anmy CARAVANER
Antall Innlegg : 60 Age : 46 Localisation : Fræna Registration date : 10.08.2009
| Tema: Campingplass i nærheten av Tusenfryd Tir 3 Jul 2012 - 17:36 | |
| Ferien nærmer seg og ungene har bestemt at vi må innom Tusenfryd på vår vei sørover. Noen som har en grei camping å anbefale i nærheten? Maks ca en halvtime unna? Blir et par netter regner jeg med. Har hørt med Vestby hyttepark, men de hadde begrenset med plasser i år pga. ombygging og ekeberg er litt for langt unna/knølete.... Dette blir uken før Norwaycup, så satser på at det finnes noe ledig i området | |
|
OyvindSP DIREKTØR!
Antall Innlegg : 640 Localisation : Slemmestad Registration date : 24.06.2008
| Tema: Re: Campingplass i nærheten av Tusenfryd Ons 4 Jul 2012 - 10:56 | |
| Hvis du kan få plass er Ramton Camping ca 35 minutter fra Tusenfryd gjennom Oslofjordtunellen. De har noen få plasser til døgnutleie. Er forøvrig en av de aller eldste fastliggerplassene i Norge. http://www.ramton.no/ | |
|
binders
Antall Innlegg : 12 Registration date : 25.11.2008
| Tema: Re: Campingplass i nærheten av Tusenfryd Lør 7 Jul 2012 - 22:37 | |
| Hei anmy Vi er også en familie som skal nedover fra Trøndelag området og tenkte å ta en pause / 2 døgn i området "Tusenfryd" på vei vidre sørover. Hva med Solbergstøa camping? Ligger 25 min. fra Tusenfryd i følge kart? | |
|
anmy CARAVANER
Antall Innlegg : 60 Age : 46 Localisation : Fræna Registration date : 10.08.2009
| Tema: Re: Campingplass i nærheten av Tusenfryd Lør 7 Jul 2012 - 22:55 | |
| Skal sjekkes ut. Takk for tipset | |
|
ovev CARAVANER
Antall Innlegg : 136 Localisation : Stord Registration date : 05.10.2008
| Tema: Re: Campingplass i nærheten av Tusenfryd Søn 8 Jul 2012 - 10:24 | |
| Vi bodde på Oslofjord Camping rett nord for Tusenfryd langs Gamle Mossevei, ca 10min å kjøre fra Tusenfryd. OK plass for overnatting. | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: Campingplass i nærheten av Tusenfryd | |
| |
|