Pallantir CAMPER

Antall Innlegg : 43 Registration date : 02.02.2011
 | Tema: Noen som vet om noen som leier ut US bobiler i Norge? Tor 7 Jun 2012 - 17:44 | |
| Vi har planlagt en liten tur til høsten (månedskiftet september/oktober), over med danskeferja og ned til Calais, over til England og så rundt der i en ukes tid før vi kjører tilbake. Det går selvsagt an å bo på moteller, men jeg kunne godt tenke meg å ha rommet med oss ned. Av personlige årsaker er det en i familien som må ha vannklosett (alle har sine nevroser...), så dermed faller jo alt av europeiske bobiler ut på grunn av kasett-toalettet. Og å klemme oss sammen den norske gjennomsnittsstørelsen på bobil er ikke det vi anser som ferie!  Er det noen som vet om noen som driver utleie av passe store, amerikanske/kanadiske bobiler? Privat eller ikke privat har ikke så mye å si, bare forsikringen er i orden, sånn at vi ikke risikerer å bli stående igjen med kjempekrav. Så stort som mulig som det er lov å kjøre på C1 er vel det som passer best, tenker jeg.  Har kjørt amerikanske biler i snart 20 år (vans, Suburbans og lignende), så vi har lang erfaring med å håndtere slagskip! | |
|
petter34 ROYAL CARAVANER

Antall Innlegg : 407 Registration date : 09.06.2010
 | Tema: Re: Noen som vet om noen som leier ut US bobiler i Norge? Tor 7 Jun 2012 - 17:51 | |
| Hva er forskjellen på vannklosett og kassett toalett? Begge bruker vann til å skylle ned med? Og begge må tømmes? | |
|
Pallantir CAMPER

Antall Innlegg : 43 Registration date : 02.02.2011
 | Tema: Re: Noen som vet om noen som leier ut US bobiler i Norge? Tor 7 Jun 2012 - 18:29 | |
| Så vidt jeg kan forstå, har det med vannmengden nedi doen under bruk å gjøre. | |
|
Sponsored content
 | Tema: Re: Noen som vet om noen som leier ut US bobiler i Norge?  | |
| |
|