CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Bytte avfallstank

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Viti
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 116
Age : 47
Localisation : Fosnavåg
Registration date : 16.05.2010

Bytte avfallstank Empty
PosteTema: Bytte avfallstank   Bytte avfallstank Icon_minitimeFre 8 Jun 2012 - 22:38

Har akkurat tatt i bruk en Hobby 650 2007 modell, og oppdaget etter at ungene hadde gjort fra seg at lukkemekanismen i avfallstaken er defekt. Den er modell 402C left. Passer da en C400L?
Til Toppen Go down
T_Rex
CARAVANER
CARAVANER
T_Rex


Antall Innlegg : 105
Registration date : 27.05.2008

Bytte avfallstank Empty
PosteTema: Re: Bytte avfallstank   Bytte avfallstank Icon_minitimeLør 9 Jun 2012 - 0:31

Det tror jeg nok det gjør, ser ut som C400 er en seriebetegnelse. Men du kan jo se her om du finner noe info du kan bruke. Der finnes det også rep. instruksjoner som kan lastes ned. Campist har også litt generell info om vedlikehold av dassen på sine sider her.
Til Toppen Go down
bummen74
CARAVANER
CARAVANER
bummen74


Male
Antall Innlegg : 109
Age : 49
Localisation : Mestervik
Registration date : 13.05.2012

Bytte avfallstank Empty
PosteTema: Re: Bytte avfallstank   Bytte avfallstank Icon_minitimeSøn 10 Jun 2012 - 19:59

Er lukkermekanismen defekt for att noen har vridd spjeld-åpneren helt opp, så den har glippa taket, og fjæren har dratt spjeldet tett?
Det skjedde på bobilen vår, med forrige generasjon thetford.
Da tok jeg beholderen løs, til jeg fant spjeld-kontrollen, og satte den i lukket posisjon igjenn. Alt var ok, når tanken ble dytta på plass.
Men ta gjerne en titt i "skumle anvisnig for bruk heftet"
Til Toppen Go down
Sponsored content





Bytte avfallstank Empty
PosteTema: Re: Bytte avfallstank   Bytte avfallstank Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Bytte avfallstank
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bytte av varmtvannsbeholder
» Bytte gassregulator
» Frostvæske
» Bytte-/serviceintervaller på gassanlegg?
» Bytte fra industrikobling

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: VEDLIKEHOLD-
Gå Til: