CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Trio Sport International

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Rune R
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 60
Localisation : Arendal.
Registration date : 26.07.2011

Trio Sport International Empty
PosteTema: Trio Sport International   Trio Sport International Icon_minitimeTor 7 Jun 2012 - 0:07

Noen med kjennskap til de?

Naboen har et fortelt han vurderer å selge, A-mål 950 og vogna vår har A-mål 937 så dette bør jo passe bra.
Skal prøve teltet på vognen til helgen, ser ikke så galt ut det lille jeg har sett av det men.
Jeg vet ikke hvor gammelt det er men han pratet om ca 6000,- for det, noe jeg syntes høres ut som en litt stiv pris, uten at jeg vet.

Trio sport, er det ok greier eller er det noe billig med så som så kvalitet?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Trio Sport International Empty
PosteTema: Re: Trio Sport International   Trio Sport International Icon_minitimeTor 7 Jun 2012 - 21:39

Det kan være greit å få vite korr gammelt det teltet er før du vurderer om det er en stiv pris.

Jeg har ikke noen erfaring med den telt typen,men om det skal brukes ca 3-4 uker i året så er sikkert kvaliteten god nok,jeg sverger til Isabella sine telt men jeg kunne heilt sikkert klart meg med ett telt av annen pris og kvalitet. Kjøpte nytt telt for 2 år siden å det kosta 24000,-

Når jeg tenker meg litt om så har en kompis av meg et universal telt av Trio typen og det har fungert greit både sommer og vinter så det er etter mitt syn et merke med grei kvalitet til en rimelig pris.
Til Toppen Go down
Rune R
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 60
Localisation : Arendal.
Registration date : 26.07.2011

Trio Sport International Empty
PosteTema: Re: Trio Sport International   Trio Sport International Icon_minitimeFre 8 Jun 2012 - 8:56

Takk for svar.

Jeg vet ikke hvor gammelt det er men er ihvertfall eldre en 5 år.
Har kikket litt på finn og da er kansje ikke prisen stein hakke gal, reagerte bare litt når
naboen sa at han ga 6000,- for det brukt for ca 5 år siden og ville ha det samme igjen.
Men han har markise og har såvidt jeg vet ikke brukt dette mer en max 1 helg.

Vi skal ha vogna liggende mer eller mindre fast på Marivold neste sesong er planen så forteltet vil jo bli stående opp ihvertfall i 3mnd i strekk før vi tar vogna på sommerferie noen uker og så setter det opp igjen for resten av sesongen.

Hvis været holder seg sånn tålig så skal jeg prøve å sette det opp i morgen for å se hvordan det passer/ser ut.
Til Toppen Go down
ovhi
CARAVANER
CARAVANER
ovhi


Male
Antall Innlegg : 139
Age : 66
Registration date : 01.12.2010

Trio Sport International Empty
PosteTema: Re: Trio Sport International   Trio Sport International Icon_minitimeFre 8 Jun 2012 - 15:20

Mener det ligger til rette for et prutningsmon her når han selv ga 6000,- for det og vil ha det samme igjen. Stort sett alt taper seg i verdi med årene Smile
Lykke til med handelen campinglivet.
Til Toppen Go down
Rune R
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 60
Localisation : Arendal.
Registration date : 26.07.2011

Trio Sport International Empty
PosteTema: Re: Trio Sport International   Trio Sport International Icon_minitimeTir 12 Jun 2012 - 12:08

I går gjøv vi løs med godt mot, forteltet skulle testes.
Fikk besøk av noen som hadde gjort dette før (heldigvis)
Etter å ha klødd seg i hodet til fingrene var fulle av flis og håret var vekk (treskalle?)
så konkluderte vi at teltet faktisk ikke så så galt ut, men det mangler i hvertfall 4 stenger, kansje flere da det er noe helt ytterst som ikke stemte heller.

Så jeg ringte naboen da for å høre med han, men han har aldri satt det opp...

Så blir handel av noe annet etterhvert.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Trio Sport International Empty
PosteTema: Re: Trio Sport International   Trio Sport International Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Trio Sport International
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Trio vintertelt til salgs
» Trio fortelt A-mål 1025 til salgs
» Camping Card Skandinavia / International
» Knaus Sport 500 FDK
» Deler til Knaus 500EU sport

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: FORTELT-
Gå Til: