CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Noen med erfaringer med Elite Caravan i Bergen?

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Mr.Vikebø
CARAVANER
CARAVANER
Mr.Vikebø

Male
Antall Innlegg : 131
Registration date : 14.08.2011

Noen med erfaringer med Elite Caravan i Bergen? Empty
PosteTema: Noen med erfaringer med Elite Caravan i Bergen?   Noen med erfaringer med Elite Caravan i Bergen? Icon_minitimeLør 7 Jul 2012 - 22:36

Grunnen til at jeg spør er at jeg føler litt splittede følelser etter vognkjøp hos de, da oppfølging.
Det kan være tilfeldig, men om noen andre har lignende erfaringer så vil jeg at dere sender meg en pm.

Til Toppen Go down
svensken
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER

Antall Innlegg : 29
Registration date : 20.05.2012

Noen med erfaringer med Elite Caravan i Bergen? Empty
PosteTema: Re: Noen med erfaringer med Elite Caravan i Bergen?   Noen med erfaringer med Elite Caravan i Bergen? Icon_minitimeSøn 8 Jul 2012 - 15:14

Rotete butikk, null kontroll. Bestiller du noe, vet du aldri om det har kommet eller ikke. Det gjør de faktisk ikke selv heller. Setter ikke mine bein i den butikken igjen. Har kjøpt deler fra Sørlandet Caravansenter, de sender i posten(god service). Nå får jeg direkte fra Tyskland, kjappere, samt at du får super service i tillegg. Lykketil.
Til Toppen Go down

Noen med erfaringer med Elite Caravan i Bergen?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Noen med erfaringer Hobby 535 1985 Prestige?
» Brunner Vintertrekk til Bobil og Caravan - erfaringer
» Ny her. Erfaring med 765 eclusive?
» Noen som har erfaringer med eldre Dethleffs?
» Noen med erfaringer med 2009 Dethleffs Lifestyle 650 SK ?