty
PosteTema: Re: A-mål   A-mål - Page 2 Icon_minitimeSøn 4 Nov 2007 - 5:55

May-Britt skrev:
Rune skrev:
May-Britt skrev:
Rune skrev:
Sten Rune skrev:
Jan skrev:
Vegard skrev:
J.O og Rune

UNSKULD...... DET ER JO 975 KONTRA 950 JEG MENER............
sitter du og og drikker? lol!

Pytt pytt... en meter fra eller til da... den legger du bare under platten....


Rekke forsiktig opp sømmen som holder D-ringene fast ved gresskanten, klippe av teltet i bunn slik at det blir mindre for deretter å sy på D-ringene igjen......

riktig så kretiv nå Rune...... lol! lol! lol! lol! lol!


Jepp..... driver på med oppladning til jeg skal ut og høre på alle de "morsome" drittfulle menneskene jeg må sitte å jatte med resten av natten..... affraid

Men Rune - du har skjønt det lol! HUMOR er tingen......lol! lol! .......så lenge de ikke spyr i bilen lol! lol!


Enda ikke etter 15 år har noen fysisk spydd inne i bilen(Bank i bordet) Ut vinduet skjer jo, og ner med farten opp med døra og spy på asfalten.
En gang så var det en som spydde i fanget sitt........ han demret opp på sidene av lårene så godt han kunne og kjerringa brukte håndveska til å fange spy fremme ved knea........ men ingenting i selve bilen... hehe.

Voksne mennesker som sitter i bilen slik og ikke selv kjenner at nå sitter det i halsen og det er på tide å rope stopp for å få komme ut av bilen og lette på trykket, har jeg INGENTING til overs for. Til og med ungene gir jo beskjed om slikt......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




A-mål - Page 2 Empty
PosteTema: Re: A-mål   A-mål - Page 2 Icon_minitimeSøn 4 Nov 2007 - 5:58

May-Britt skrev:
Rune skrev:
May-Britt skrev:
Rune skrev:
Sten Rune skrev:
Jan skrev:
Vegard skrev:
J.O og Rune

UNSKULD...... DET ER JO 975 KONTRA 950 JEG MENER............
sitter du og og drikker? lol!

Pytt pytt... en meter fra eller til da... den legger du bare under platten....


Rekke forsiktig opp sømmen som holder D-ringene fast ved gresskanten, klippe av teltet i bunn slik at det blir mindre for deretter å sy på D-ringene igjen......

riktig så kretiv nå Rune...... lol! lol! lol! lol! lol!


Jepp..... driver på med oppladning til jeg skal ut og høre på alle de "morsome" drittfulle menneskene jeg må sitte å jatte med resten av natten..... affraid

Men Rune - du har skjønt det lol! HUMOR er tingen......lol! lol! .......så lenge de ikke spyr i bilen lol! lol!


Fjolle og le og jatte med og bare være enig i alt som sies er ganske enkelt oppskriften på å unngå bråk i bilen i helgene, det er erfaringen etter 15 år......... Vet av erfaring at det oftest er de som svarer og er tøffe i kjeften som havner i avisa som "Banket opp av Taxikunde..............." bl.a.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




A-mål - Page 2 Empty
PosteTema: Re: A-mål   A-mål - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Feb 2008 - 13:05

Hei

Nå har jeg ikke lest hele tråden her, men jeg stiller et spørsmål.......

Kan et telt med Amål 1150 brukes på ei vogn med Amål 1175??? Jeg forstår at teltet blir 12,5cm for kort på hver side, men vil det kunne funke i praksis eller ikke??? Noen som har prøvd noe lignende???
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

A-mål - Page 2 Empty
PosteTema: Re: A-mål   A-mål - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Feb 2008 - 13:10

May-Britt skrev:
Hei

Nå har jeg ikke lest hele tråden her, men jeg stiller et spørsmål.......

Kan et telt med Amål 1150 brukes på ei vogn med Amål 1175??? Jeg forstår at teltet blir 12,5cm for kort på hver side, men vil det kunne funke i praksis eller ikke??? Noen som har prøvd noe lignende???
enkelt svar, ja det går meget bra
er egnet i de tilfeller hvor platting og vogn ligger på bakkenivå.
altså når underkant dekk er jevnt med underkant platting.
i stedet for overkant på begge som er å foretrekke for å få mer høyde inni teltet
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




A-mål - Page 2 Empty
PosteTema: Re: A-mål   A-mål - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Feb 2008 - 13:36

Tenkte på bruka av telt uten treplatt jeg ........
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

A-mål - Page 2 Empty
PosteTema: Re: A-mål   A-mål - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Feb 2008 - 13:43

May-Britt skrev:
Tenkte på bruka av telt uten treplatt jeg ........

Kan gå, men mer tvilsomt. Ellers er det denne løsningen jeg har hatt. Men med platting sånn som Jan beskriver.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

A-mål - Page 2 Empty
PosteTema: Re: A-mål   A-mål - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Feb 2008 - 13:44

May-Britt skrev:
Tenkte på bruka av telt uten treplatt jeg ........

Skal ikke du selge da? Og ikke kjøpe?

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




A-mål - Page 2 Empty
PosteTema: Re: A-mål   A-mål - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Feb 2008 - 21:04

May-Britt skrev:
Hei

Nå har jeg ikke lest hele tråden her, men jeg stiller et spørsmål.......

Kan et telt med Amål 1150 brukes på ei vogn med Amål 1175??? Jeg forstår at teltet blir 12,5cm for kort på hver side, men vil det kunne funke i praksis eller ikke??? Noen som har prøvd noe lignende???

May-Britt

er 1175 det A-målet som teltet til den vogna skal ha, eller er dette det konkrete A-mål på vogna????

ei vogn som bruker 1175 i A-mål har jo et A-mål mellom 1162,5, og 1187,5... fordi forteltene lages med differanser på 25 cm på A-målet.

Er vognas reelle A-Mål 1165 kan et telt på 1150 utmerket godt passe, men er det 1182, så blir det for snaut.

Når du søker på søkesteder her på nett, får du i all vesentlighet hvilket A-mål teltet som passer, skal ha, ikke Vognas konkrete A-mål. dette finner du oppgitt i vognas spesifikasjoner, sammen med det A-målet teltet følgelig skal ha.... det kan feks stå: A-mål: 1179/1175, eller A-mål vogn: 1179, A-mål telt 1175. enten på samme linje eller hver for seg
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




A-mål - Page 2 Empty
PosteTema: Re: A-mål   A-mål - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Feb 2008 - 21:12

Vegard

Jeg forstår hva du mener........ men både i brosjyra og på nettsiden så står det Amål 1175 og da er det vel det teltet til vogna skal ha og ikke det faktiske Amål....... en må vel finne frem målbåndet for å få svar på faktisk Amål da antagelig.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




A-mål - Page 2 Empty
PosteTema: Re: A-mål   A-mål - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Feb 2008 - 21:17

May-Britt skrev:
Vegard

Jeg forstår hva du mener........ men både i brosjyra og på nettsiden så står det Amål 1175 og da er det vel det teltet til vogna skal ha og ikke det faktiske Amål....... en må vel finne frem målbåndet for å få svar på faktisk Amål da antagelig.......

I brosjyrene står det oppgitt ja..... men du må se på vognas tekniske data..... det står i instruksjonsboka det..... på brosjyrer står jo bare det oppgitt som kunder må ha for å få rett telt....
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

A-mål - Page 2 Empty
PosteTema: Re: A-mål   A-mål - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Feb 2008 - 21:18

Maya

Ser i LMC-katalogen fra 2008 at omløpsmålet på 720 RDK er 1158,8 cm.... om det er helt likt på deres vet jeg ikke.

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








A-mål - Page 2 Caravan
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




A-mål - Page 2 Empty
PosteTema: Re: A-mål   A-mål - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Feb 2008 - 21:19

May.....

Problemet med et for stort telt er vel egentlig at gresskanten blir mer synlig, mens med et for llite telt blir umulig å stramme skikkelig opp.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




A-mål - Page 2 Empty
PosteTema: Re: A-mål   A-mål - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Feb 2008 - 21:19

May-Britt

ring merkeforhandler.... de kan sikkert oppgi det eksagte målet.... og i instruksjonsboka står det.....
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

A-mål - Page 2 Empty
PosteTema: Re: A-mål   A-mål - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Feb 2008 - 21:24

Rune skrev:
May.....

Problemet med et for stort telt er vel egentlig at gresskanten blir mer synlig, mens med et for llite telt blir umulig å stramme skikkelig opp.

Er vel igrunn motsatt.

Teltet mitt er 975, a-målet på vogna er 940 og jeg får ikke strammet det skikkelig så det blir pent.

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








A-mål - Page 2 Caravan
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

A-mål - Page 2 Empty
PosteTema: Re: A-mål   A-mål - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Feb 2008 - 21:25

I år blir det nytt med a-mål 925.

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








A-mål - Page 2 Caravan
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




A-mål - Page 2 Empty
PosteTema: Re: A-mål   A-mål - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Feb 2008 - 21:30

Vegard

Jeg har jo ikke noe instruksjonsbok på ei vogn vi lurer på å kjøpe, men jeg kan som du sier ringe forhandler og høre hva faktisk amål er....... om det blir aktuelt......

Har jo en del telefoner på vogna vår og noen lurer på å handle uten telt, så da lurte jeg litt på om det kan brukes på ei 780 det vi har da vet du........

Sten Rune

Jeg har aldri sett i instruksjonsboka i vogna vår om dette ....... men vi bruker nå et 1150 telt som anbefalt og det passer helt perfekt....... skal jammen se etter neste gang jeg er i vogna hva det fakiske amål på vogna vår er......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




A-mål - Page 2 Empty
PosteTema: Re: A-mål   A-mål - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Feb 2008 - 21:33

Rune skrev:
May.....

Problemet med et for stort telt er vel egentlig at gresskanten blir mer synlig, mens med et for llite telt blir umulig å stramme skikkelig opp.

Rune

For lite telt........1150 telt på ei vogn med amål 1175.......da blir det 12,5 cm for lite på hver ende.....altså mer gress synlig.......og katta kan krype inn........om naboen har ei.........
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




A-mål - Page 2 Empty
PosteTema: Re: A-mål   A-mål - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Feb 2008 - 21:38

May-Britt

På min vogn er vognas A-mål 1224, mens teltet som brukes er 1225.... altså lite avvik på den.... Arve sin vogna har vel sikkert rundt 1230-1235 i A-mål, siden den har andre aksler og er litt høyere, samt en forskjell på bakveggen....

du må altså oppgi årsmodellen og..... for det kan vre noen cm forskjell mellom årsmodellene av samme vogn
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




A-mål - Page 2 Empty
PosteTema: Re: A-mål   A-mål - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Feb 2008 - 21:39

May-Britt skrev:
Rune skrev:
May.....

Problemet med et for stort telt er vel egentlig at gresskanten blir mer synlig, mens med et for llite telt blir umulig å stramme skikkelig opp.

Rune

For lite telt........1150 telt på ei vogn med amål 1175.......da blir det 12,5 cm for lite på hver ende.....altså mer gress synlig.......og katta kan krype inn........om naboen har ei.........


Ja, selvfølgelig. Det blir morsatt av det jeg skrev..... ser det nå. Embarassed Embarassed
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




A-mål - Page 2 Empty
PosteTema: Re: A-mål   A-mål - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Feb 2008 - 21:40

May-Britt skrev:
Rune skrev:
May.....

Problemet med et for stort telt er vel egentlig at gresskanten blir mer synlig, mens med et for llite telt blir umulig å stramme skikkelig opp.

Rune

For lite telt........1150 telt på ei vogn med amål 1175.......da blir det 12,5 cm for lite på hver ende.....altså mer gress synlig.......og katta kan krype inn........om naboen har ei.........

Ikke nødvendigvis..... for det er beregnet en viss skråing utover på teltets enevegger..... og trekkes disse innover blir det ikke sånn..... avhengig av hvor mye det er....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




A-mål - Page 2 Empty
PosteTema: Re: A-mål   A-mål - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Feb 2008 - 21:41

Vegard skrev:
May-Britt

På min vogn er vognas A-mål 1224, mens teltet som brukes er 1225.... altså lite avvik på den.... Arve sin vogna har vel sikkert rundt 1230-1235 i A-mål, siden den har andre aksler og er litt høyere, samt en forskjell på bakveggen....

du må altså oppgi årsmodellen og..... for det kan vre noen cm forskjell mellom årsmodellene av samme vogn

Vegard

Takk!!! .......skal huske det om jeg ringer........
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

A-mål - Page 2 Empty
PosteTema: Re: A-mål   A-mål - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Feb 2008 - 21:42

Er vel 30 cm utfra vognas teltskinne som de bruker på a-målet og ikke rett ned i bakken fra skinna....

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








A-mål - Page 2 Caravan
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




A-mål - Page 2 Empty
PosteTema: Re: A-mål   A-mål - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Feb 2008 - 21:43

Vegard skrev:
May-Britt skrev:
Rune skrev:
May.....

Problemet med et for stort telt er vel egentlig at gresskanten blir mer synlig, mens med et for llite telt blir umulig å stramme skikkelig opp.

Rune

For lite telt........1150 telt på ei vogn med amål 1175.......da blir det 12,5 cm for lite på hver ende.....altså mer gress synlig.......og katta kan krype inn........om naboen har ei.........

Ikke nødvendigvis..... for det er beregnet en viss skråing utover på teltets enevegger..... og trekkes disse innover blir det ikke sånn..... avhengig av hvor mye det er....

Så det der kan gå det da skjønner jeg............. blir jo mer nysjerrig og nå...... på om det går......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




A-mål - Page 2 Empty
PosteTema: Re: A-mål   A-mål - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Feb 2008 - 21:44

Sten Rune skrev:
Er vel 30 cm utfra vognas teltskinne som de bruker på a-målet og ikke rett ned i bakken fra skinna....

Husker ikke det akkurat, men det er noe i den dur ja.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




A-mål - Page 2 Empty
PosteTema: Re: A-mål   A-mål - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Feb 2008 - 21:44

Vegard skrev:
May-Britt skrev:
Rune skrev:
May.....

Problemet med et for stort telt er vel egentlig at gresskanten blir mer synlig, mens med et for llite telt blir umulig å stramme skikkelig opp.

Rune

For lite telt........1150 telt på ei vogn med amål 1175.......da blir det 12,5 cm for lite på hver ende.....altså mer gress synlig.......og katta kan krype inn........om naboen har ei.........

Ikke nødvendigvis..... for det er beregnet en viss skråing utover på teltets enevegger..... og trekkes disse innover blir det ikke sånn..... avhengig av hvor mye det er....


Tenkte mest på prinsippet nå jeg da, men selvfølgelig kan det trikses til litt hvis ikke avviket er for mye.... . A-mål - Page 2 4_12_12
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




A-mål - Page 2 Empty
PosteTema: Re: A-mål   A-mål - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Feb 2008 - 21:47

Vegard skrev:
May-Britt skrev:
Rune skrev:
May.....

Problemet med et for stort telt er vel egentlig at gresskanten blir mer synlig, mens med et for llite telt blir umulig å stramme skikkelig opp.

Rune

For lite telt........1150 telt på ei vogn med amål 1175.......da blir det 12,5 cm for lite på hver ende.....altså mer gress synlig.......og katta kan krype inn........om naboen har ei.........

Ikke nødvendigvis..... for det er beregnet en viss skråing utover på teltets enevegger..... og trekkes disse innover blir det ikke sånn..... avhengig av hvor mye det er....

Teltet vi har nå er bare sånn akkurat slik sett.........det må stå omtrent rett i bakken for at det skal gå nok nedtil........så det spørs om faktisk mål er litt over 1150........

Skulle veldig gjerne hatt instruksjonsboka her nå så jeg kunne sjekka, men den ligger i vogna.......
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

A-mål - Page 2 Empty
PosteTema: Re: A-mål   A-mål - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Feb 2008 - 21:50

Vegard skrev:
Sten Rune skrev:
Er vel 30 cm utfra vognas teltskinne som de bruker på a-målet og ikke rett ned i bakken fra skinna....

Husker ikke det akkurat, men det er noe i den dur ja.....


http://62.242.39.22:591/isabella/no/ameasurement/hvordansokerjeg.html

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








A-mål - Page 2 Caravan
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




A-mål - Page 2 Empty
PosteTema: Re: A-mål   A-mål - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Feb 2008 - 21:52

Sten Rune

Når du sa 30 cm så tenkte jeg fra midt på vognveggen jeg..... når det er snakk om like etter taket så står sikkert teltet vårt riktig - når jeg sier det står rett ned - og ikke 30 cm utover..... skinnene går litt innover på slutten/starten hos oss .....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




A-mål - Page 2 Empty
PosteTema: Re: A-mål   A-mål - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Feb 2008 - 21:56

May-Britt skrev:
Sten Rune

Når du sa 30 cm så tenkte jeg fra midt på vognveggen jeg..... når det er snakk om like etter taket så står sikkert teltet vårt riktig - når jeg sier det står rett ned - og ikke 30 cm utover..... skinnene går litt innover på slutten/starten hos oss .....

May-Britt det er jo isydd slike grå plastfelter som kompenserer for dette......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




A-mål - Page 2 Empty
PosteTema: Re: A-mål   A-mål - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Feb 2008 - 22:03

Vegard skrev:
May-Britt skrev:
Sten Rune

Når du sa 30 cm så tenkte jeg fra midt på vognveggen jeg..... når det er snakk om like etter taket så står sikkert teltet vårt riktig - når jeg sier det står rett ned - og ikke 30 cm utover..... skinnene går litt innover på slutten/starten hos oss .....

May-Britt det er jo isydd slike grå plastfelter som kompenserer for dette......

Vegard

Joda....... en trer ikke i hele skinna da for at det skal bli ok - de nederste cm av skinna er ikke i bruk når teltet står oppe ........så dekker de grå plastfeltene baksiden mot vogna der det blir glipe.......stemmer det.........

klønetet forklart, men håper det er noen lunde forståelig.......teltet ser i alle fall helt strøkent ut når det er kommet opp.........
Til Toppen Go down
Mizzfoster




Antall Innlegg : 5
Registration date : 31.05.2008

A-mål - Page 2 Empty
PosteTema: Re: A-mål   A-mål - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Mai 2008 - 16:39

når isabellamål er 940 er A-mål det samme da??

eller er det noen som vet A-mål på en schweiker 505 Edelweiss vogn??
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




A-mål - Page 2 Empty
PosteTema: Re: A-mål   A-mål - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Mai 2008 - 16:44

Isabella bruker Amål på hele 25 cm.......sllik som 900, 925, 950 975 osv........

Du må velge 950 på telt for at det skal passe best på vogna di.........
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

A-mål - Page 2 Empty
PosteTema: Re: A-mål   A-mål - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Mai 2008 - 16:51

Mizzfoster skrev:
når isabellamål er 940 er A-mål det samme da??

eller er det noen som vet A-mål på en schweiker 505 Edelweiss vogn??

Mizzfoster

Utfra isabella-sidene må du ha et telt på 950. Ser at de også skriver 925, men det er modellene før 1980.

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








A-mål - Page 2 Caravan
Til Toppen Go down
Mizzfoster




Antall Innlegg : 5
Registration date : 31.05.2008

A-mål - Page 2 Empty
PosteTema: Re: A-mål   A-mål - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Mai 2008 - 19:35

det er en 1980 modell vogn vi har
Til Toppen Go down
Sponsored content





A-mål - Page 2 Empty
PosteTema: Re: A-mål   A-mål - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
A-mål
Til Toppen 
Side 2 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: FORTELT-
Gå Til: