CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Kanskje PRAHA i påska?

Go down 
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Kanskje PRAHA i påska? Empty
PosteTema: Kanskje PRAHA i påska?   Kanskje PRAHA i påska? Icon_minitimeMan 19 Nov 2007 - 8:42

Påska neste år tar vi oss til Praha hvis ikke noe uforutsett skulle dukke opp. Linken under er til bare en av mange plasser i denne gata. Kort vei til sentrum og godt øl i mange varianter.

http://www.autocamp-trojska.cz/index_en.htm
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kanskje PRAHA i påska? Empty
PosteTema: Re: Kanskje PRAHA i påska?   Kanskje PRAHA i påska? Icon_minitimeMan 19 Nov 2007 - 8:57

Rashid.

Ahhh,nå fikk jeg lyst til å dra på tur ja.Har du vært på denne campen før ? Har hørt av bekjente at det er meget flott i den byen,og at ølet er aldeles utmerket.

Og hvordan er infrastrukturen der borte ? Bra veier ??
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kanskje PRAHA i påska? Empty
PosteTema: Re: Kanskje PRAHA i påska?   Kanskje PRAHA i påska? Icon_minitimeMan 19 Nov 2007 - 9:16

ARVE skrev:
Rashid.

Ahhh,nå fikk jeg lyst til å dra på tur ja.Har du vært på denne campen før ? Har hørt av bekjente at det er meget flott i den byen,og at ølet er aldeles utmerket.

Og hvordan er infrastrukturen der borte ? Bra veier ??

Nei da, har aldri vært der. Men på tur heim fra vår siste tur i Tyskland i oktober, så traff vi en trivelig Haugesundfamilie som kom derfra. De hadde brukt høstferien der, og av dem fikk jeg adressen. De anbefalte byen på det varmeste, og det samme med plassen jeg linka inn. Derfra inn til sentrum er det bare en tjue til tretti min. spasertur, men vi bruker å ha et par sykler hengende bak. Men de er ikke til pynt nei. Blir mye brukt de.
Veiene var gode, også fra Dresden til Praha. Veien til Dresden er jo den samme som Morten t & co har beskrevet fra sine turer til Italia. Omtrent køfri, i forhold til A-7 / A5 til Basel via Hamburg som vi har kjørt flere ganger.
Kan nevne at vi var i Berlin nå i våres, det er også en fin by å ferdes i, mye å se på. Lå da på en "stellplatz" midt i sentrum, fem min. på sykkel til Check point Charlie. Merkelig, men ingen køkjøring da heller.

Dette ser vi frem til, håper som sagt ikke noe uforutsett dukker opp.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kanskje PRAHA i påska? Empty
PosteTema: Re: Kanskje PRAHA i påska?   Kanskje PRAHA i påska? Icon_minitimeMan 19 Nov 2007 - 9:21

Rashid.

Høres jo helt topp ut.


Mye fin arkitektur der borte visstnok.Får se om vi kjøper en bobil etter hvert vi og,for å se litt mer av Europa.Som et supplement til Bjølle 790'en selvsagt.For den skal jeg ha til jeg dævver.Hehe,trur eg !!!!

Markus har jo frista meg litt med denne bobilen hans.Regner med å ta en titt på den i dag da jeg skal kjøre opp vogna hans til Hamar.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kanskje PRAHA i påska? Empty
PosteTema: Re: Kanskje PRAHA i påska?   Kanskje PRAHA i påska? Icon_minitimeMan 19 Nov 2007 - 13:03

ARVE skrev:
Rashid.

Høres jo helt topp ut.


Mye fin arkitektur der borte visstnok.Får se om vi kjøper en bobil etter hvert vi og,for å se litt mer av Europa.Som et supplement til Bjølle 790'en selvsagt.For den skal jeg ha til jeg dævver.Hehe,trur eg !!!!

Markus har jo frista meg litt med denne bobilen hans.Regner med å ta en titt på den i dag da jeg skal kjøre opp vogna hans til Hamar.



Blikke så gammal du da........ Synd!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kanskje PRAHA i påska? Empty
PosteTema: Re: Kanskje PRAHA i påska?   Kanskje PRAHA i påska? Icon_minitimeMan 19 Nov 2007 - 17:27

Rashid skrev:
Påska neste år tar vi oss til Praha hvis ikke noe uforutsett skulle dukke opp. Linken under er til bare en av mange plasser i denne gata. Kort vei til sentrum og godt øl i mange varianter.

http://www.autocamp-trojska.cz/index_en.htm

Anbefaler deg å ta en titt på Sunny Camp:
http://www.sunny-camp.cz/index2_en.htm

Liten koselig plass 5 - 10 minutter fra Metro.
Ligger sentral i forhold til motorvei.
En fordel i Praha hvor ikke alle veiene er like velegnet til vogner / bobiler.

Plassen drives av et søsken par med "verdens beste servise"
Ikke noe prangene sanitær, men rent.....
Rett og slett en god gammeldags camping, hvor vertskapet bryr seg.

Vi var der for et par år siden. Hadde bestemt oss for en annen plass, med der var det ikke plass til vogna vår. De anbefalte Sunny Camp og etter litt diskusjon på telefon dro vi ditt.
Sunny hadde ikke plass heller, men ved hjelp av halve slekten og hele campingen kom vi på plass affraid
Det var seint på kvelden og vi hadde ikke mat. Sjefen hentede kokken (i baren) og startede opp kjøkkenet for oss fire....... Shocked

Andre plasser er sikkert like bra (eller bedre) Flott service innstilling i gamle østlande........ Very Happy

Praha er vanvittig fin og vi kommer helt sikkert tilbake.
HUSK: Siste klokke spill er kl. 21.00.

jkl
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kanskje PRAHA i påska? Empty
PosteTema: Re: Kanskje PRAHA i påska?   Kanskje PRAHA i påska? Icon_minitimeMan 19 Nov 2007 - 17:38

Takk skal du ha, jkl. Adressen er notert.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Kanskje PRAHA i påska? Empty
PosteTema: Re: Kanskje PRAHA i påska?   Kanskje PRAHA i påska? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Kanskje PRAHA i påska?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Praha
» PRAHA
» Tur påska 2011
» Camping i Påska

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: