CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Helårscamper i Bergen?

Go down 
2 posters
AvInnlegg
fastboende




Antall Innlegg : 1
Registration date : 23.07.2012

Helårscamper i Bergen? Empty
PosteTema: Helårscamper i Bergen?   Helårscamper i Bergen? Icon_minitimeMan 23 Jul 2012 - 13:10

Hei!

Har lest noen tråder om dette emnet og forstår det slik at det ikke bare er meg som sitter med tanken på bo fast i campingvogn.
Jeg har strengt tatt bestemt meg for at dette er noe jeg vil gjøre, og før jeg går til innkjøp av vogn så lurer jeg på om det er noen der ute som vet om en grei plass å stå, gjerne på Sotra. Så vidt jeg kan se har de fleste campingplasser i Bergens regionen kun åpent for campingvogn i sesongen (mai-september).

mvh fastboende Very Happy
Til Toppen Go down
Åge P
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Åge P


Male
Antall Innlegg : 411
Age : 42
Localisation : Bergen
Registration date : 11.09.2009

Helårscamper i Bergen? Empty
PosteTema: Re: Helårscamper i Bergen?   Helårscamper i Bergen? Icon_minitimeFre 10 Aug 2012 - 22:22

Tofterøy Camping i Sund og Trollvatn Camping i Øygarden er vell de mest aktuelle då.
Men vet det er vanskelig å få plass der, så beste er å følge med på finn.no å se etter vogner som selges med plass der.
Til Toppen Go down
 
Helårscamper i Bergen?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bergen
» Tips til barnev. campings fra Bergen og langs kysten s.over?
» Ønsker fast plass innen 1 times kjøring fra Bergen ved sjø..
» Erfaringer med Radøytunet camping, Bergen
» Bergen - Oppdal, hvilken vei er greiest med vogn?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: