| Lofoten i år, campingplass | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Rune R CARAVANER
Antall Innlegg : 60 Localisation : Arendal. Registration date : 26.07.2011
| Tema: Lofoten i år, campingplass Tor 12 Jul 2012 - 12:09 | |
| Hei. Førstkommende lørdag setter vi kursen mot nord. Målet er Lofoten. Har (faktisk) brukt søkefunksjonen og funnet masse fine tips om servedigheter og plasser en bør få med seg.
Vi kommer til og ha med oss hund og kunne derfor tenk oss en camping med litt plass :-) Ser at Sandvika Camping ved Kabelvåg er anbefalt. Er det andre campingplasser som stikker seg ut? | |
|
| |
Merete COMBI CAMPER
Antall Innlegg : 23 Age : 63 Localisation : Oslo Registration date : 01.10.2007
| Tema: Re: Lofoten i år, campingplass Tor 12 Jul 2012 - 14:47 | |
| Vi var der for 2 år siden. Dersom du ikke har vært i Lofoten før er det bare å glede seg, helt fantastisk. Sanvika camping har fin beliggenhet, forholdsvis nær beliggenhet til Svolvær. Vårt intykk av campingplassene nordover var faktisk at jo lenger nord vi kom, jo dårligere var standarden. Sandvika er intet untak. Man kan være heldig å få noen fine plasser. Vi lå på brygga, og det var bra. Sanitæranlegget var helt elendig synes vi. Det er masse tyskere, nederlendere som er her for å fiske, og vasker, oppvaskkummer blir brukt til rens/vask av fisk. Dusjene er heller dårlige, dersom man er avhengig av å bruke disse. Vil anbefale dere å reise nedover mot Å. På veien dit er det mange flotte steder. Vi var på en campingplass litt før Stamsund, mellom Leknes og Stamsund, men jeg husker dessverre ikke hva den heter. Den var veldig fin. Ellers bodde vi noen dager på Ramberg gjestegård, som også er camping. Fantastisk beliggenhet, men dårlig sanitær. På gjestegården får man den nydeligste fiskematen. Skal du ta ferga fra Moskenes til Bodø er det en kjempefin camping i Moskenes. God tur | |
|
| |
Rune R CARAVANER
| Tema: Re: Lofoten i år, campingplass Tor 12 Jul 2012 - 15:55 | |
| Flott, takk for svar. Vi gleder oss masse, har vært 1 år i Tromsø for 15-20 år siden men aldri i Lofoten. Da skal jeg se etter campingplasser litt lengre syd :-)
| |
|
| |
merceben CARAVANER
Antall Innlegg : 108 Age : 55 Localisation : Tronheim Registration date : 26.02.2012
| Tema: Re: Lofoten i år, campingplass Tor 12 Jul 2012 - 21:44 | |
|
Jeg er fra Lofoten. "Sennesvik" like ved den campingplassen mellom Leknes og Stamsund. Den heter Storfjord Camping. Jeg har Jobbet som sjåfør på bussene i Lofoten for 15-20 år siden og kjørt turister rundt i hele øyriket i flere år. Hvis du ønsker tips er det bare å spørre.
| |
|
| |
Rune R CARAVANER
| Tema: Re: Lofoten i år, campingplass Fre 13 Jul 2012 - 10:02 | |
| Flott Er det som er så utrolig fint med slike forum sider, en får hjelp til alt en lurer på. Kom til å tenke på at jeg faktisk er i jevnlig kontakt med noen gode kunder fra både Ballstad og Svolvær, så tar nok turen innom de og får noen tips. | |
|
| |
trallala CAMPER
Antall Innlegg : 30 Localisation : Nordland Registration date : 20.07.2011
| Tema: Re: Lofoten i år, campingplass Tir 17 Jul 2012 - 8:57 | |
| Vi var på en ny camping i kabelvåg nå i helga. Kabelvåg Feriehus & CampingDe har et veldig flott sanitæranlegg (helt nytt) Det eneste som jeg kan se som litt negativt her er at det stort sett er grus-plasser, samt at jeg savnet en lekeplass for ungene. | |
|
| |
Rune R CARAVANER
| Tema: Re: Lofoten i år, campingplass Tor 19 Jul 2012 - 19:21 | |
| Da ligger vi på Storfjord camping, stusset litt da jeg ble hilst velkommen av en hyggelig fyr som pratet dansk Blir nok en tur til Å i morgen før vi tar nordover igjen. Da tar vi nok en natt på campen i Kabelvåg. | |
|
| |
Jan MODERATOR
Antall Innlegg : 15679 Age : 51 Localisation : Varierende Registration date : 11.03.2007
| Tema: Re: Lofoten i år, campingplass Tor 19 Jul 2012 - 20:50 | |
| storfjord er en fin plass dere befinner dere da bare noen få kilometer unna der jeg er på ferie jeg sitter på leknes rett over fjellet | |
|
| |
Rune R CARAVANER
| Tema: Re: Lofoten i år, campingplass Fre 20 Jul 2012 - 23:03 | |
| Da er vi ved Kabelvåg feriehus og camping. Fin og grei plass med veldig fine dusj/do rom. Jeg liker heller ikke at det er så mye grus her, veldig tungvindt med bløt grus og hund.... Ellers en kjempe plass som vi faktisk hadde bestemt oss for å ikke kjøre innom, nettopp pga grus. Så vi kjørte innom Hammerstad camping først, men der var det både grus og rimelig fullt så vi kjørte tilbake. Så denne kan anbefales | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Lofoten i år, campingplass | |
| |
|
| |
| Lofoten i år, campingplass | |
|