| Parkering på svinesund | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Harald- CARAVAN KING!

Antall Innlegg : 328 Localisation : Måløy Registration date : 21.07.2010
 | Tema: Parkering på svinesund Søn 6 Mai 2012 - 3:42 | |
| Har tenkt å legge kursen fra Moss til Lidkøping/Kronocamping.
Og da kommer vi vel ikke utenom "godisbutikken" heller.
Hvordan er det med parkering av vogn i dette området?
Er der annbefalinger hvor man kjper både godis og kjøtt? | |
|
 | |
DigitalMe CARAVAN BOSS

Antall Innlegg : 211 Age : 45 Localisation : Trøgstad, Østfold Registration date : 27.02.2012
 | Tema: Re: Parkering på svinesund Søn 6 Mai 2012 - 10:04 | |
| Ikke noe problem å parkere med vogn. Anbefaler http://www.nordby.se/ , der finner man alt og litt til. Profilbildet mitt er fra parkeringsplassen der. | |
|
 | |
chg CARAVAN KING!

Antall Innlegg : 308 Localisation : Østfold Registration date : 25.06.2010
 | Tema: Re: Parkering på svinesund Søn 6 Mai 2012 - 10:19 | |
| Kan være trangt der også på de riktige dagene... ferien spesielt på lørdag og søndager.... Da kan en bare glemme å kjøre inn der med vogn på slep, kan risikere å stå der en stund da.. | |
|
 | |
Harald- CARAVAN KING!

| Tema: Re: Parkering på svinesund Søn 6 Mai 2012 - 12:50 | |
| Takker for den.
Det var denne jeg tenkte på, og der jeg har vært tidligere.
Får satse på å ankomme tidlig på dagen, og det er selvsagt søndag jeg kommer til å bli der.....
Er der egne plasser for oppstilling med vogn? | |
|
 | |
DigitalMe CARAVAN BOSS

Antall Innlegg : 211 Age : 45 Localisation : Trøgstad, Østfold Registration date : 27.02.2012
 | Tema: Re: Parkering på svinesund Søn 6 Mai 2012 - 12:57 | |
| Ja, det er skiltet parkering m vogn. Søndager er veldig greit, god plass da som regel. Men ingen dårlig ide å være tidlig ute. | |
|
 | |
ArneO GENERAL!

Antall Innlegg : 2903 Age : 57 Localisation : Asker Registration date : 16.08.2008
 | Tema: Re: Parkering på svinesund Man 7 Mai 2012 - 13:21 | |
| Den nye vognparkeringen er skiltet med 2,70 m høy og det er en krøllet alu sak til port. Jeg turde ikke kjøre inn der med AC på taket. Totalhøyde 2,64 sier Kabe og AC stikker over orginaltingene der oppe. Det er noen som har krøllet den porten så den burde helt klart vært høyere. Før var det enklere på nedsiden, men det er mye bygging der for tiden så det begrenser en del. | |
|
 | |
hobby 650 kfu CARAVAN KING!

Antall Innlegg : 286 Age : 45 Localisation : Hallingdal Registration date : 17.03.2012
 | Tema: Re: Parkering på svinesund Lør 12 Mai 2012 - 23:01 | |
| Tja greit å komme inn kanskje,men kan være vondt å komme ut igjen også hehe.Blir det trangt med stor vogn er det lett å slenge borti noe med ræva | |
|
 | |
janp GENERAL!

Antall Innlegg : 3332 Registration date : 19.01.2012
 | Tema: Re: Parkering på svinesund Søn 13 Mai 2012 - 9:36 | |
| Har parkert i veigrøfta med siden av Mac Donalds'n, det virket helt til i fjor. Da var det et salig kaos der. I år blir vi ikke å feriere i det området, så vi slipper unna bekymringene om kilometerlange køer. | |
|
 | |
salto
Antall Innlegg : 15 Registration date : 15.07.2012
 | Tema: Re: Parkering på svinesund Tor 27 Jun 2013 - 12:34 | |
| - Harald- skrev:
- Har tenkt å legge kursen fra Moss til Lidkøping/Kronocamping.
Og da kommer vi vel ikke utenom "godisbutikken" heller.
Hvordan er det med parkering av vogn i dette området?
Er der annbefalinger hvor man kjper både godis og kjøtt? De har en egen parkeringsplass for campister på oversiden av Norby-senteret. | |
|
 | |
Harald- CARAVAN KING!

| Tema: Re: Parkering på svinesund Tor 27 Jun 2013 - 14:42 | |
| Brukte den forrige sommer. Var tidlig ute, fint å parkere, men når jeg skulle dra ut på dagen var der mer aktiviteter, greitt å være tidlig ute såg jeg | |
|
 | |
OyvindSP DIREKTØR!

Antall Innlegg : 639 Localisation : Slemmestad Registration date : 24.06.2008
 | Tema: Re: Parkering på svinesund Tor 27 Jun 2013 - 22:35 | |
| Et godt alternativ til Nordby kan være Torp rett nord for Uddevalla. Da får dere kjørt litt mer enn en halv time også. Torp ligger nær E6. Alltid lett å parkere med vogn, vi har vært der flere ganger med 720en. Kjør til siste pakering ut mot E6, der pleier vognene å stå. Mange fine butikker, bra OBS og Systembolag! Det ligger en stor ny IKEA på venstre hånd, når du ser den er det bare å forberede seg på å ta av. | |
|
 | |
Sponsored content
 | Tema: Re: Parkering på svinesund  | |
| |
|
 | |
| Parkering på svinesund | |
|