P.kaill CARAVANER
Antall Innlegg : 91 Age : 52 Localisation : Averøy Registration date : 29.05.2009
| Tema: Solseil/ Markise/ Telt Fre 3 Aug 2012 - 21:30 | |
| Hei Har akkurat kommet hjem fra ferie der vi nok en gang hadde forteltet oppe bare 1 gang. Det stod riktignok oppe i noen dager, men resten av turen gikk jeg og drømte om SOLSEIL... Ser for meg at solseil må være lettere både å frakte med seg, men ikke minst sette opp. Har prøvd Caravanstore ZIP tidligere, men dette syntes jeg lakk vann når det regnet og totalt sett kunne jeg satt opp et fortelt på samme tid... Ser for meg å prøve Isabella Sun Shine til neste år... Noen som har erfaringer med solseil? http://www.isabella.net/no/solseil/isabella-solseil-sunshine.htmlPS.. har både sommer (1050) og vintertelt hvis noen skulle trenge det, event. bytte i solseil | |
|
Gjest Gjest
| Tema: Re: Solseil/ Markise/ Telt Fre 3 Aug 2012 - 22:38 | |
| På vår ferietur i Norge så jeg overraskende mange solseil type al'a Isabella sin Enjoy. Rett og slett et tak med tre stenger i front. De sto også ganske bra i vind.
Selv bruker vi markise i pose og synes det funker bra. Mulig vi skaffer en levegg fra Isabella for å skjerme mot vind.
Meådal |
|
Per Olav CARAVANER
Antall Innlegg : 70 Age : 64 Localisation : Molde Registration date : 04.11.2007
| Tema: Re: Solseil/ Markise/ Telt Lør 3 Aug 2013 - 22:48 | |
| Hei! Vi har caravanstore zip , men ønsker nå solseil med vegger og front. Vi har sett på Isabella sun shine og Reimo Bermuda fra Icaravan ! Noen som har erfaringer? Vi har Hobby 540 A- mål 990 .
Per Olav | |
|
P.kaill CARAVANER
Antall Innlegg : 91 Age : 52 Localisation : Averøy Registration date : 29.05.2009
| Tema: Re: Solseil/ Markise/ Telt Lør 3 Aug 2013 - 23:17 | |
| - Per Olav skrev:
- Hei!
Vi har caravanstore zip , men ønsker nå solseil med vegger og front. Vi har sett på Isabella sun shine og Reimo Bermuda fra Icaravan ! Noen som har erfaringer? Vi har Hobby 540 A- mål 990 .
Per Olav Vi kjøpte Isabella Shadow 4 meter i år vi. Veldig enkelt å sette opp og står godt i vind, samt at det kostet bare 2000,- Nettingveggene (kjøpte 2) kostet 1500,- hver. Tar unna vinden samtidig som de er gjennomsiktige. Et "Meget oppegåande" solseil som "Kjellen Bigset" ville ha sagt :-) Kjøpte skinner til å feste på spikertelt og "crossbil" som gjør at dette kommer til å bli mye brukt. | |
|
Løven CARAVANER
Antall Innlegg : 146 Age : 76 Localisation : Haugesund Registration date : 17.09.2010
| Tema: Re: Solseil/ Markise/ Telt Lør 17 Aug 2013 - 0:11 | |
| Jeg har bare med solseil når vi reiser type Isabella Sun Shine.Det tar os 12-15 minutter å sette opp. | |
|
hobby 650 kfu CARAVAN KING!
Antall Innlegg : 286 Age : 47 Localisation : Hallingdal Registration date : 17.03.2012
| Tema: Re: Solseil/ Markise/ Telt Man 19 Aug 2013 - 21:53 | |
| Har med Forum telt + posemarkise for korte stopp. Kunne også tenkt meg ett solseil istedenfor markisa. | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: Solseil/ Markise/ Telt | |
| |
|